Witam jako że w naszych MX3 nie jest za dużo miajsca, w ładnie wygląda bez zbędnych kabli i węży natrafiłem na takowe zdjęcie gdzie tu jest zbiorniczek wyrównawczy lub dlaczego go niema ?
Brak zbiorniczka wyrównawczego?
Strona 1 z 1
Wg mnie zbiornik wyrównawczy jest po lewej stronie, obok zbiornika wspomagania (aluminiowa puszka). Nie może być takiej sytuacji, że nie ma zbiornika wyrównawczego. Mazdowski układ chłodzenia jest układem ciśnieniowym, tak więc obecność rezerwuaru jest konieczna.
Pit czyli można by zrobić w Mx3 coś takiego, ze zamiast tego zbiorniczka podcisnieniowego przy chłodnicy i bez tego przelewowego, zrobić jeden tak by wąż dolny przychodził od dołu górny (od chlodnicy ) z boku i zbiorniczek był z korkiem cisnieniowy czy coś takiego zda egzamin ?
Mi w mx3 już przecieka drugi zbiorniczek ten mały koło chodnicy, albo zrobie go z nierdzewki albo przerobie bo kiedyś sie może niechcacy jak peknie w pół jak pierwszy to silnik powie
Mi w mx3 już przecieka drugi zbiorniczek ten mały koło chodnicy, albo zrobie go z nierdzewki albo przerobie bo kiedyś sie może niechcacy jak peknie w pół jak pierwszy to silnik powie
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Młody, nie do końca wiem, jak wygląda system zbiorniczków w MX-3, natomiast układ musi wyglądać tak, jak na poniższym schemacie. Czyli korek ciśnieniowy a za nim zbiornik wyrównawczy połączony z miejscem operowania korka jednym, w miarę cienkim przewodem.
Tak jak w Mx6, xedos 6 i inne
Taki rysunek jak podałeś to jest zazwyczaj w Japońcach z korkiem w chłodnicy
A np VW, czy renault czy inne mają wyjście do zbiorniczka i w zbiorniczku jest cały korek ciśnieniowy
Taki rysunek jak podałeś to jest zazwyczaj w Japońcach z korkiem w chłodnicy
A np VW, czy renault czy inne mają wyjście do zbiorniczka i w zbiorniczku jest cały korek ciśnieniowy
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):A np VW, czy renault czy inne mają wyjście do zbiorniczka i w zbiorniczku jest cały korek ciśnieniowy
Zgadza się, ale tam są systemy chłodzenia przelewowe, a nie ciśnieniowe. Korek pełni rolę zaworu bezpieczeństwa. W Maździe zbiornik wyrównawczy de facto jest poza obiegiem. Jest do niego tylko ciecz upuszczana (przy wzroście temperatury a zarazem objętości cieczy), lub z niego zasysana w sytuacji odwrotnej.
W BA KF jest zbiornik wyrównawczy z korkiem ciśnieniowym zamiast tego zbiorniczka.
możesz wogóle usunąć ten zbiorniczek z korkiem ale na t konto musisz zamontować króciec przy korku na szyjce zaraz przy korku (już ciśnieniowym)
i wtedy wyrównawczy montujesz gdzie Ci sie podoba
możesz wogóle usunąć ten zbiorniczek z korkiem ale na t konto musisz zamontować króciec przy korku na szyjce zaraz przy korku (już ciśnieniowym)
i wtedy wyrównawczy montujesz gdzie Ci sie podoba
Czyli zamontować króciec na szyjce przy głowicy i tam dać korek cisnieniowy i jakiś zbiorniczek tzw. otwarty ........dobrze zrozumiałem ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Tak, o to mi chodziło.
Ponieważ ten korek jest najwyżej to układ lepiej się powinien odpowietrzać niz z tym korkiem co jest fabrycznie nieco poniżej.
Dodatkowo wyrównawczy jakby był wysoko (przy podszybiu) to nawet przy nieszczelnościach układu układ będzie się doskonale napełniał.
Ponieważ ten korek jest najwyżej to układ lepiej się powinien odpowietrzać niz z tym korkiem co jest fabrycznie nieco poniżej.
Dodatkowo wyrównawczy jakby był wysoko (przy podszybiu) to nawet przy nieszczelnościach układu układ będzie się doskonale napełniał.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje