Strona 1 z 1

Planowanie głowicy 1.3 B3 – Mazda 323 BG 1.3

PostNapisane: 27 sty 2011, 12:52
przez DMDK
Witam .
Stałem się posiadaczem Mazdy 323 BG 1.3 16V
Asekuracyjnie wymieniam wszystkie uszczeleczki na silniku i przy okazji poprawiam co nie co, polerowane zaworki, spasowane kolektory itd .
Pytanie moje brzmi o ile mogę splanować seryjną głowicę nigdy nie planowaną wcześniej aby nie dochodziło do kolizji?

P.s nie interesuja mnie odpowiedzi pt :" zrób se słapa "czy" załóż se turbo"

Re: Planowanie głowicy 1.3 B3

PostNapisane: 27 sty 2011, 16:25
przez marmarek
plastelina na tlok, krecisz rozrzadem i juz wiesz ile ci zostaje wolnej przestrzeni :)

Re: Planowanie głowicy 1.3 B3

PostNapisane: 29 sty 2011, 18:16
przez siewcu
Masz kogoś kto Ci odpowiedni program potem do auta napisze ? Czy planujesz bo robisz tani tuning przy okazji ?

Re: Planowanie głowicy 1.3 B3

PostNapisane: 29 sty 2011, 23:16
przez Kanies
w sumie to nie wiem po co to robisz Kolego.. bo z b3 jak wykrecisz 100hp to bedzie meeeega sukces :) myśle , że do 0,3 mm bezpiecznie jesli sie myle to niech poprawią mnie odpowiedznie osoby

Re: Planowanie głowicy 1.3 B3

PostNapisane: 30 sty 2011, 00:05
przez marmarek
siewcu napisał(a):Masz kogoś kto Ci odpowiedni program potem do auta napisze ? Czy planujesz bo robisz tani tuning przy okazji ?


program po doprezeniu polerowanych zaworach i spasowaniu kolektorow? zejdz na ziemie

Re: Planowanie głowicy 1.3 B3

PostNapisane: 30 sty 2011, 23:17
przez Boris86
Marmarek. Dokładnie. Numer z plasteliną DMDK zna, tylko głowica leży już u szlifierza, dlatego pytanie padło o konkretną wartość.
Siewcu. Pod gaźnik na którym lata to autko będzie trudno napisać program :| .
Kanies. Chłopak przecież nigdzie nie pisał że chce zrobić super rakietę. Więc po co wypociny o tym że 100 kuni to może tak, a więcej to może nie i rozważania nad sensem istnienia. Wymienia asekuracyjnie uszczelki i poprawia to co przy okazji może, bo jest młodym pasjonatem. Robi to pod moim okiem, więc na bank nie zrobi tego źle bo nie jeden silnik wolnossący dobrze dopieściłem. Chciał zrobić na max to co przy okazji można wiec podpowiedziałem mu żeby zapytał o konkret bo ktoś może już to sprawdzał. Ale efekt był do przewidzenia. Sami mędrcy.

Re: Planowanie głowicy 1.3 B3

PostNapisane: 31 sty 2011, 00:03
przez hopek
Konkret przy planowaniu głowicy ?? A co jesli głowice już ktos planował wcześniej ?? Dostanie odpowiedż zeby splanować np 0.3mm, zrobi tak, a tu dupa bo ktoś wcześniej też coś tam zerwał...Więc najlepiej zrobić pomiar :)

Re: Planowanie głowicy 1.3 B3

PostNapisane: 31 sty 2011, 00:32
przez Boris86
DMDK napisał(a):ile mogę splanować seryjną głowicę nigdy nie planowaną wcześniej

Uwierz mi hopek... bywa że właściciel zna przeszłość auta.

Re: Planowanie głowicy 1.3 B3

PostNapisane: 31 sty 2011, 00:39
przez hopek
ups <nie powiem> nie doczytałem :)

Re: Planowanie głowicy 1.3 B3 – Mazdy 323 BG

PostNapisane: 12 mar 2011, 01:04
przez Kanies
Wszystko fajnie Boris tylko wytłumacz mi jaki jest sens poprawiania silnika 1,3 .. co tym uzyska? Hm..chyba ,że to tak bardziej naukowo robi ,żeby sie pouczyć. Przepraszam jeśli go urazilem, ale chyba rozumiesz co miałem na myśli, lepiej działać ,że tak powiem z Pierdo%%%ciem, niż dłubać bez jakiś względnych efektów :) Ale powodzenia życze i co do wartości to tak jak podałem wyżej myśle że tak 0,3 mm to tak bezpiecznie i efektownie :)

Re: Planowanie głowicy 1.3 B3 – Mazdy 323 BG

PostNapisane: 12 mar 2011, 01:40
przez Neonixos666
chyba efektywnie bo raczej efektownie to to wyglądać nie będzie :P

Re: Planowanie głowicy 1.3 B3 – Mazdy 323 BG

PostNapisane: 12 mar 2011, 02:52
przez Kanies
ojj tam małe przeoczenie, człowiek zmeczony po pracy <spie> EOT

Re: Planowanie głowicy 1.3 B3 – Mazdy 323 BG

PostNapisane: 12 mar 2011, 08:08
przez realski
0.5 spokojnie pewnie i 1mm sie da . jak zacznie walic.. ;) to gniazda zaworowe troche sie rozwierci :)
Pozdrawiam