Sekwencyjne turbo dla KL

Witam
jako ze jeszcze decyzja o turbinach w mojim projekcie nie zostala podjeta ostatecznie ..
postanowilem rozpoczac watek o doladowaniu sekwencyjnym
dwiema turbinami
by byla jasnosc konstrukcja sekwencyjna oparta na tym temacie
http://www.dsmtuners.com/forums/custom- ... et-up.html
czyli spaliny do malej turbiny a potem do wiekszej
air do wiekszej a potem do malej i do silnika
oczywiscie 2 zawory Wastegate tak by mala turbina nie postawila oporu spalin przy (jakims tam obciazeniu ) ..
pomijam blow offy itp bo sprawa jest jasna ze beda
i tera sprawa nastepujaca
jako ze silnik jest zakuty ma obrobione glowice odprezony do 8.5:1
jak myslicie jakie zastosowac turbiny
i czym ogarnac sterowanie tych turbawek .
To tak na poczatek tematu
Pozdrawiam
jako ze jeszcze decyzja o turbinach w mojim projekcie nie zostala podjeta ostatecznie ..
postanowilem rozpoczac watek o doladowaniu sekwencyjnym
dwiema turbinami
by byla jasnosc konstrukcja sekwencyjna oparta na tym temacie
http://www.dsmtuners.com/forums/custom- ... et-up.html
czyli spaliny do malej turbiny a potem do wiekszej
air do wiekszej a potem do malej i do silnika
oczywiscie 2 zawory Wastegate tak by mala turbina nie postawila oporu spalin przy (jakims tam obciazeniu ) ..
pomijam blow offy itp bo sprawa jest jasna ze beda
i tera sprawa nastepujaca
jako ze silnik jest zakuty ma obrobione glowice odprezony do 8.5:1
jak myslicie jakie zastosowac turbiny
i czym ogarnac sterowanie tych turbawek .
To tak na poczatek tematu
Pozdrawiam