Duża T vs mała T – bar barowi nie równy?

0.4b w Z5 ale z jakiego turbo ? GT15 czy GT42R ? bar barowi nie równy.
mazdaspeed.pl/forum
http://www.mazdaspeed.pl/forum/
farciarz napisał(a):A co to ma do rzeczyI gdzie masz dowód na różnice w mocy przy tym samym ciśnieniu doładowania
Takowe dane techniczne odnoszą się do wydajności ( przystosowania ) turbiny a nie samego podnoszenia mocy.
siewcu napisał(a):To dlaczego 1b z K03 wygeneruje powiedzmy 200KM a 1b z T04Z 450-500KM ? Skoro to jedno i to samo ?
Matheus napisał(a):ciśnienie ciśnieniem ale tu chodzi o objętość powietrza jaką wtłaczasz do cylindrów, więc im większa turbina tym więcej powietrza przy tym samym ciśnieniu.
farciarz napisał(a):...ale niestety w przypadku mazdeczek takowy zabieg będzie przerostem formy nad treścią ....NIESTETY
Boris86 napisał(a):Panowie, fizyki nie naginajmy.
bar to bar....
Matheus napisał(a):objętość jest inna
Boris86 napisał(a):Mała turbosprężarka wcześniej wstanie i zacznie mieć interesujące nas ciśnienie ale będzie miała tendencje do nieutrzymania ciśnienia w wyższych partiach obrotów gdzie zapotrzebowanie na ilości wtłaczanego powietrza znacznie wzrastają i trudno jest to nadciśnienie utrzymać
siewcu napisał(a):Mój post był pytaniem skierowanym do farciarza – skoro twierdzi, że 0.4b z K03/GT15 i T04Z/GT42R to to samo, to proszę mi to pokazać – i wiem, ze tego nie zobaczę.
Boris86, bardziej miałem na myśli to, że bar z 1 turbo nie jest takim samym barem jak ten z 2 turbo – i chyba zgodzisz się ze mną.
siewcu napisał(a):To dlaczego 1b z K03 wygeneruje powiedzmy 200KM a 1b z T04Z 450-500KM ? Skoro to jedno i to samo ?