AFR, a wydajniejsza pompa paliwa

Jako, że u mnie jest teraz niewystrojone auto z programikiem klze w kompie k8, na węch coś jest nieoptymalnie ustawiony AFR. Z tego co się orientuję na listwie paliwowej jest seryjnie ustawione 3bary ciśnienie.
Teraz moje pytania:
– co da montaż wydajniejszej pompy paliwa, gdzie i tak potem musze założyć regulator ciśnienia paliwa i ustawić go pewnie na te 3bary?
– z tego co wynika z tego wykresu:

ze najwyższa moc jest przy bogatej mieszance, i ze max mocy w na szuka się w zakresie 12,5-13,5 AFR
Czyli jeśli przy obrotach rzędu 6-7k będzie za ubogie afr to znaczy,że przydałaby się silniejsza pompa?
Rozumiem, ze dochodzi tu jeszcze strojenie ale narazie chcialbym sie dowiedziec czy konieczna jest wymiana.
Teraz moje pytania:
– co da montaż wydajniejszej pompy paliwa, gdzie i tak potem musze założyć regulator ciśnienia paliwa i ustawić go pewnie na te 3bary?
– z tego co wynika z tego wykresu:

ze najwyższa moc jest przy bogatej mieszance, i ze max mocy w na szuka się w zakresie 12,5-13,5 AFR
Czyli jeśli przy obrotach rzędu 6-7k będzie za ubogie afr to znaczy,że przydałaby się silniejsza pompa?
Rozumiem, ze dochodzi tu jeszcze strojenie ale narazie chcialbym sie dowiedziec czy konieczna jest wymiana.