Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)

Postprzez alk80 » 18 lis 2014, 12:13

powtórzę się ale co tam, ja z 4 osobami i załadowanym bagażnikiem że ledwo zamknąłem roletę, na "trasie" z domu do Krasnegostawu osiągnąłem spalanie 5,3L/100km :P przy dynamicznej jeździe ;) , z tym że kto zna tą trasę to wie, że trzeba ją uznać za mocno mieszaną :| co powoduje że wynik trzeba uznać za "extraśny" ;P
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Rafal-01 » 18 lis 2014, 14:55

Witam. Jest ktoś z Warszawy lub okolic kto potrafi zamontować poprawnie oporniki w Rf4f? Po przeczytaniu mnóstwa opinii i relacji na ten temat uznałem że obecność osoby "ogarniętej w temacie" podczas montażu byłaby jak najbardziej wskazana. Oczywiście odwdzięczyłbym się stosownie :D
Rafal-01
 

Postprzez bradford666 » 28 lis 2014, 15:48

Witam ,jestem tu nowy i mam pytanie, oporniki montuje sie pojedyńczo na każdym kablu na jednym 100 na drugim 50? czy po dwa na jednym?
Początkujący
 
Od: 28 lis 2014, 15:15
Posty: 6
Auto: Mazda 6 2.0 Disel 136 km 2003r

Postprzez ewemarkam » 28 lis 2014, 16:04

Przewod jest jeden, a oporniki podlaczasz rownlolegle 100 i 50. Jesli pytasz o takie rzeczy to lepiej daj to komus zrobic.

Wysłane z mojego Nexus 7 przy użyciu Tapatalka
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez bradford666 » 28 lis 2014, 16:37

Napisałem na priv .montuje ktoś z podkarpacia?

Dopisano 28 lis 2014, 15:45:

tym przewodem łacze egr z BS albo przepływomierzem?
Początkujący
 
Od: 28 lis 2014, 15:15
Posty: 6
Auto: Mazda 6 2.0 Disel 136 km 2003r

Postprzez ewemarkam » 28 lis 2014, 21:54

Nie... SPV z BS albo przeplywka.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez Istreed » 28 lis 2014, 23:23

Tak z innej beczki.
A da się wyłączyć limiter max obrotów ?
Żeby się diesel kręcił na czerwone ?
Początkujący
 
Od: 28 paź 2011, 14:16
Posty: 27
Skąd: Katowice
Auto: M6 – 2003

Postprzez alk80 » 28 lis 2014, 23:28

ale po co ?? ten silnik po 4000 obr zupełnie traci moc
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Istreed » 29 lis 2014, 10:19

Ale pewnie pójdzie więcej niż te 210 :)
Początkujący
 
Od: 28 paź 2011, 14:16
Posty: 27
Skąd: Katowice
Auto: M6 – 2003

Postprzez bradford666 » 29 lis 2014, 17:17

Kabel montuje do czerwonego czy bialego przewodu w spv?
Początkujący
 
Od: 28 lis 2014, 15:15
Posty: 6
Auto: Mazda 6 2.0 Disel 136 km 2003r

Postprzez bradford666 » 17 gru 2014, 18:25

Podłączyłem kabel z opornikami 100 i 50 równolegle podlaczylem do scv do czerwonego przewodu i przeplywki do drugiego kabla od lewej i nie widze różnicy co jest źle?

Dopisano 17 gru 2014, 18:00:

bradford666 napisał(a):Podłączyłem kabel z opornikami 100 i 50 równolegle podlaczylem do spv do czerwonego przewodu i przeplywki do drugiego kabla od lewej i nie widze różnicy co jest źle?
Początkujący
 
Od: 28 lis 2014, 15:15
Posty: 6
Auto: Mazda 6 2.0 Disel 136 km 2003r

Postprzez smile » 18 gru 2014, 00:07

A do jakiego auta to podłączasz?!
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez bradford666 » 18 gru 2014, 12:10

Do mazdy 6 136 disel 2003r
Początkujący
 
Od: 28 lis 2014, 15:15
Posty: 6
Auto: Mazda 6 2.0 Disel 136 km 2003r

Postprzez bieski » 18 gru 2014, 12:21

bradford666 napisał(a):Do mazdy 6 136 disel 2003r

Akurat w Mazdzie 6 to nie działa. Wątek dotyczy DITD a nie CITD.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez bradford666 » 18 gru 2014, 13:16

Czyli nie da rady tego u mnie zrobić?
Początkujący
 
Od: 28 lis 2014, 15:15
Posty: 6
Auto: Mazda 6 2.0 Disel 136 km 2003r

Postprzez bieski » 18 gru 2014, 13:23

bieski napisał(a):Akurat w Mazdzie 6 to nie działa.

No chyba napisałem. Box albo chip....
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez alk80 » 18 gru 2014, 14:02

ktoś robił tu porządki i zapomniał zmienić nazwy tematu że dotyczy DITD, teraz będą niedomówienia

ps, zdaje się że gdzieś na początku wątku ktoś pisał że w CITD też to działa, ale nie chce mi się znowu wałkować go od początku :P
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez slisman » 19 gru 2014, 14:26

Też mi się tak wydaje – z 2 tygodnie temu jakoś czytałem cały ten temat :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 15:49
Posty: 981 (42/24)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Ford Explorer 4.0 SOHC V6 205 km

Postprzez Luqaszeq » 8 sty 2015, 22:45

Witam, mamy kogoś na forum z opolskiego dokładnie z Nysy, moze tez być Wrocław żeby mi przeprowadził operacje podniesienia mocy za pomocą tych cewek, oporników... ja w tym temacie jestem zielony, wiadomo nic nie ma za darmo tak żę za taka operacje jak najbardziej zapłacę ;)
Początkujący
 
Od: 4 sty 2015, 19:51
Posty: 12
Auto: Mazda Premacy EXCLUSIVE
I 2.0 DiTD 90KM 2000r.

Postprzez hodyl » 18 kwi 2015, 13:14

A czy faktycznie ktoś kto podłączał te oporniki i jest z nich zadowolony mógłby wrzucić jakąś fotorelację z podpowiedzią jakich najlepiej użyć.
Poprzednia relacja mocno podupadła.
Początkujący
 
Od: 4 maja 2013, 16:51
Posty: 20
Auto: Mazda 323 F (BJ) 2.0 DITD 101kM
2001r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje