Większe hamulce 323F BJ

Postprzez huba301 » 24 maja 2011, 20:44

Od czego dobrać większe tarcze i zaciski żeby pasowało p&p do 323F BJ, oryginalnie mam 235 mm i to raczej mizernota te hamulce.
Piasta ma 4 szpilki, może ktoś już dopasowywał coś większego ?
Początkujący
 
Od: 30 mar 2011, 13:52
Posty: 11
Skąd: Warszawa/Wojcieszyn
Auto: Seicento 1.2 16V
Mazda 323F BJ 1.5 16V

Postprzez dembol » 26 maja 2011, 19:23

A z wersji sportive nie będą pasować? Tam są 274 mm przód i 280 mm tył, tylko byś musial piastę zmienić bo w sportive jest na 5 szpilek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 paź 2010, 08:24
Posty: 91
Skąd: Reda
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 Sportive (FS)

Postprzez Neonixos666 » 26 maja 2011, 22:23

kup od diesla są tam 258mm tarcze no i do tego zaciski, jeśli chcesz jeszcze większe to zaciski od sportive i do tego tarcza może pasować z toyoty corolli E12 D4D 275mm ale nie wiem czy do końca to podejdzie. Też o tym myślałem i jedyny wyjście to ze swapować całe półosie od sportiva albo zaciski od sportiva i dobrać odpowiednią tarczę na 4 szpilki a to nie jest łatwe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez huba301 » 27 maja 2011, 14:19

Mam felgi 15' i nie wiem czy te 275 zmieszczą się, chyba dobrym rozwiązaniem będzie 258 z diesla, zaczynam szukanie zacisków.
Początkujący
 
Od: 30 mar 2011, 13:52
Posty: 11
Skąd: Warszawa/Wojcieszyn
Auto: Seicento 1.2 16V
Mazda 323F BJ 1.5 16V

Postprzez Grzesiu » 27 maja 2011, 16:56

na piasty 4 śrubowe/ dziurowe fajnym rozwiązaniem będzie komplet z mx-5 NBFL(2003+) (bądź NB SPORTIVE) czy jakoś tak z występowaniem, tzw. Big Brake kit. gdzie tarcza przednia to 270mm a tylna 276mm.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez Neonixos666 » 27 maja 2011, 19:22

huba301 napisał(a):nie wiem czy te 275 zmieszczą się


zmieszczą się podobno nawet 280 się w 15'' mieszczą
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Borys » 27 maja 2011, 19:34

Zmieszczą się tarcze od corolli, bo ona ma właśnie fabryczne 15". Tak się składa, że mam od niedawna E12 pod domem i jak znajdę chwilę to pomierzę zaciski od toyoty i przymierzę tarcze na zwrotnicę od BJ'ki. Tylko nie będzie to tak od razu bo wymaga unieruchomienia dwóch aut na jeden dzień, co nie jest proste ;)
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez Neonixos666 » 27 maja 2011, 20:36

o człowieku, jak byś to zrobił to by było super i potwierdził byś lub obalił moją teorię.
Było by super jak by pasowały tarcze i zaciski a jak same tarcze to zaciski pozostają od sportiva założyć to tych tarcz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez huba301 » 28 maja 2011, 11:11

Grzesiu napisał(a):na piasty 4 śrubowe/ dziurowe fajnym rozwiązaniem będzie komplet z mx-5 NBFL(2003+) (bądź NB SPORTIVE) czy jakoś tak z występowaniem, tzw. Big Brake kit. gdzie tarcza przednia to 270mm a tylna 276mm.



tarcze 270 mm można kupić ale zaciski to już problem będzie, patrze na allegro to jest mało tego, jak rozpoznać zacisk pasujący do tego
przykładowa aukcja, czy to może być ten zacisk ?
http://allegro.pl/mazda-mx5-mx-5-miata- ... 39069.html
Początkujący
 
Od: 30 mar 2011, 13:52
Posty: 11
Skąd: Warszawa/Wojcieszyn
Auto: Seicento 1.2 16V
Mazda 323F BJ 1.5 16V

Postprzez black_pablo » 27 lis 2012, 11:48

podbijam temat ktoś robił większe heble w bj?? jak sprawa ma się z tyłem bo bębny to wiecie sami... <nie powiem>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2011, 09:47
Posty: 1415 (2/3)
Skąd: Lublin
Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL

Postprzez Bo_Lo » 27 lis 2012, 12:11

black_pablo napisał(a):podbijam temat ktoś robił większe heble w bj?? jak sprawa ma się z tyłem bo bębny to wiecie sami... <nie powiem>

byly tylne tarczowe na 4 sruby w ostatnim roczniku BG w wersji GLX 1.6 16v-wiem bo mialem.jak wymienialem tarcze i klocki to ze dwa tygodnie sie motali w hurtowniach i przysyłali zle.dopiero BOSCHA pasowaly(sa w ich katalogu wyszczegolnione do 1.6 16v -nie 1.8 GT!!) w 1.8 były ale inne-deko wieksza srednica i nie wiem czy nie na 5 srub.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Neonixos666 » 27 lis 2012, 19:53

black_pablo napisał(a):podbijam temat ktoś robił większe heble w bj?? jak sprawa ma się z tyłem bo bębny to wiecie sami... <nie powiem>


od diesla załóż są większe niż w 1.5 chyba

tył tarcze załóż z bj po FL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje