Strona 1 z 1

Zmienna geometria dolotu silnik V6

PostNapisane: 7 paź 2011, 16:05
przez Arkadius 73
Pytanie do znawców tematu , mam obecnie założony cai K&N z którego nie jestem zadowolony ponieważ zwężka przy maf-sensorze jest seryjna.Zamontowałem piggyback CPE lecz niewiele to dało wiadomo dlaczego. Zbudowałem sam dolot Sri z włókna węglowego i zastanawiam się nad jedną rzeczą , czy zwężka przy przepustnicy ograniczy mi dół.
Tzn . dolot ma przekrój 3 cale , ale wejście do kolektora ma 2,65

Re: Zmienna geometria dolotu silnik V6

PostNapisane: 8 paź 2011, 15:17
przez Arkadius 73
Dzięki za pomoc wszystkim jak sam nie sprawdzisz to .........................................

Re: Zmienna geometria dolotu silnik V6

PostNapisane: 10 paź 2011, 08:36
przez mx6sc
a czy to nie powinno być tak żeby pomiar masy powietrza zasysanego odbywał się w najwęższym miejscu żeby nie było za ubogo?
bo za ubogo to będzie wtedy brak dołu
u mnie po zmianie dolotu w k-serii to bez podniesienia ciśnienia paliwka nieco dół kulał i według mnie te dwie rzeczy razem trzeba ogarniać
-------post który pewnie wiele nie wniósł <glupek2> ---------

Re: Zmienna geometria dolotu silnik V6

PostNapisane: 10 paź 2011, 15:22
przez piwo
ma byc afr na poziomie 13. i tyle.