Turbo Z5

Przegladajac YT zauważyłem napis Z5 turbo aż ciężko uwierzyć jako że, Z5 wciąga olej jak benzynę a tu turbo szok
http://www.youtube.com/watch?v=xyF1LcMA ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=xyF1LcMA ... re=related
Pit napisał(a):W UK turbią takie śmieszne silniczki pokroju 1.3, 1.5 z uwagi na spore koszty ubezpieczenia aut seryjnie szybkich. Nie wiem dokładnie, czy chodzi o pojemność, czy moc w kwestii opłat, w każdym razie temat obchodzą młodzi mieszkańcy wysp właśnie w ten sposób...
Bartg napisał(a):często robią tam promocję dla młodych kierowców i np dają do nowego auta ubezpieczenie gratis
trzydziech napisał(a):a ja tak w miarę całkiem na poważnie. ile można by dmuchnąć takie Z5 po kosztach, ale żeby to pojeździło? czy jakieś części (typu korbowody) nie dadzą rady? są zbyt delikatne?
Pit napisał(a):"Grzebie się najmocniejsze jednostki dostępne w danym modelu"
Pit napisał(a):wg mnie totalnie bezsensownym w krajowych warunkach temacie jak turbienie Z5![]()
trzydziech napisał(a):czemu w krajowych warunkach? (jestem totalnie zielony, więc w razie co wybacz)
MariuS napisał(a):bo turbienie Z5 nie ma sensu, na soft turbo wyjdzie możne koło 120koni, koszty kilka tysięcy złociszy, lepiej SWAP-ować na coś mocniejszego, z5tki same w sobie często biorą oliwę i nie należą do najwytrzymalszych,.
hopek napisał(a):a jednak w Z5 korby bokiem nie wyłażą jak w przypadku serii K
hopek napisał(a):A V6 należą do wytrzymalszychteż chleją oliwe a jednak w Z5 korby bokiem nie wyłażą jak w przypadku serii K
Jak ktoś chce się pobawic to niech sobie montuje. Wiadomo że z 1.5 nie zrobi się kilera w budzie BA. Only fun
luki_92_92 napisał(a):jak kogoś nie kręci dłubanie w aucie dla funu to kupuje szpachelvagena w turbodieslu
luki_92_92 napisał(a):jak kogoś nie kręci dłubanie w aucie dla funu to kupuje szpachelvagena w turbodieslu