Różnice: FS z GE vs FSturbo z Protege Mazdaspeed

Postprzez Boris86 » 13 lut 2011, 02:58

Witam. Mam pytanko do Miłośników silniczków FS.
Czy orientujecie się jakie są konkretne różnice konstrukcyjne w silnikach wymienionych w tematach?
Pytam o techniczne konkrety.
Zdjęcia różnic w tłokach i korbowodach jesli są?
Róznice w głowicach jesli sa?
Róznice w średnicach zaworów jesli są?
Róznice w wałkach rozrządu?
itd itp...

Bede bardzo wdzieczny za pomoc:)

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez People_Hate_Me » 15 lut 2011, 18:27

Pinky jest specjalistą w tej dziedzinie.
ja od siebie mogę dodać że na pewno FS-T ma troszkę lepsze wtryski (nie dużo)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Borys » 15 lut 2011, 18:49

Tu masz podstawowe dane dla Protege:
http://www.protegefaq.net/ (engine info).
Dodatkowo wiem, że stare F-series (z GE) mają inne kolektory dolotowe (bez VICS/VTCS) i hydraulikę w zaworach (BJ jest regulacja na płytkach). Faktycznie pytaj Pinky ;)
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje