Strona 1 z 3

Coilover Conversion Kit do MX-3

PostNapisane: 23 wrz 2010, 17:16
przez weede
Czy ktoś miał styczność z tym produktem?
http://www.ground-control-store.com/pro ... .php/II=31
Rozumiem, ze tu można regulować wysokość.

Myśle czy to nie lepsze rozwiązanie od K-sporta, który przecież może się zacząć sypać na naszych pieknych dziurach, w końcu to tylko chinczyk. A tu mamy spręzyny eibacha, a amorki można kupować na sztuki.

Jaki jest taki rozsądny Desired Spring Rate na ulice do seryjnych KYB?

Re: Coilover Conversion Kit do MX-3

PostNapisane: 24 wrz 2010, 02:02
przez sq2jul
Jeżeli dobrze kojarzę to dobrych kilka lat temu pojawił się bardzo podobny wątek w tym dziale. Nie pamiętam czy dotyczył konkretnie mx-3 ale rozwiązanie było w ten deseń i nie zebrało pochlebnych opinii.

Re: Coilover Conversion Kit do MX-3

PostNapisane: 26 wrz 2010, 20:51
przez weede
tak to wygląda zamontowane:
Obrazek

sam nie wiem ;)

Re: Coilover Conversion Kit do MX-3

PostNapisane: 27 wrz 2010, 08:22
przez jacobs
radekkm to chyba miał, spróbuj z nim się skontaktować.

Re: Coilover Conversion Kit do MX-3

PostNapisane: 27 wrz 2010, 11:58
przez radekkm
tak ja mam te springi na tokico HP,co zreszta jest dedykowane do tych springow
spring to eibach,jest twardo,ale wybiera dobrze,


zestaw jest na sprzedaz,przebieg jakies 5-7k,glownie UK
po cene zapraszam na pw

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Coilover Conversion Kit do MX-3

PostNapisane: 27 wrz 2010, 13:17
przez Grzesiu
montowałem to na mx-5 chłopakowi z klubu miatowego, ogólnie zachowuję się to o wiele gorzej niż jakieś "markowe" sprężyny obniżające na seria amor i tak też się stało z tym kitem który mu zakładałem, ustąpił miejsca dla jakiś eibachów/h&rów. Jeżeli ktoś posiada jakieś "lepsze" amory ala koni etc. to ludzie z mx5 którzy to mają właśnie na takich amorach to chwalą. Ja bym nie zamontował tego u siebie.

Re: Coilover Conversion Kit do MX-3

PostNapisane: 27 wrz 2010, 16:39
przez radekkm
przeciez ten kit jest na markowej sprezynie obnizajacej <glupek2>
na sprezynie eibach,wiec prosze nie porownywac tego zestawu do chinszczyzny z ebay ktore pekaja w zakretach
jest troche krotsza od standardowej sprezyny,wiec twardsza,seryjny amortyzator nie ma racji bytu przy tym zestawie ze wzgledu na spore obnizenie i utwardzenie
tokico hp jest przystosowany do glebienia,glebsze portfele moga skusic sie na wklady bilstein serii b8
jest to zdecydowanie lepszy wybor od k-sport bo mozna dobrac sobie amortyzator do wlasnych potrzeb

Re: Coilover Conversion Kit do MX-3

PostNapisane: 27 wrz 2010, 20:06
przez Grzesiu
pardom mój błąd i nie dopatrzenie że ten kit ma jakąś solidną fedre a nie "no name", w takim razie zdecydowanie odradzam coilovery "made in china by no – one" bo z takowymi miałem styczność.

Re: Coilover Conversion Kit do MX-3

PostNapisane: 27 wrz 2010, 20:34
przez Fiveopac
weede napisał(a):Czy ktoś miał styczność z tym produktem?
http://www.ground-control-store.com/pro ... .php/II=31
Rozumiem, ze tu można regulować wysokość.

Myśle czy to nie lepsze rozwiązanie od K-sporta, który przecież może się zacząć sypać na naszych pieknych dziurach, w końcu to tylko chinczyk. A tu mamy spręzyny eibacha, a amorki można kupować na sztuki.

Jaki jest taki rozsądny Desired Spring Rate na ulice do seryjnych KYB?

Kupuj zestaw ksporta, bo montaz tego prawie-gwintu to juz druciarstwo a co dopiero uzytkowanie. Same sprezyny maja przewaznie szalenie wysokie ratio (twardo, beton itp) aby ugiecie sprezyny nie zkaonczylo sie na odboju... wiadomo jak dobrze wplywa to na prowadzenie auta hahaha . Ludziska z usa zakladaja te zestawy zeby tanim kosztem posmigac na torze/autocrossach, jazda tym w naszych ulcznych warunkach moglaby sie zle zakonczyc na pierwszym szybszym zakrecie.
Wg mnie w ulicznym aucie 400lbs/inch na przodzie to granica uzywalnosci. Jesli musisz to kupic to celuj w takie ratio, ew. 2xseryjne.

Re: Coilover Conversion Kit do MX-3

PostNapisane: 27 wrz 2010, 23:47
przez radekkm
sporo naczytalem sie na temat opini k-sporta <nie>
najlepiej by wypowiedzial sie ktos kto na tym jezdzil...
i jeszcze wytlumacz mi prosze gdzie widzisz druciarstwo w montazu zestawu ?

moj spring rate to 350f/230r wiec to wartosc ktora sprawdzi sie w polskich warunkach
przy zamowieniu bezposrednio u ground control moglem wybrac rate,standardowo ground robi springi 380/250

troche zajelo mi ustawienie zawieszki,odpowiednia roznica wysokosci przod-tyl,zbierznosc,katy
max gleba niestety konczy sie dobiciem odboja na duzej dziurze,ale z powodzeniem mozna smigac na 2cm nizszym ustawieniu niz standardowy spring obnizajacy
tak jak napisalem,podstawa to dobor odpowiedniego amora

Re: Coilover Conversion Kit do MX-3

PostNapisane: 28 wrz 2010, 01:36
przez weede
radekkm napisał(a):podstawa to dobor odpowiedniego amora

a gdyby kupić poprostu wkłady KONI + Eibach Pro Kit?

Re: Coilover Conversion Kit do MX-3

PostNapisane: 28 wrz 2010, 15:30
przez radekkm
jezeli interesuja cie tylko wlasciwosci jezdne,seryjny spring + bilstein b6 to najlepszy zestaw do hardkorowego latania na dziurawych wiejskich drogach

napisz najpierw do czego auto ma sluzyc,jakie trasy preferujesz i bedziemy dyskutowac

na koni jezdzi luk i piwo

Re: Coilover Conversion Kit do MX-3

PostNapisane: 28 wrz 2010, 15:38
przez People_Hate_Me
na Koni chyba jeszcze Jacol jeździ.

Re: Coilover Conversion Kit do MX-3

PostNapisane: 28 wrz 2010, 19:07
przez weede
ma być niżej o te -3cm i lepiej wybierać nierówności w mieście. Nie mówie o lataniu po wertepach we wsi tylko o mieście gdzei są np. koleiny itd. ;)

Re: Coilover Conversion Kit do MX-3

PostNapisane: 28 wrz 2010, 19:36
przez radekkm
to szukaj springow obnizajacych z najnizszym ratesem i posadz je na bilstein b8,banan na gebie gwarantowany,bedzie wybierac bosko

gdzies wyczytalem ze koni red nie lubi byc na niskim springu,wiec nie wiem jak bedzie sie zachowywac
pytaj wsrod uzytkownikow

Re: Coilover Conversion Kit do MX-3

PostNapisane: 28 wrz 2010, 23:07
przez weede
dzieki za info, napisalem maila do bilsteina o te b8 – chociaż wydaje mi sie, ze będzie to mega drogie ;)

Ale chyba najpierw pójde w eibach pro kit -30mm i zobacze jak będzie się zachowywał do seryjnego amora. H&R jest za twardy jak na mój gust, a jamex (przynajmniej ten co ja mam) nie obniża.

Re: Coilover Conversion Kit do MX-3

PostNapisane: 29 wrz 2010, 00:25
przez mlody1921
Hmm dziwne z tym jamexem moj obniża :)

Re: Coilover Conversion Kit do MX-3

PostNapisane: 29 wrz 2010, 00:29
przez Quaki
jamex obniza obniza tylko z regoly nie od razu tylko trzeba moment pojezdzic (mam zalozne w probe 2-gen i zdecydowanie obniza auto chociaz niestety cierpi na tym komfort jazdy
Pozdrawiam

Re: Coilover Conversion Kit do MX-3

PostNapisane: 29 wrz 2010, 00:31
przez radekkm
przerabija seryjne amory na ich wklady,bo nie ma dedykowanych,morda to robil u siebie,impreza za jakies 3k

Re: Coilover Conversion Kit do MX-3

PostNapisane: 29 wrz 2010, 09:08
przez piwo
nie ma z bilsteina do bg nic wiecej niz b4.a to syf starszny wiec raczej nic nie dostaniesz z tej firmy.chyba ze rzezbe.a hr jest moim zdaniem az nadto mieki.samochod na zakretach sie ugina przesadnie.wiec nie jest twardy.