Turbo Sprężarka do 323F BJ

Postprzez cross » 10 sie 2010, 23:36

Witam.

Chciałbym się was zapytać, gdzie można znaleźć turbo sprężarki do 323F BJ z 01'

.. coś na allegro mało tego, ile mniej więcej kosztują ?
Ostatnio edytowano 11 sie 2010, 01:46 przez cross, łącznie edytowano 1 raz
cross
 

Postprzez Mako » 11 sie 2010, 00:07

Nie ten dzial, tu zajmujemy sie bardziej seryjnymi BJ niz tuningiem od tego jest osobny dzial gdzie przenosze Twoj temat. Dodam od siebie ze nie jest to tania zabawa bo oprocz samej turbiny potrzebujesz mnostwa innych rzeczy ale o tym opowiedza Tobie ludzie ktorzy zjedli zeby w tym temacie.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez cross » 11 sie 2010, 01:46

A no to sorry, rzeczywiście, pomyliłem dział :)
cross
 

Postprzez Hazu » 11 sie 2010, 07:56

Napisz jaki masz silnik w Tym bolidzie.

W tych autach montowano silniki pochodzące jeszcze z początku lat 90 – tych wiec bez problemu znajdziesz temat o uturbianiu FS/FP czy Z5/B6/BP.


Ja Na twoim miejscu jakbym miał czas i pieniądze to nie bawiłbym się w żadne dmuchawki tylko poprostu zamontował KL ZE.

I te 180KM masz zagwarantowane a a jak się postarasz to i 200 wyciągnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Mako » 11 sie 2010, 08:16

Hazu, cross ma BJ po liftingu wiec bedzie albo ZM czyli 1.6 albo w najlepszym przypadku FS.

EDIT
Cross ma ZM czyli wg mnie sens zakladania turbo kiepski, kupa pieniedzy za przyrosty rzedu 30-40 km w wersji optymistycznej, w tym momencie juz bym szukal rozbitego sportiva z FS-em pod maska i wyciagal bym silnik. Taniej a przyrost mocy praktycznie ten sam.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez cross » 11 sie 2010, 22:10

Nie brzmi to optymistycznie.
cross
 

Postprzez Arturr0 » 11 sie 2010, 22:29

Przepraszam za off-top, ale zadam nieco laickie pytanie:

Czy mocniejszy silnik benzynowy i osprzęt z wersji angielskiej będzie pasował do takiej BJ-otki z silnikiem 1,6 ? Czy szukać rozbitej wersji europejskiej jako ewentualnego dawcę silnika?
Wszystko jest trudne, nim stanie się łatwe...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2010, 22:43
Posty: 336 (1/1)
Skąd: Piła
Auto: Mazda 3 BK 2,3 USA 2007r.
moja była 323F BJ 1,6 2002r.

Postprzez Hazu » 11 sie 2010, 22:42

Będzie pasował.
co najwyżej z wiązką elektryczną mogą być różnorakie problemy.
Ale do zrobienia tylko po co?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez kocurek » 14 sie 2010, 19:42

a ja mam takie pytanie co prawda nie dotyczy ono mazdy ale o sens zakładania Turbo

znajomy ma mitsubishi colt 1.6 115KM no i ma cały silnik od volvo na turbinie ze skrzynią i wiązką elektryczną (poprostu całość) i chciałby owe mitsu uturbić korzystając z części z tego silnika Volvo – jak myślicie ile by wziął mechanior za przełożenie gratów z jednego silnika do drugiego
mazda mazda
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2005, 15:12
Posty: 173
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V 92r
sprzedana

Postprzez Pit » 14 sie 2010, 20:11

To nie ma prawa wyjechać na drogę. Nie ma szans, aby to pożenić z sensem. Powiedz, koledze, żeby nie kombinował, jak nie wie, jak zabrać się za turbienie auta (a widać, że zielonego pojęcia nie ma)... To nie jest takie hop siup jak "przełożenie gratów z jednego silnika do drugiego"...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Hazu » 14 sie 2010, 21:11

Ponieważ np; carisma i s40 montowano w tej samej fabryce
wcale bym się nie zdziwił gdyby do colta podpasił cały zespół z volvo
tak jak np:
dało by się upchnąć silnik z forda probe, w sumie do każdej mazdy z lat 90-tych.


Ale kocurek ni c nie napisał jakie to silniki, jakie dokładnie auta.
Z reszą na takie pytania warto szukać odpowiedzi na forum mitsumaniaki itp.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez kocurek » 14 sie 2010, 21:43

dokładnie nie wiem jaki to silnik z tego volvo ale dam mu znak sygnał żeby sobie odpuścił albo kupił volvo z uszkodzonym silnikiem :)
mazda mazda
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2005, 15:12
Posty: 173
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V 92r
sprzedana

Postprzez Pit » 14 sie 2010, 22:03

Hazu napisał(a):Ponieważ np; carisma i s40 montowano w tej samej fabryce

Carisma inna bajka, Colt nie jest pokrewny z żadnym Volvo. Colty były produkowane do 2003 roku w Japonii. Volvo do Japonii daleko.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez cross » 25 sie 2010, 02:11

ale mi się wcieliście w temat :D

Mako napisał(a):Cross ma ZM czyli wg mnie sens zakladania turbo kiepski, kupa pieniedzy za przyrosty rzedu 30-40 km w wersji optymistycznej, w tym momencie juz bym szukal rozbitego sportiva z FS-em pod maska i wyciagal bym silnik. Taniej a przyrost mocy praktycznie ten sam.


Wymiana silnika wstawianie innego plusa kupno nie wiem czy będzie tańsze ":/
cross
 

Postprzez Pyton162 » 25 sie 2010, 07:52

nie opłacalne sa tu żadne opcje. Trzeba sprzedac fure i kupic cos w serii mocnego i mozna sie potem cos pobawic.
turbo koszt od 6 do 10 tys
swap jak juz to na klze wiem ze sie da bo widzialem na fotach :) koszt tez rzędu 6-8 tys
wiec trzeba sprzedać padlo za 12-15 tys , kupic inne auto
Pyton162
 

Postprzez cross » 25 sie 2010, 12:38

Pyton162 napisał(a):nie opłacalne sa tu żadne opcje. Trzeba sprzedac fure i kupic cos w serii mocnego i mozna sie potem cos pobawic.
turbo koszt od 6 do 10 tys
swap jak juz to na klze wiem ze sie da bo widzialem na fotach :) koszt tez rzędu 6-8 tys
wiec trzeba sprzedać padlo za 12-15 tys , kupic inne auto


Niby dlaczego? Turbo sprężarki na allegro chodzą od 400 do 1500 zł. Nie rozumiem ską koszt 6 ~ 10 tyś ?!
cross
 

Postprzez People_Hate_Me » 25 sie 2010, 12:57

bo zakup samej Turbiny to jest jakaś 10% kosztów całej operacji wsadzenia turbo :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez cross » 25 sie 2010, 14:07

a robocizna z 5x więcej? Oj lepiej zapytam w warsztacie , bo mi się wierzyć nie chce.
cross
 

Postprzez People_Hate_Me » 25 sie 2010, 14:23

cross, jestem na etapie szukania gratów do siebie właśnie pod instalacje turbo.
i zaufaj mi turbina to jest jeden z pierwszych kosztów.
lista samego sprzętu wygląda mniej wiecej tak:
Turbina
Kolektor wydechowy pod dane turbo (trza zapewne wyspawać)
downpipe (też pod dane turbo też do spawania)
wydajniejsze wtryski.
orurowanie do IC
sam IC
nowy wydech.
Blow Off
układ chłodzenia turbiną,
układ smarowania turbiny,
komputer zarządzający nowymi dawkami paliwa oraz mieszanką powietrza,
nowe CAI
w niektórych wypadkach nowa pompa paliwa (wydajniejsza)
bardz często nowe sprzęgło.
znając życie i tak jeszcze o czymś zapomniałem.
no i ofkoz do tego dochodzi robocizna.
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez cross » 25 sie 2010, 14:49

A tego już nie wiedziałem.
cross
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje