Ale teraz jeszce tyl.
Swap hamulce TYŁ!!! BG----->BA
Strona 1 z 1
Pewnie temat zainteresuje nie jednego wlasciciela najbardziej popularnego w BA silnika z5(sam posiadam mazde z tym silnikiem) .Hamulce nie sa wiadomo w tej wersji super ostre .Kazdy pewnie powie ze swap i to z BP(1,8) pewnie ze tak jesli chidzi o przod.Zreszta jest troche nie uporzadowanych informacji na tym forum co i gdzie zamontowac aby przelozyc graty z bp.Wielu z nas niestety pewnie nie czai do konca co gdzie zamontowac i czy bedzie pasowac.To moja pierwsza prozba mianowicie prosze o dokladny opis co gdzie i jak zamontowac (dla potomnych) aby dzialaly hamulce z bp.
Ale teraz jeszce tyl.
:D Mam pomysl i rowniez zapytanie czy dalo by sie cos wykombinowac z hamulcami tarczowymi z bg 1,6.Mam dojscie do gratow z mazdy praktycznie calej .Jak by to wygladalo co by sie przydalo i ogolnie jak by sie sprawowalo.Jesli to zly pomysl moze macie jakies bardziej trafne projekty.wiem ze byly jakies pomysly np z mx3.Co o tym sadzicie.Mam nadziej ze wszytko w miare opisalem i mod nie skasuje tematu.Pozdrawiam i sory za brak polskich znakow.
Ale teraz jeszce tyl.
- Od: 6 paź 2009, 08:42
- Posty: 225
- Skąd: Lublin/Krasnystaw
- Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)
Lepiej zrobić swap z Mazdy 6 ?
MIRU napisał(a):z5 ma rozstaw srub 4x100 a M6 5x 114.3
Dokładnie.
Przód to zestaw hamulcowy z wersji BA 1.8 i do tego są potrzebne:
-zwrotnice
-zaciski
-tarczę no i klocki
całość montuje się w miejsce old hebli no i wszystko gra aż miło
Zaś tył, tego nie mogę potwierdzić, można spasować z BG GT
Ciekawe jak z MX-3 tam też jest 4x100
Fakt, zasugerowałem się autem 323F BA GT Adaśia viewtopic.php?f=312&t=7564&start=1240
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje