Witam. Mam pytanko do Miłośników silniczków FS.
Czy orientujecie się jakie są konkretne różnice konstrukcyjne w silnikach wymienionych w tematach?
Pytam o techniczne konkrety.
Zdjęcia różnic w tłokach i korbowodach jesli są?
Róznice w głowicach jesli sa?
Róznice w średnicach zaworów jesli są?
Róznice w wałkach rozrządu?
itd itp...
Bede bardzo wdzieczny za pomoc:)
Pozdrawiam
Różnice: FS z GE vs FSturbo z Protege Mazdaspeed
Strona 1 z 1
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Pinky jest specjalistą w tej dziedzinie.
ja od siebie mogę dodać że na pewno FS-T ma troszkę lepsze wtryski (nie dużo)
ja od siebie mogę dodać że na pewno FS-T ma troszkę lepsze wtryski (nie dużo)
Tu masz podstawowe dane dla Protege:
http://www.protegefaq.net/ (engine info).
Dodatkowo wiem, że stare F-series (z GE) mają inne kolektory dolotowe (bez VICS/VTCS) i hydraulikę w zaworach (BJ jest regulacja na płytkach). Faktycznie pytaj Pinky
http://www.protegefaq.net/ (engine info).
Dodatkowo wiem, że stare F-series (z GE) mają inne kolektory dolotowe (bez VICS/VTCS) i hydraulikę w zaworach (BJ jest regulacja na płytkach). Faktycznie pytaj Pinky
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje