Strona 1 z 1

Twin scroll, downpipe, wastegate

PostNapisane: 30 sty 2011, 16:55
przez mlody1921
Witam mam pare pytań które mnie irytują w zakładaniu turbo do motoru v6

1. Twin scroll jak podłączyć czy z jednej głowicy dać pod jedno wejście TS i z drugiej pod drugie, czy oba wyjście z głowicy połączyć w jedno i wtedy do turbo, leczy wtedy nie wykorzysta się TS?

2. Down pipe w turbinie wychodzi DP 2,5 cala na V-clamp czy zrobic redukcje na 3 cale, czy poszerzyć flansze na 3'' ? czy redukcja z 2,5 na 3'' będzie wąskim gardłem wydechu ?

3. Wastegate ma być umiejscowiony tak by trafiały w niego spaliny z dwóch głowić, jak to zrobić gdy dojście spalin będzie szło dwoma rurami do turbo pod Twin scroll, czy poprostu WG założyć na dojściu spalin do turbiny z jednej głowicy ?

Re: Twin scroll, downpipe, wastegate

PostNapisane: 1 lut 2011, 02:04
przez xXx
...powiem Ci tylko tak, jak pomysle sobie o Twin Scroll-u i korbowodach w KL KL-ZE to zastanawiam się czy to wytrzyma pierwsze upalanie ;)

Re: Twin scroll, downpipe, wastegate

PostNapisane: 1 lut 2011, 17:27
przez hopek
Tylko ze autor nie ma seryjnych korb...

Re: Twin scroll, downpipe, wastegate

PostNapisane: 1 lut 2011, 18:02
przez mlody1921
to po pierwsze a po drugie turbo to Hybryda HX35-40 strona gorąca 14 więc za szybko nie wstanie :) ciuń wcześniej niż u Lukstera dlatego TS warto wykorzystać dlatego napisałem moje pytania

Re: Twin scroll, downpipe, wastegate

PostNapisane: 2 lut 2011, 03:31
przez xXx
O Korbowodach nie wiedziałem...

Re: Twin scroll, downpipe, wastegate

PostNapisane: 6 lut 2011, 18:09
przez siewcu
WG zakłada się z jednego kanału, albo dwa WG. TS jeden kanał z jednej głowicy, drugi z drugiej, albo nie rób ;) DP rób na 2.5", jak chcesz 3" to zrób redukcję 2,5->3 i też będzie robić.