Mazda 1.6 DOHC 107 km czy to podniesie moc??
Dokładnie V6 ma blok alu r4 ma żeliwo napewno paręnaście kilo będzie więcej, ja bym stawiał na soft turbo, miatki śmigają i jest dobrze, a przyrost w granicach 50 koni i 80-100 niutona
i pssst szukaj może ktos taki używany turbo kit by chciał sprzedać.
i pssst szukaj może ktos taki używany turbo kit by chciał sprzedać.
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
W pracy dzis stwierdzilem ze moze lepiej swap na 1.8 v6 tylko ile to bedzie kosztowac i czy duzo bedzie do wymiany tzn(przegluby polosie itp??)
To 1.6 b6 ile wytrzyma barow na seryjnych czesciach??
To 1.6 b6 ile wytrzyma barow na seryjnych czesciach??
- Od: 18 sty 2010, 21:32
- Posty: 518
- Skąd: Przyłubsko/Katowice
- Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM
Czytam i czutam i raczej swap tylko na jaki silnik i ile to wyjdzie
- Od: 18 sty 2010, 21:32
- Posty: 518
- Skąd: Przyłubsko/Katowice
- Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM
Kevin9118 napisał(a):W pracy dzis stwierdzilem ze moze lepiej swap na 1.8 v6 tylko ile to bedzie kosztowac i czy duzo bedzie do wymiany tzn(przegluby polosie itp??)
Bez sensu , Kevin jak swap na k-serię to tylko KL-xx Zmieniając na k8 zyskasz 20 KM, gra nie warta świeczki i sporo roboty. Jak chcesz zostać przy b6 to tylko turbo lub potlenek Ale jak chcesz mieć naprawdę szybką EC to sprzedaj swojego mx'a, kup k8 w dowolnym stanie w zdrowej budzie i swapuj na KL-ZE
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
To w takim razie moze 1.8 dohc 16v z 323 rzedowka praktycznie tak samo wyglada jak b6 i tez chyba pasuje na mocowania z b6 a kon cos kolo 130
Turbo mowisz jak turbo mowia w wyzej napisanych postach ze koszty w granicach 5 tys to lepiej swap na k8
Turbo mowisz jak turbo mowia w wyzej napisanych postach ze koszty w granicach 5 tys to lepiej swap na k8
- Od: 18 sty 2010, 21:32
- Posty: 518
- Skąd: Przyłubsko/Katowice
- Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM
I po co o pusta demagogia?
Jak masz pieniądze to kup sobie jedno z gotowych już aut (klze kf k8) oferowanych na forum w dziale sprzedam.
A jeżeli nie masz pieniędzy i pojęcia to jeździj tym co masz i zbieraj peniądze.
Jak masz pieniądze to kup sobie jedno z gotowych już aut (klze kf k8) oferowanych na forum w dziale sprzedam.
A jeżeli nie masz pieniędzy i pojęcia to jeździj tym co masz i zbieraj peniądze.
Ja bym chcial zostawic ta bude co mam bo jest ladna i rzadko spotykana milo by zobaczyc pod maska k8 bo kl-ze za duze koszty utrzymania
- Od: 18 sty 2010, 21:32
- Posty: 518
- Skąd: Przyłubsko/Katowice
- Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM
Kevin9118 napisał(a):bo kl-ze za duze koszty utrzymania
Skąd taka opinia? Kosz wyższy o 5zł na 100km jest nie do przeskoczenia??
Koszty utrzymania takie same jak K8 + 1l benzyny więcej na 100km, chociaż po zmodowaniu skrzyni biegów (piąty bieg) da się spalić ZE mniej niż K8 na trasie.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
No nie wiem. Może i ma blok z aluminium ale 2 dodatkowe cylindry (czyli dochadzą tłoki, korby, dłuższy wał, dłuższy blok), dodatkowa głowica (pokrywa, dwa wałki) itd. to jednak musi troche ważyć.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Kevin9118 napisał(a):Turbo mowisz jak turbo mowia w wyzej napisanych postach ze koszty w granicach 5 tys...
Chciałbyś... (...) Kevin chłopie, jeździj sobie sympatycznie dalej w tej "niespotykanej budzie" EC z miłym silnikiem 1.6 i odkładaj na szybsze auto. Bo widzę, że ani pomysłu, ani za bardzo pojęcia nie masz o temacie, w który chcesz brnąć. Jeżeli chcesz wydać niewiele i przez chwilę poczuć przyrost mocy (oraz przede wszystkim – jesteś człowiekiem rozważnym), pakuj 50 KM strzału nitro. Bez praktycznie żadnych ingerencji i kosztów (nie licząc Walbro 255 i zimniejszych świec czy korekty zapłonu) poczujesz zapach mocy Pierdoły typu doloty, czy inne głupoty nic (realnie odczuwalnego) nie przyniosą... Temat pokroju Twojego pojawia się na tym forum ze średnią częstotliwością 1/2 tygodnie... Nic nowego nie wymyślisz...
Tez sie zastanawialem nad kupnem czegos innego za jakis czas ale jak tak szukalem to nic niema ciekawego wiec do glowy przyszlo zrobienie mx-3 czyli jakis swap albo turbo nie wiem pogadam z pewna osoba co by radzila rozsodnego zrobic
co miales na mysli takim stwierdzeniem??
Pit napisał(a):ani za bardzo pojęcia nie masz o temacie
co miales na mysli takim stwierdzeniem??
- Od: 18 sty 2010, 21:32
- Posty: 518
- Skąd: Przyłubsko/Katowice
- Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM
Kevin9118 napisał(a):co miales na mysli takim stwierdzeniem??
Nie obraź się, ale takie subiektywne wrażenie można odnieść czytając Twoje wypowiedzi w tym temacie.
Temat sie zaczol od tego co da dolot i wylot w mx-3 i sie potwierdzilo jak myslalem ze nic(ale nie znaczy ze w innym aucie nie pomoze ) a teraz to tylko chodzi o rade
Jak mowicie ze 1.8 v6 to przyrost ponad 20 km to moze swap na 2.0 v6 to juz ponad 30 km choc to pewnie powiecie ze niewiele ale panowie ten dzwiek V-ki i osiagi rzaczej lepsze od 1.8 v6
Jak mowicie ze 1.8 v6 to przyrost ponad 20 km to moze swap na 2.0 v6 to juz ponad 30 km choc to pewnie powiecie ze niewiele ale panowie ten dzwiek V-ki i osiagi rzaczej lepsze od 1.8 v6
- Od: 18 sty 2010, 21:32
- Posty: 518
- Skąd: Przyłubsko/Katowice
- Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM
Widzialem to autko
- Od: 18 sty 2010, 21:32
- Posty: 518
- Skąd: Przyłubsko/Katowice
- Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM
Prosze mi powiedziec mniej wiecej ile bedzie kosztowala ta przekladka z 1.6 na 1.8 v6 albo 2.0 v6 4-5 tys??
- Od: 18 sty 2010, 21:32
- Posty: 518
- Skąd: Przyłubsko/Katowice
- Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM
może za taki silnik dasz dużo ale za to wrażenia z jazdy bezcenne
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje