Tylny stabilizator – Mazda MX-6

Sprawa tylnego stabilizatora przedstawia się następująco:
Po wnikliwych analizach okazało się, że nie trzeba daleko szukać
Czasem wystarczy ruszyć głową i rozwiązanie samo się nasuwa. Ta opcja jest najlepszą alternatywą, w stosunku do znacznie droższych proponowanych przez producentów aftermarketowych (whiteline, addco, etc.) oraz seryjnego kawałka drutu – inaczej nie nazwę stabilizatora w mx-6.
Jest to stabilizator od mazdy 626 przeznaczonej na rynek amerykanski (US spec), rocznik 00-02:
Part number: GG2A-28-151
Ma grubość 16mm, nie powoduje zrywania się łączników i w znaczący sposób poprawia własności jezdne. Do jazdy autem "na codzień" jest idealnym rozwiązaniem.
! UWAGA
! Stabilizator z rynku europejskiego i australijskiego ma inny kształt, nie będzie pasować P&P. Ponadto wymusza zastosowanie innych łączników i wymusza inny punkt mocowania – nie polecam.
Co do gumek stabilizatora, będą pasować np. od 626 EU spec lub od Premacy z ostatnich lat produkcji – czyli w modelach, w których był stabilizator 16mm.
Przykładowe numery:
GE4T-28-156 (MAZDA 323 (BJ) (DO NUMERU NADWOZIA -000914) 98.05-, 626 (GF) 97.04-, 626 WAGON (GW) 97.10-, PREMACY (CP) (OD NUMERU NADWOZIA 990601-) 99.03- )
Część dostępna bez problemu np. w IC
GG2A-28-156 (626 US spec)
Odnośnie łączników, tutaj sprawa jest już prosta – seryjne.
Przykładowa referencja:
TC1106 – prod. DELPHI
Cała operacja montażu jest banalnie prosta i nie pochłonie dużej ilości czasu.
Pozostaje tylko życzyć przyszłym naśladowcom powodzenia


Po wnikliwych analizach okazało się, że nie trzeba daleko szukać
Jest to stabilizator od mazdy 626 przeznaczonej na rynek amerykanski (US spec), rocznik 00-02:
Part number: GG2A-28-151
Ma grubość 16mm, nie powoduje zrywania się łączników i w znaczący sposób poprawia własności jezdne. Do jazdy autem "na codzień" jest idealnym rozwiązaniem.


Co do gumek stabilizatora, będą pasować np. od 626 EU spec lub od Premacy z ostatnich lat produkcji – czyli w modelach, w których był stabilizator 16mm.
Przykładowe numery:
GE4T-28-156 (MAZDA 323 (BJ) (DO NUMERU NADWOZIA -000914) 98.05-, 626 (GF) 97.04-, 626 WAGON (GW) 97.10-, PREMACY (CP) (OD NUMERU NADWOZIA 990601-) 99.03- )
Część dostępna bez problemu np. w IC
GG2A-28-156 (626 US spec)
Odnośnie łączników, tutaj sprawa jest już prosta – seryjne.
Przykładowa referencja:
TC1106 – prod. DELPHI
Cała operacja montażu jest banalnie prosta i nie pochłonie dużej ilości czasu.
Pozostaje tylko życzyć przyszłym naśladowcom powodzenia


