Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)

Witam wszystkich użytkowników dieselków,
jestem nowym użytkownikiem forum i szczęśliwym właścicielem 323F ditd 2000r.
Przeszedłem długą drogę aby moją efkę reanimować – oczywiście nie ominął mnie problem braku mocy, szczególnie na niskich obrotach. Najpierw postanowiłem wstawić chip. Zrobili to w V-tech. Jak się okazało samochód zyskał sporo mocy jednak przyśpieszał bardzo niekulturalnie tzn nagły przyrost mocy od 1800 rpm oraz szarpanie przy każdym dodaniu i ujęciu pedału gazu.
Tak naprawdę piszę bo wiem jakie to flustrujące, gdy trzeba depnąć a samochód droczy się z nami bardziej niż arabski osioł.
Jest bardzo prosty sposób na poprawę mocy za mniej niż 30 zł... (żadne oporniki)
Jeśli ktoś jest zainteresowany to mogę opisać "zabieg". Wyniki mojej madzi po zabiegu: 60-100 (IV) 6,7s,
80-120 (V) 10,8, Zużycie paliwa niezmienione przebieg 220tys., po modyfikacji 60 tys
wyniki są średnimi z 10 pomiarów. 0-100 nie mierzyłem bo nie lubię
Paru osobom już pomogłem – szczególnie tym, którzy przyjeżdżają do zaprzyjaźnionego warsztatu a tam po wymianie paru rzeczy nic sie nie poprawia.
Właśnie przeczytałem to co napisałem – hm brzmi to jak reklama marketingowa
oczywiście pomogę za darmo. pozdrawiam
jestem nowym użytkownikiem forum i szczęśliwym właścicielem 323F ditd 2000r.
Przeszedłem długą drogę aby moją efkę reanimować – oczywiście nie ominął mnie problem braku mocy, szczególnie na niskich obrotach. Najpierw postanowiłem wstawić chip. Zrobili to w V-tech. Jak się okazało samochód zyskał sporo mocy jednak przyśpieszał bardzo niekulturalnie tzn nagły przyrost mocy od 1800 rpm oraz szarpanie przy każdym dodaniu i ujęciu pedału gazu.
Tak naprawdę piszę bo wiem jakie to flustrujące, gdy trzeba depnąć a samochód droczy się z nami bardziej niż arabski osioł.
Jest bardzo prosty sposób na poprawę mocy za mniej niż 30 zł... (żadne oporniki)
Jeśli ktoś jest zainteresowany to mogę opisać "zabieg". Wyniki mojej madzi po zabiegu: 60-100 (IV) 6,7s,
80-120 (V) 10,8, Zużycie paliwa niezmienione przebieg 220tys., po modyfikacji 60 tys
wyniki są średnimi z 10 pomiarów. 0-100 nie mierzyłem bo nie lubię
Paru osobom już pomogłem – szczególnie tym, którzy przyjeżdżają do zaprzyjaźnionego warsztatu a tam po wymianie paru rzeczy nic sie nie poprawia.
Właśnie przeczytałem to co napisałem – hm brzmi to jak reklama marketingowa
oczywiście pomogę za darmo. pozdrawiam