Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)

Postprzez alk80 » 26 sie 2014, 22:54

karlo8 napisał(a):jaki macie do tego podłączony włącznik?
po prostu zwyczajny, ja mam taki Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez kabe » 30 sie 2014, 14:27

DSC_1.jpg
tak wygląda w aucie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 19:14
Posty: 74
Skąd: Gorlice
Auto: Premacy 2.0 ditd, 2000r, RF2A 90 km

Postprzez smile » 30 sie 2014, 17:45

No dobra... a teraz przyznawać się kto jest z Chorzowa i tuninguje DITD :D

Power rezystor tuning
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez ewemarkam » 31 sie 2014, 07:00

Do bielska- bialej az tak daleko nie masz jak co to zapraszam:)

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalk 4
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez smile » 31 sie 2014, 08:25

To chyba ja mógłbym powiedzieć ;)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez karlo8 » 31 sie 2014, 12:53

no i załozyłem
powiem wam ze efekty sa lepsze:)
najpierw załozylem 2x100 om 1W jezdziło sie fajnie naprawde juz czuc jakąś róznice
na drugi dzien zmienilem jedna 100 na 80 czyli 1x100 i 1x80 om nie zauwazyłem róznicy
trzeciego dnia załozylem 1x100 i 1x 5o om ale tez nie zauwazylem roznicy zbiera sie lepiej na autostradzie jeschało sie dobrze 170 szedł i mialem jeszcze sporo pod noga wolnej przestrzeni

jeszcze mnie korci założyć 1x50 i 1x80 om z ciekawości czy bedzie jakas roznica :)
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2011, 22:48
Posty: 323
Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r

Postprzez karlo8 » 7 wrz 2014, 09:06

80 i 50 działa bardzo dobrze:)
mysle czy nie zamontowac ich przed chodnica klimy zeby dodatkowo miały chłodzenie :)

teraz trzeba pomyslec cos na temat załżenia swiatel do jazdy dziennej philipsa tylko gdzie i jakie:)
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2011, 22:48
Posty: 323
Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r

Postprzez ewemarkam » 7 wrz 2014, 10:59

Jest osobny temat odnosnie swiatel dziennych. Poszukaj.

Wysłane z mojego Nexus 7 przy użyciu Tapatalka
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez Guma88 » 18 wrz 2014, 19:02

Od dłuższego czasu użytkuję oporniki, ale w tamtym tygodniu wyciągnąłem rozbitka BJtki chip austriacki. Chętnie spróbowałbym go podpiąć tylko jest problem jak to zrobić :( Patrząc na szybkiego był też podpięty jedną stroną do pompy a reszta kabli szła gdzieś przez przegrodę. I tu moja prośba, czy ktoś ma z was pojęcie jak się podpina takie ustrojstwo? Chętnie bym to wypróbował tylko nie mogę nic znaleźć na ten temat. Na skrzynce jest napis: KUEBERL Tuning Austria POWER CHIP V denso.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 18:41
Posty: 393 (1/1)
Skąd: Niepołomice
Auto: Honda HRV '03 vtec
Daihatsu Sirion Sport '00
Nismo Sunny B11 '86

Postprzez ewemarkam » 18 wrz 2014, 19:58

Na forum byla poruszana kwestia box'ów. Podnoszą moc ale podobno jest ona nierownomiernie rozwijana, ale to byla mowa chyba o v-tech'u.

Wysłane z mojego Nexus 7 przy użyciu Tapatalka
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez Bolo » 19 wrz 2014, 21:59

Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 mar 2014, 15:02
Posty: 7
Skąd: RJ45
Auto: Premacy 2.0DITD
2002
CP/19R/2

Postprzez Guma88 » 20 wrz 2014, 10:17

Dzięki za info. Jak znajdę tylko trochę czasu to będę próbował coś wymodzić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 18:41
Posty: 393 (1/1)
Skąd: Niepołomice
Auto: Honda HRV '03 vtec
Daihatsu Sirion Sport '00
Nismo Sunny B11 '86

Postprzez slawek123 » 29 paź 2014, 14:11

Witam wszystkich przyjaciół MAGDALENKI
Proszę o pomoc , prosty foto reportaż lub stosunkowo dokładny opis chip tuning opornikami , czytałem kilka opisów , foto relacja z tych opisów już zdechła śmiercią naturalną , dla laika wydaje się to nieco skomplikowane. Z tego co zrozumiałem to mam połączyć 1 przewód z SPV Z 1 przewodem z BS , a pomiędzy nimi wlutować oporniki, na jednym ze zdjęć – bardzo nie wyraźnym znalazłem zaznaczone przewody z SPV , BS , EGR i jeszcze była narysowana strzałka na kable tego zaworu przy skrzynce na akumulator , i tu już zgłupiałem .
Moje autko to madzia 626 V 2.0 DITD 101 km , niema przepływki .
Początkujący
 
Od: 1 cze 2013, 22:23
Posty: 9
Auto: Mazda V 626 1998r 2.0 101KM

Postprzez alk80 » 29 paź 2014, 17:55

slawek123 napisał(a):Z tego co zrozumiałem to mam połączyć 1 przewód z SPV Z 1 przewodem z BS , a pomiędzy nimi wlutować oporniki
dokładnie tak

slawek123 napisał(a):Moje autko to madzia 626 V 2.0 DITD 101 km , niema przepływki
z twojego podpisu wynika co innego :P
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez slawek123 » 29 paź 2014, 18:58

Dzięki Alk80 za upewnienie w tym co zamierzam zrobić , podpis poprawiłem , faktycznie była pomyłka , w krótkim czasie powinienem zmienić te 101 Km na jakieś 120-130 Km , napiszę co z tego wyszło.
Początkujący
 
Od: 1 cze 2013, 22:23
Posty: 9
Auto: Mazda V 626 1998r 2.0 101KM

Postprzez slawek123 » 15 lis 2014, 14:44

Zlutowałem 2 rezystory 100 i 47 ohm 1 wat , mocy więcej , nie wiem ile ,ale wyraźnie czuć , ciągnie z dołu aż miło . Zalałem do pełna , zrobiłem 700 km prędkość nie mniej jak 140 do 160 km/h , 80% to autostrada , 4 osoby na pokładzie plus ledwo domknięty bagażnik , a to kombi jest . Wróciłem zalałem do pełna i szok – spalanie 6,6 L/100 km , przed tym mikro tuningiem przy takich szybkościach spalanie byłoby minimum 8,5 L/100 lub więcej.
Początkujący
 
Od: 1 cze 2013, 22:23
Posty: 9
Auto: Mazda V 626 1998r 2.0 101KM

Postprzez ewemarkam » 15 lis 2014, 19:37

No to dziewne... Bo spalanie nie ulega zmianie ani na plus ani na minus. Koledze założyłem też oporniki, a lata po trasach dużo. Nie miało to żadnego wpływu na spalanie. U mnie też nie zauważyłem róźnic. Mi przy tych prędkościach na trasie Bielsko-Biała – Poznań w 3 osoby mazda paliła 5.8 bez oporników jeszcze. A spalanie średnio nawet w mieście, to nie więcej jak 7,2. Czy z opornikami czy bez.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez alk80 » 15 lis 2014, 20:59

slawek123 napisał(a):zalałem do pełna i szok – spalanie 6,6 L/100 km , przed tym mikro tuningiem przy takich szybkościach spalanie byłoby minimum 8,5 L/100 lub więcej
dymiła ci po "tuningu" ?? chyba masz coś nie tak, sprawna nie powinna palić 8 litrów, może ma za mało powietrza – czytaj nagar na kolektorze ssącym + kijowy filtr powietrza, jedyny słuszny to Knecht LX 936

ps. masz podkładki pod WG ??
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Neonixos666 » 16 lis 2014, 11:36

Moim zdaniem nie było za mało powietrza tylko paliwa a dzięki opornikom auto odzyskało moc i mniej spala.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez slawek123 » 18 lis 2014, 08:38

Dzięki tym opornikom , podkładkom 5 mm i zatkanemu egierowi jest cacy, mocy więcej , spalanie niższe teraz sprawdziłem spalanie w cyklu mieszanym 50/50 miasto – trasa bez obciążeń takich jaj pasażerowie czy bagaże , kolejny szok 5,6 L/100 , tak jeszcze nigdy nie było. Czy komuś też zdarzyło się coś tak miłego w dwu litrowym combi ?
Początkujący
 
Od: 1 cze 2013, 22:23
Posty: 9
Auto: Mazda V 626 1998r 2.0 101KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje