Czym sie rozni od MBC otoz elektroniczny jest stabilniejszy (nie wplywa na niego temperatura tak jak na MBC ) i dokladniejszy (mozna ustawic doladowanie bardzo dokladnie) i bezpieczniejszy (w razie awarii urzadzenia boost wraca do seryjnej wartosci)
Co jest potzrebne do dzialania
1. samo urzadzenie (czyli sterownik)
2. zawor n75 (stosoawany na przyklkad w grupie VAG)
3. wskaznik boost (moza byc na przyklad AG ale moze byc tez dowolnej innej firmy, ale musi to byc zegar elektroniczny z map sensorem ktory ma na wyjsciu 0-5V tak ma AG w ostatecznosci moze byc sam map sensor na przyklad AG)
Jak wyglada ustawianie
1. potencjometr nr1 punkt zalaczenia (wartosc ciesnienia przy ktorym calosc sie zalacza)
2. potencjometr nr2 wartosc cisnienia (wartosc wypelnienia PWM)
3. potencjometr nr3 wartosc alarmowa (otwiera WG na stale w wypadku zbyt wysokiego cisnienia)
Teraz obserwujemy wskaznik boost jesli ciesnienie jest za male podnosimy wartosc jesli jest za duze opuszczamy ja (potencjometr nr2) jesli wystepuje pik cisnienia zmniejszamy wartosc punktu zalaczenia
potencjometr nr3 jest alarmowy a jego wartosc wyraza sie w procentach wartosci ciesnienia czyli jak ustawimy cisneinie na 1.2 bara a potencjometr nr3 na 10% to wartosc ciesnienia przy ktorym WG sie calkowicie otworzy bedzie wymosic 1.32 bara
urzadeznie wyglada tak

zdjecie zrobie jutro bo dzis mi sie juz niechce
Pozdrawiam
ps. jesli ktos ma pytania pytac o ile urzadzenie przejdzie testy na stole (przyszly tydzien) to beda testy na samochodzie