Turbo Sprężarka do 323F BJ
1, 2
Witam.
Chciałbym się was zapytać, gdzie można znaleźć turbo sprężarki do 323F BJ z 01'
.. coś na allegro mało tego, ile mniej więcej kosztują ?
Chciałbym się was zapytać, gdzie można znaleźć turbo sprężarki do 323F BJ z 01'
.. coś na allegro mało tego, ile mniej więcej kosztują ?
Ostatnio edytowano 11 sie 2010, 01:46 przez cross, łącznie edytowano 1 raz
-
cross
Nie ten dzial, tu zajmujemy sie bardziej seryjnymi BJ niz tuningiem od tego jest osobny dzial gdzie przenosze Twoj temat. Dodam od siebie ze nie jest to tania zabawa bo oprocz samej turbiny potrzebujesz mnostwa innych rzeczy ale o tym opowiedza Tobie ludzie ktorzy zjedli zeby w tym temacie.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Napisz jaki masz silnik w Tym bolidzie.
W tych autach montowano silniki pochodzące jeszcze z początku lat 90 – tych wiec bez problemu znajdziesz temat o uturbianiu FS/FP czy Z5/B6/BP.
Ja Na twoim miejscu jakbym miał czas i pieniądze to nie bawiłbym się w żadne dmuchawki tylko poprostu zamontował KL ZE.
I te 180KM masz zagwarantowane a a jak się postarasz to i 200 wyciągnie.
W tych autach montowano silniki pochodzące jeszcze z początku lat 90 – tych wiec bez problemu znajdziesz temat o uturbianiu FS/FP czy Z5/B6/BP.
Ja Na twoim miejscu jakbym miał czas i pieniądze to nie bawiłbym się w żadne dmuchawki tylko poprostu zamontował KL ZE.
I te 180KM masz zagwarantowane a a jak się postarasz to i 200 wyciągnie.
Hazu, cross ma BJ po liftingu wiec bedzie albo ZM czyli 1.6 albo w najlepszym przypadku FS.
EDIT
Cross ma ZM czyli wg mnie sens zakladania turbo kiepski, kupa pieniedzy za przyrosty rzedu 30-40 km w wersji optymistycznej, w tym momencie juz bym szukal rozbitego sportiva z FS-em pod maska i wyciagal bym silnik. Taniej a przyrost mocy praktycznie ten sam.
EDIT
Cross ma ZM czyli wg mnie sens zakladania turbo kiepski, kupa pieniedzy za przyrosty rzedu 30-40 km w wersji optymistycznej, w tym momencie juz bym szukal rozbitego sportiva z FS-em pod maska i wyciagal bym silnik. Taniej a przyrost mocy praktycznie ten sam.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Przepraszam za off-top, ale zadam nieco laickie pytanie:
Czy mocniejszy silnik benzynowy i osprzęt z wersji angielskiej będzie pasował do takiej BJ-otki z silnikiem 1,6 ? Czy szukać rozbitej wersji europejskiej jako ewentualnego dawcę silnika?
Czy mocniejszy silnik benzynowy i osprzęt z wersji angielskiej będzie pasował do takiej BJ-otki z silnikiem 1,6 ? Czy szukać rozbitej wersji europejskiej jako ewentualnego dawcę silnika?
Wszystko jest trudne, nim stanie się łatwe...
- Od: 24 cze 2010, 22:43
- Posty: 336 (1/1)
- Skąd: Piła
- Auto: Mazda 3 BK 2,3 USA 2007r.
moja była 323F BJ 1,6 2002r.
a ja mam takie pytanie co prawda nie dotyczy ono mazdy ale o sens zakładania Turbo
znajomy ma mitsubishi colt 1.6 115KM no i ma cały silnik od volvo na turbinie ze skrzynią i wiązką elektryczną (poprostu całość) i chciałby owe mitsu uturbić korzystając z części z tego silnika Volvo – jak myślicie ile by wziął mechanior za przełożenie gratów z jednego silnika do drugiego
znajomy ma mitsubishi colt 1.6 115KM no i ma cały silnik od volvo na turbinie ze skrzynią i wiązką elektryczną (poprostu całość) i chciałby owe mitsu uturbić korzystając z części z tego silnika Volvo – jak myślicie ile by wziął mechanior za przełożenie gratów z jednego silnika do drugiego
mazda mazda
- Od: 11 mar 2005, 15:12
- Posty: 173
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V 92r
sprzedana
To nie ma prawa wyjechać na drogę. Nie ma szans, aby to pożenić z sensem. Powiedz, koledze, żeby nie kombinował, jak nie wie, jak zabrać się za turbienie auta (a widać, że zielonego pojęcia nie ma)... To nie jest takie hop siup jak "przełożenie gratów z jednego silnika do drugiego"...
Ponieważ np; carisma i s40 montowano w tej samej fabryce
wcale bym się nie zdziwił gdyby do colta podpasił cały zespół z volvo
tak jak np:
dało by się upchnąć silnik z forda probe, w sumie do każdej mazdy z lat 90-tych.
Ale kocurek ni c nie napisał jakie to silniki, jakie dokładnie auta.
Z reszą na takie pytania warto szukać odpowiedzi na forum mitsumaniaki itp.
wcale bym się nie zdziwił gdyby do colta podpasił cały zespół z volvo
tak jak np:
dało by się upchnąć silnik z forda probe, w sumie do każdej mazdy z lat 90-tych.
Ale kocurek ni c nie napisał jakie to silniki, jakie dokładnie auta.
Z reszą na takie pytania warto szukać odpowiedzi na forum mitsumaniaki itp.
Hazu napisał(a):Ponieważ np; carisma i s40 montowano w tej samej fabryce
Carisma inna bajka, Colt nie jest pokrewny z żadnym Volvo. Colty były produkowane do 2003 roku w Japonii. Volvo do Japonii daleko.
ale mi się wcieliście w temat 
Wymiana silnika wstawianie innego plusa kupno nie wiem czy będzie tańsze ":/
Mako napisał(a):Cross ma ZM czyli wg mnie sens zakladania turbo kiepski, kupa pieniedzy za przyrosty rzedu 30-40 km w wersji optymistycznej, w tym momencie juz bym szukal rozbitego sportiva z FS-em pod maska i wyciagal bym silnik. Taniej a przyrost mocy praktycznie ten sam.
Wymiana silnika wstawianie innego plusa kupno nie wiem czy będzie tańsze ":/
-
cross
nie opłacalne sa tu żadne opcje. Trzeba sprzedac fure i kupic cos w serii mocnego i mozna sie potem cos pobawic.
turbo koszt od 6 do 10 tys
swap jak juz to na klze wiem ze sie da bo widzialem na fotach
koszt tez rzędu 6-8 tys
wiec trzeba sprzedać padlo za 12-15 tys , kupic inne auto
turbo koszt od 6 do 10 tys
swap jak juz to na klze wiem ze sie da bo widzialem na fotach
wiec trzeba sprzedać padlo za 12-15 tys , kupic inne auto
-
Pyton162
Pyton162 napisał(a):nie opłacalne sa tu żadne opcje. Trzeba sprzedac fure i kupic cos w serii mocnego i mozna sie potem cos pobawic.
turbo koszt od 6 do 10 tys
swap jak juz to na klze wiem ze sie da bo widzialem na fotachkoszt tez rzędu 6-8 tys
wiec trzeba sprzedać padlo za 12-15 tys , kupic inne auto
Niby dlaczego? Turbo sprężarki na allegro chodzą od 400 do 1500 zł. Nie rozumiem ską koszt 6 ~ 10 tyś ?!
-
cross
bo zakup samej Turbiny to jest jakaś 10% kosztów całej operacji wsadzenia turbo 
cross, jestem na etapie szukania gratów do siebie właśnie pod instalacje turbo.
i zaufaj mi turbina to jest jeden z pierwszych kosztów.
lista samego sprzętu wygląda mniej wiecej tak:
Turbina
Kolektor wydechowy pod dane turbo (trza zapewne wyspawać)
downpipe (też pod dane turbo też do spawania)
wydajniejsze wtryski.
orurowanie do IC
sam IC
nowy wydech.
Blow Off
układ chłodzenia turbiną,
układ smarowania turbiny,
komputer zarządzający nowymi dawkami paliwa oraz mieszanką powietrza,
nowe CAI
w niektórych wypadkach nowa pompa paliwa (wydajniejsza)
bardz często nowe sprzęgło.
znając życie i tak jeszcze o czymś zapomniałem.
no i ofkoz do tego dochodzi robocizna.
i zaufaj mi turbina to jest jeden z pierwszych kosztów.
lista samego sprzętu wygląda mniej wiecej tak:
Turbina
Kolektor wydechowy pod dane turbo (trza zapewne wyspawać)
downpipe (też pod dane turbo też do spawania)
wydajniejsze wtryski.
orurowanie do IC
sam IC
nowy wydech.
Blow Off
układ chłodzenia turbiną,
układ smarowania turbiny,
komputer zarządzający nowymi dawkami paliwa oraz mieszanką powietrza,
nowe CAI
w niektórych wypadkach nowa pompa paliwa (wydajniejsza)
bardz często nowe sprzęgło.
znając życie i tak jeszcze o czymś zapomniałem.
no i ofkoz do tego dochodzi robocizna.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje