po prostu zwyczajny, ja mam takikarlo8 napisał(a):jaki macie do tego podłączony włącznik?
Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
no i załozyłem
powiem wam ze efekty sa lepsze:)
najpierw załozylem 2x100 om 1W jezdziło sie fajnie naprawde juz czuc jakąś róznice
na drugi dzien zmienilem jedna 100 na 80 czyli 1x100 i 1x80 om nie zauwazyłem róznicy
trzeciego dnia załozylem 1x100 i 1x 5o om ale tez nie zauwazylem roznicy zbiera sie lepiej na autostradzie jeschało sie dobrze 170 szedł i mialem jeszcze sporo pod noga wolnej przestrzeni
jeszcze mnie korci założyć 1x50 i 1x80 om z ciekawości czy bedzie jakas roznica
powiem wam ze efekty sa lepsze:)
najpierw załozylem 2x100 om 1W jezdziło sie fajnie naprawde juz czuc jakąś róznice
na drugi dzien zmienilem jedna 100 na 80 czyli 1x100 i 1x80 om nie zauwazyłem róznicy
trzeciego dnia załozylem 1x100 i 1x 5o om ale tez nie zauwazylem roznicy zbiera sie lepiej na autostradzie jeschało sie dobrze 170 szedł i mialem jeszcze sporo pod noga wolnej przestrzeni
jeszcze mnie korci założyć 1x50 i 1x80 om z ciekawości czy bedzie jakas roznica
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
80 i 50 działa bardzo dobrze:)
mysle czy nie zamontowac ich przed chodnica klimy zeby dodatkowo miały chłodzenie
teraz trzeba pomyslec cos na temat załżenia swiatel do jazdy dziennej philipsa tylko gdzie i jakie:)
mysle czy nie zamontowac ich przed chodnica klimy zeby dodatkowo miały chłodzenie
teraz trzeba pomyslec cos na temat załżenia swiatel do jazdy dziennej philipsa tylko gdzie i jakie:)
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
Od dłuższego czasu użytkuję oporniki, ale w tamtym tygodniu wyciągnąłem rozbitka BJtki chip austriacki. Chętnie spróbowałbym go podpiąć tylko jest problem jak to zrobić Patrząc na szybkiego był też podpięty jedną stroną do pompy a reszta kabli szła gdzieś przez przegrodę. I tu moja prośba, czy ktoś ma z was pojęcie jak się podpina takie ustrojstwo? Chętnie bym to wypróbował tylko nie mogę nic znaleźć na ten temat. Na skrzynce jest napis: KUEBERL Tuning Austria POWER CHIP V denso.
Witam.
Guma musisz dokładniej szukać
Jedyny chip z tej firmy dla ditd to-CHIP V-VP (VP44/DENSO)
http://www.chiptuning.cc/tuning-chip/chip-5-vp/
Tu masz linka do tematu, niestety jest po niemiecku.
http://www.mazda-forum.info/performance-tuning/31177-gibt-es-hier-mitarbeiter-von-kueberl-tuning-oder-besitzer-eines-v-vp-chips-mit-usb.html
Tłumacz
http://translate.google.com/translate?sl=de&tl=pl&u=http%3A%2F%2Fwww.mazda-forum.info%2Fperformance-tuning%2F31177-gibt-es-hier-mitarbeiter-von-kueberl-tuning-oder-besitzer-eines-v-vp-chips-mit-usb.html
Jak podepniesz, to nie zapomnij podzielić się wrażeniami.
powodzenia
Guma musisz dokładniej szukać
Jedyny chip z tej firmy dla ditd to-CHIP V-VP (VP44/DENSO)
http://www.chiptuning.cc/tuning-chip/chip-5-vp/
Tu masz linka do tematu, niestety jest po niemiecku.
http://www.mazda-forum.info/performance-tuning/31177-gibt-es-hier-mitarbeiter-von-kueberl-tuning-oder-besitzer-eines-v-vp-chips-mit-usb.html
Tłumacz
http://translate.google.com/translate?sl=de&tl=pl&u=http%3A%2F%2Fwww.mazda-forum.info%2Fperformance-tuning%2F31177-gibt-es-hier-mitarbeiter-von-kueberl-tuning-oder-besitzer-eines-v-vp-chips-mit-usb.html
Jak podepniesz, to nie zapomnij podzielić się wrażeniami.
powodzenia
- Od: 18 mar 2014, 15:02
- Posty: 7
- Skąd: RJ45
- Auto: Premacy 2.0DITD
2002
CP/19R/2
Witam wszystkich przyjaciół MAGDALENKI
Proszę o pomoc , prosty foto reportaż lub stosunkowo dokładny opis chip tuning opornikami , czytałem kilka opisów , foto relacja z tych opisów już zdechła śmiercią naturalną , dla laika wydaje się to nieco skomplikowane. Z tego co zrozumiałem to mam połączyć 1 przewód z SPV Z 1 przewodem z BS , a pomiędzy nimi wlutować oporniki, na jednym ze zdjęć – bardzo nie wyraźnym znalazłem zaznaczone przewody z SPV , BS , EGR i jeszcze była narysowana strzałka na kable tego zaworu przy skrzynce na akumulator , i tu już zgłupiałem .
Moje autko to madzia 626 V 2.0 DITD 101 km , niema przepływki .
Proszę o pomoc , prosty foto reportaż lub stosunkowo dokładny opis chip tuning opornikami , czytałem kilka opisów , foto relacja z tych opisów już zdechła śmiercią naturalną , dla laika wydaje się to nieco skomplikowane. Z tego co zrozumiałem to mam połączyć 1 przewód z SPV Z 1 przewodem z BS , a pomiędzy nimi wlutować oporniki, na jednym ze zdjęć – bardzo nie wyraźnym znalazłem zaznaczone przewody z SPV , BS , EGR i jeszcze była narysowana strzałka na kable tego zaworu przy skrzynce na akumulator , i tu już zgłupiałem .
Moje autko to madzia 626 V 2.0 DITD 101 km , niema przepływki .
- Od: 1 cze 2013, 22:23
- Posty: 9
- Auto: Mazda V 626 1998r 2.0 101KM
dokładnie takslawek123 napisał(a):Z tego co zrozumiałem to mam połączyć 1 przewód z SPV Z 1 przewodem z BS , a pomiędzy nimi wlutować oporniki
z twojego podpisu wynika co innegoslawek123 napisał(a):Moje autko to madzia 626 V 2.0 DITD 101 km , niema przepływki
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Zlutowałem 2 rezystory 100 i 47 ohm 1 wat , mocy więcej , nie wiem ile ,ale wyraźnie czuć , ciągnie z dołu aż miło . Zalałem do pełna , zrobiłem 700 km prędkość nie mniej jak 140 do 160 km/h , 80% to autostrada , 4 osoby na pokładzie plus ledwo domknięty bagażnik , a to kombi jest . Wróciłem zalałem do pełna i szok – spalanie 6,6 L/100 km , przed tym mikro tuningiem przy takich szybkościach spalanie byłoby minimum 8,5 L/100 lub więcej.
- Od: 1 cze 2013, 22:23
- Posty: 9
- Auto: Mazda V 626 1998r 2.0 101KM
No to dziewne... Bo spalanie nie ulega zmianie ani na plus ani na minus. Koledze założyłem też oporniki, a lata po trasach dużo. Nie miało to żadnego wpływu na spalanie. U mnie też nie zauważyłem róźnic. Mi przy tych prędkościach na trasie Bielsko-Biała – Poznań w 3 osoby mazda paliła 5.8 bez oporników jeszcze. A spalanie średnio nawet w mieście, to nie więcej jak 7,2. Czy z opornikami czy bez.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
dymiła ci po "tuningu" chyba masz coś nie tak, sprawna nie powinna palić 8 litrów, może ma za mało powietrza – czytaj nagar na kolektorze ssącym + kijowy filtr powietrza, jedyny słuszny to Knecht LX 936slawek123 napisał(a):zalałem do pełna i szok – spalanie 6,6 L/100 km , przed tym mikro tuningiem przy takich szybkościach spalanie byłoby minimum 8,5 L/100 lub więcej
ps. masz podkładki pod WG
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Moim zdaniem nie było za mało powietrza tylko paliwa a dzięki opornikom auto odzyskało moc i mniej spala.
Dzięki tym opornikom , podkładkom 5 mm i zatkanemu egierowi jest cacy, mocy więcej , spalanie niższe teraz sprawdziłem spalanie w cyklu mieszanym 50/50 miasto – trasa bez obciążeń takich jaj pasażerowie czy bagaże , kolejny szok 5,6 L/100 , tak jeszcze nigdy nie było. Czy komuś też zdarzyło się coś tak miłego w dwu litrowym combi ?
- Od: 1 cze 2013, 22:23
- Posty: 9
- Auto: Mazda V 626 1998r 2.0 101KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje