Czy można zaślepić obieg wody w przepustnicy ?

Witam czy mozna coś takiego zrobić, jak, i do czego to służyło ?
mazdaspeed.pl/forum
http://www.mazdaspeed.pl/forum/
Neonixos666 napisał(a):a czy to nie jest tak że obieg wody ogrzewa powietrze które wlatuje do silnika polepszając prace? Nie jest to dobre gdy zależy nam na osiągach bo zimne powietrze jest lepsze. Chyba tak to można tłumaczyć.
Pit napisał(a):Pozbycie się tego obiegu spowoduje brak funkcji ssania, czyli w konsekwencji gaśnięcie zimnego silnika.
Nie wszędzie. W BP za ssanie odpowiada "zawór powietrza dodatkowego" przez który przepływa płyn chlodzący i to on w zależności od temp. tego płynu otwiera bądź zamyka dopływ dodatkowego powietrza. Nie wiem jak jest w K-serii. Byc może podobnie.Pit napisał(a):Obieg wody w tym miejscu to w dużym uproszczeniu nic innego, jak ssanie.
Jest to typowo i bardzo często stosowany zabieg w tuningu silników N/A gdzie walczy się o każdy ułamek konia. Chodzi o to żeby jak najzimniejsze powietrze wpadało do silnika. Dlaczego zależy nam na zimnym powietrzu chyba nie muszę tłumaczyć. Mam to też zrobione u siebie. Aczkoolwiek nie wiem czy w silniku turbo ma to większy sens.Pit napisał(a):Pozbycie się tego obiegu spowoduje brak funkcji ssania, czyli w konsekwencji gaśnięcie zimnego silnika. Można wiedzieć, po jaką cholerę masz zamiar wywalić ten system?
Jacek176 napisał(a):Jest to typowo i bardzo często stosowany zabieg w tuningu silników N/A gdzie walczy się o każdy ułamek konia. Chodzi o to żeby jak najzimniejsze powietrze wpadało do silnika. Dlaczego zależy nam na zimnym powietrzu chyba nie muszę tłumaczyć. Mam to też zrobione u siebie.
Nie rozumiem po co ten sarkazmPit napisał(a):Racja, racja. Właśnie wyczytałem na forum fanów Mustanga, że często wywalają ten system w cholerę.
Jacek176 napisał(a):Nie rozumiem po co ten sarkazmPit napisał(a):Racja, racja. Właśnie wyczytałem na forum fanów Mustanga, że często wywalają ten system w cholerę.![]()
Jacek176 napisał(a):A to poważnie mówiłeś o tych Mustangach?
mlody1921 napisał(a):Hmm czyli można ten obieg zamknąć rurką omijając przepustnice ?
A co sądzicie o tym zbiorniczku poprostu już drugi puszcza płyn na łączniu![]()
Albo trzeba go wyspawać z nierdzewki albo przerobić ten koło głowicy, i wspawać w niego rurke z wyjściem bocznym do zbiorniczka
mlody1921 napisał(a):tak ten on jest takby łączony w pół w mx3 i na tym łączeniu sie rozpizdywuje, raz zaczeło tak lecieć wziołem go w reke i rozszedł sie w pół :/