Montaż sondy EGT

Postprzez ravo » 1 paź 2010, 21:17

Mhm mam problem :P Sonda jest autogauge poprzednio była chyba megan racing, problem polega na tym by tą sondę przymocować :) z kolektora wychodzi gwint sonda nie ma na sobie nic więc nałożyłem miedzianą tulejkę by było o co ją przykręcić ale ona po jakimś czasie się zsuwa i sonda wypada :) i trafia mnie szlag więc wpadłem na genialny pomysł by ją po przykręceniu przykleić heheh ale jednak mój mega klej nie wytrzymuje takich temperatur i się stopił śmierdząc najgorszym smrodem świata. Czy mogę po prostu coś przyspawać na tą sondę np małą nakrętkę ? czy spaw ją zniszczy ? macie jakieś pomysły ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez piwo » 1 paź 2010, 21:34

sonda egt wkrecana auto gauge kosztuje 180zl.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4744 (226/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez ravo » 1 paź 2010, 21:37

ale gdzie mam ją sobie wkręcić jak mam inny gwint :P wspawany w kolektor ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez piwo » 1 paź 2010, 21:38

a kumam. :) trza zdjac kolektor i wspawac nakreteke pod odpoweidni gwint.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4744 (226/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez ravo » 1 paź 2010, 21:45

kurde to nie efka :P by to zrobić bym musiał silnik wyciągnąć :) to nie jest rozwiązanie dla mnie ;p są kleje do tysiąca stopni ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez ravo » 1 paź 2010, 21:58

już mam :P naprawię tym heheh

http://allegro.pl/plynny-metal-naprawa- ... 21509.html :) nie ma jak zaoszczędzić czas i kasę :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Quaki » 2 paź 2010, 12:11

kejem to mozna kartki kleic a nie sonde EGT wez sobie zamow odwpoiednia tulejke do sondy EGT z twoim gwintem na przyklad w firmie Czaki i nie kombinuj z klejami bo to jest rozwiazanie na krotki czas :)
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez Neonixos666 » 2 paź 2010, 12:23

Czyli popularne na forum druciarstwo :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9475 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Quaki » 2 paź 2010, 12:41

Nie sadze ze druciarstwo poprostu sie chlop ratuje jak moze druciarstwo to jest wtedy jak ktos podkreca boost laduje grube siano w silnik a jak mu sie mowi zaloz EGT to mowi po co przeciez tak jest dobrze i nastepnie w wyniku roznych okolicznosci silnik splywa a wtedy jest placz i z grzytanie zebow ;)
Ale Ravo zdecydowanie klej sobie odpusc jesli juz masz dzire w kolektorze i niechcesz je przegwintowywac kup tulejke z odpowiednim dla ciebie gwintem moze kilka zloty bedzie drozej ale na pewno duzo lepiej
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez Pit » 2 paź 2010, 15:23

Ravo, klej świetnie pasuje do SMT6 <serduszka> Nie, Ty nie piszesz poważnie o tym kleju, na bank po prostu sobie jaja robisz... Jaka jest różnica w średnicy? Wystarczająca na jakąś dotoczoną i nagwintowaną tulejkę?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Neonixos666 » 2 paź 2010, 15:36

albo zaślep to co masz a zrób otwór na tą konkretną sondę i już.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9475 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez ravo » 3 paź 2010, 09:51

wy chyba czegoś nie rozumiecie :P ja mam wyjście z kolektora :)
Mam nakrętkę :)
Mam sondę EGT bez niczego na niej !!!

Czyli nie można jej przykręcić bo sobie lata :) więc wymyśliłem by nie wypadała ją delikatnie obsmarować tym klejem między sondą nakrętką tam prawie luzu ani szpary ale sonda wypada

Rozumieta ???
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez piwo » 3 paź 2010, 10:05

rozumieta.kup jakis czujnik wody z gwintem odpowiednim np auto gauge wkrecany czujnik wody kosztuje chyba 18zl.wyciagnij termistor i wloz zamiast niego termopare.bedziesz mial szczelnie.
masz tel do kolesia co sprzedaje akcesoria autoi gauge termopary egt z fgwintem do auto gauge tez.niech on ci cos doradzi.
696622972
na allegro jest pod ksywa andar54
lub:
http://www.andartuning.com.pl
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4744 (226/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Quaki » 3 paź 2010, 11:42

My rozumiemy ale to ty nie zrozumiales termopary do EGT umieszcza sie w specajlnej zaciskowej tulejce kupuje sie je w zaleznosci od rozmiarow termopary i gwintu. Gwint sie wkreca w nagwintowany otwor w kolektorze (mozna sobie zamowic dowolny gwint) a tulejke sie zacsika na termoparze ktora ma byc gladka i bez gwintu teraz poniał .
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez ravo » 3 paź 2010, 11:48

teraz tak czyli po prostu wystarczy mi odpowiednia tulejka :) do zaciśnięcia na sondzie
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Pit » 3 paź 2010, 12:02

Ravinek, my rozumiemy, Ty (o ile wpadasz na pomysły kleju) – raczej nie <lol> Powiedz mi, co kierowało Tobą w momencie zakupu termopary bez gwintu? W jaki sposób producent tego urządzenia zaleca montaż?

EDIT:

Ok, chłopcy przedstawili zasadę montażu Autogauge. Czyli po prostu kupiłeś niekompletny kit.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez ravo » 3 paź 2010, 12:12

ja nic nie kupowałem dostałem 2 z autem bo tamta nie działała :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Pit » 6 paź 2010, 13:21

I co, jak tam klej? ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Fiveopac » 6 paź 2010, 17:52

Ale kombinujecie a rozwiazanie problemu macie w zasiegu wzroku. Wystaczy wkleic sonde na gume Turbo <ok>
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez ravo » 11 paź 2010, 13:16

Oficjalnie stwierdzam że klej do kolektorów wytrzymujący do 1100 stopni nie nadaje się do tego :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje