Od czego dobrać większe tarcze i zaciski żeby pasowało p&p do 323F BJ, oryginalnie mam 235 mm i to raczej mizernota te hamulce.
Piasta ma 4 szpilki, może ktoś już dopasowywał coś większego ?
Większe hamulce 323F BJ
Strona 1 z 1
A z wersji sportive nie będą pasować? Tam są 274 mm przód i 280 mm tył, tylko byś musial piastę zmienić bo w sportive jest na 5 szpilek.
- Od: 1 paź 2010, 08:24
- Posty: 91
- Skąd: Reda
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 Sportive (FS)
kup od diesla są tam 258mm tarcze no i do tego zaciski, jeśli chcesz jeszcze większe to zaciski od sportive i do tego tarcza może pasować z toyoty corolli E12 D4D 275mm ale nie wiem czy do końca to podejdzie. Też o tym myślałem i jedyny wyjście to ze swapować całe półosie od sportiva albo zaciski od sportiva i dobrać odpowiednią tarczę na 4 szpilki a to nie jest łatwe.
na piasty 4 śrubowe/ dziurowe fajnym rozwiązaniem będzie komplet z mx-5 NBFL(2003+) (bądź NB SPORTIVE) czy jakoś tak z występowaniem, tzw. Big Brake kit. gdzie tarcza przednia to 270mm a tylna 276mm.
huba301 napisał(a):nie wiem czy te 275 zmieszczą się
zmieszczą się podobno nawet 280 się w 15'' mieszczą
Zmieszczą się tarcze od corolli, bo ona ma właśnie fabryczne 15". Tak się składa, że mam od niedawna E12 pod domem i jak znajdę chwilę to pomierzę zaciski od toyoty i przymierzę tarcze na zwrotnicę od BJ'ki. Tylko nie będzie to tak od razu bo wymaga unieruchomienia dwóch aut na jeden dzień, co nie jest proste 
o człowieku, jak byś to zrobił to by było super i potwierdził byś lub obalił moją teorię.
Było by super jak by pasowały tarcze i zaciski a jak same tarcze to zaciski pozostają od sportiva założyć to tych tarcz.
Było by super jak by pasowały tarcze i zaciski a jak same tarcze to zaciski pozostają od sportiva założyć to tych tarcz.
Grzesiu napisał(a):na piasty 4 śrubowe/ dziurowe fajnym rozwiązaniem będzie komplet z mx-5 NBFL(2003+) (bądź NB SPORTIVE) czy jakoś tak z występowaniem, tzw. Big Brake kit. gdzie tarcza przednia to 270mm a tylna 276mm.
tarcze 270 mm można kupić ale zaciski to już problem będzie, patrze na allegro to jest mało tego, jak rozpoznać zacisk pasujący do tego
przykładowa aukcja, czy to może być ten zacisk ?

- Od: 30 mar 2011, 13:52
- Posty: 11
- Skąd: Warszawa/Wojcieszyn
- Auto: Seicento 1.2 16V
Mazda 323F BJ 1.5 16V
podbijam temat ktoś robił większe heble w bj?? jak sprawa ma się z tyłem bo bębny to wiecie sami... 

- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
black_pablo napisał(a):podbijam temat ktoś robił większe heble w bj?? jak sprawa ma się z tyłem bo bębny to wiecie sami...
byly tylne tarczowe na 4 sruby w ostatnim roczniku BG w wersji GLX 1.6 16v-wiem bo mialem.jak wymienialem tarcze i klocki to ze dwa tygodnie sie motali w hurtowniach i przysyłali zle.dopiero BOSCHA pasowaly(sa w ich katalogu wyszczegolnione do 1.6 16v -nie 1.8 GT!!) w 1.8 były ale inne-deko wieksza srednica i nie wiem czy nie na 5 srub.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
black_pablo napisał(a):podbijam temat ktoś robił większe heble w bj?? jak sprawa ma się z tyłem bo bębny to wiecie sami...
od diesla załóż są większe niż w 1.5 chyba
tył tarcze załóż z bj po FL
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje