Strona 1 z 2
		
			
				Ecumaster – pytania, porady, odpowiedzi.
				
Napisane: 
4 lip 2010, 15:30 
				przez mlody1921
				Witam mam pytanie czy ktoś praktykował podłaczanie, strojenie jakiejś świnki Ecumaster, SMT w naszych 2,5V6 kl przyjmuje to dobrze czy sa jakieś problemy 
 Pozdrawiam
 
			 
			
		
			
				Re: Ecumaster do KL czy ktoś praktykował ?
				
Napisane: 
5 lip 2010, 08:55 
				przez Pit
				mlody1921 napisał(a):Witam mam pytanie czy ktoś praktykował podłaczanie, strojenie jakiejś świnki Ecumaster, SMT w naszych 2,5V6 kl przyjmuje to dobrze czy sa jakieś problemy 
 Pozdrawiam
 
Ze 100 lat temu z SMT6 kombinował krzynio w KL'ce, teraz owe auto ma kubutek. Jeździło. Ja miałem SMT6, ale tylko do sterowania dodatkowym wtryskiwaczem (podtlenku), więc za wiele na ten temat nie powiem.
 
			 
			
		
			
				Re: Ecumaster do KL czy ktoś praktykował ?
				
Napisane: 
30 lip 2010, 18:02 
				przez mlody1921
				Hmmm ponoć ecumaster det3 nie ogarnia zapłonu więc dupa zbita
			 
			
		
			
				Re: Ecumaster do KL czy ktoś praktykował ?
				
Napisane: 
11 kwi 2011, 10:21 
				przez xXx
				Jak nie ogarnia ? Młody, napisz cos na PW... Bo nie chce mi sie wierzyc...
			 
			
		
			
				Re: Ecumaster do KL czy ktoś praktykował ?
				
Napisane: 
11 kwi 2011, 17:44 
				przez piwo
				alez zes odkopal 

 
			 
			
		
			
				Re: Ecumaster do KL czy ktoś praktykował ?
				
Napisane: 
11 kwi 2011, 20:29 
				przez mlody1921
				xXx z tego co mi sie wydaje det nie obsługiwał zapłonu w mazdach ale teraz w det3 możesz zapodać edisa i gotowe
			 
			
		
			
				Re: Ecumaster do KL czy ktoś praktykował ? – Mazda MX-3 KL DE
				
Napisane: 
28 kwi 2011, 01:13 
				przez xXx
				ECU Master DET 3 w Mazdzie opóźnia jedynie zapłon, dlatego nalezy wstepnie przyśpieszyć aparatem a potem skorygować do odpowiednich wartości...
			 
			
		
			
				Re: Ecumaster do KL czy ktoś praktykował ? – Mazda MX-3 KL DE
				
Napisane: 
29 kwi 2011, 20:40 
				przez janiszzz_mx3
				A det 2 tak samo jak det 3 z zapłonem stoi? A smt6?
			 
			
		
			
				Re: Ecumaster do KL czy ktoś praktykował ? – Mazda MX-3 KL DE
				
Napisane: 
29 kwi 2011, 21:28 
				przez piwo
				a po co brnac w takie starocie ?
det3 to kwestia 500zl.cz warto oszczedzac 100zl dla starszej wersji duzo mniej potrafiacej?
			 
			
		
			
				Re: Ecumaster do KL czy ktoś praktykował ? – Mazda MX-3 KL DE
				
Napisane: 
29 kwi 2011, 22:00 
				przez janiszzz_mx3
				Nie znam się, czytam tu że ecumastery nie lubią zapłonu mazdy, smt nie wiem, smt6 kosztuje 150-200zł, det2 200-300zł używki a det3 ok 550-630zł nowy. A co on ma poza rozdzielczością map i ich ilością to nie wiem. Sam jestem ciekaw czy smt czy ecumaster lepszy do mazdy v6
			 
			
		
			
				Re: Ecumaster do KL czy ktoś praktykował ? – Mazda MX-3 KL DE
				
Napisane: 
20 sie 2012, 20:20 
				przez DymeK
				ktos wie jak powinien bysyc skonfigurowany zapłon żeby pokazywało obroty
			 
			
		
			
				p
				
Napisane: 
16 lut 2013, 19:10 
				przez jarząb
				witam, poszukuje kogos z okolic katowic lub okolic do 100 km  max 200km kto pomoze mi w podlaczeniu i wysterowaniu ecu mastera pod kompresor eaton m62, silnik 2,5 v6 klde
			 
			
		
			
				Re: Ecumaster
				
Napisane: 
16 lut 2013, 23:12 
				przez Rafał_
				Może Łukasz z 4turbo Ci pomoże. Mają siedzibę w katowicach i zajmują się strojeniami.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
18 lut 2013, 11:36 
				przez onyx
				xXx napisał(a):ECU Master DET 3 w Mazdzie opóźnia jedynie zapłon, dlatego nalezy wstepnie przyśpieszyć aparatem a potem skorygować do odpowiednich wartości...
Może to kwestia kompa, a może podłączenia – ale w FS'ie nie było żadnych problemów z przyspieszaniem czy opóźnianiem zapłonu za pomocą ecumastera 

piwo napisał(a):a po co brnac w takie starocie ?
det3 to kwestia 500zl.cz warto oszczedzac 100zl dla starszej wersji duzo mniej potrafiacej?
det2 i det3 roznia sie tylko rozdzielczoscia mapy i trybem FI
jarząb napisał(a):witam, poszukuje kogos z okolic katowic lub okolic do 100 km  max 200km kto pomoze mi w podlaczeniu i wysterowaniu ecu mastera pod kompresor eaton m62, silnik 2,5 v6 klde
jarząb przejedź się do Project XS
 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
20 lut 2013, 20:44 
				przez MIRU
				jarząb napisał(a):witam, poszukuje kogos z okolic katowic lub okolic do 100 km  max 200km kto pomoze mi w podlaczeniu i wysterowaniu ecu mastera pod kompresor eaton m62, silnik 2,5 v6 klde
Może lamik z Imielina Ci  wystroi 
http://www.racingforum.pl/Golf-VR6-Turbo-t79426.html 
			 
			
		
			
				Re: Ecumaster
				
Napisane: 
24 lut 2013, 23:13 
				przez jarząb
				dzieki chlopaki za info na pewno skorzystam z ktoregos z tych polecanych ludzi, mysle ze pod koniec marca juz bedzie wszystko poskladane bo teraz wjezdzam autem do lakiernika
			 
			
		
			
				Ecumaster, problemy z odpaleniem/obrotami
				
Napisane: 
23 lip 2013, 19:35 
				przez Majki88
				Witajcie
od roku czasu używam Ecumastera DET III w trybie FI
podłączałem go wg schematu od Capazo i MariuSa i działa on prawidłowo z drobnym irytującym mnie problemem 
Mianowicie długo kręci zanim odpali, nie jest to typowe odpalanie od tzw "strzała"
problem jaki widać na logu to opóźnienie między synchronizacją, a obrotami bo w momencie pojawienia się obr na logu podaje paliwo i odpala
obecnie wgrany jest najnowszy dostępny soft 1.30
Jeżeli ktoś będzie w stanie coś doradzić i sam rzucić okiem wyślę projekt i te logi 
Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam
			 
			
		
			
				Re: Ecumaster, problemy z odpaleniem/obrotami
				
Napisane: 
23 lip 2013, 20:33 
				przez MIRU
				Witaj w klubie  
  u mnie tak odpala, zerknij
http://www.youtube.com/watch?v=uvikDD-6Apw&feature=c4-overview&list=UU2WZPBr9eeXfh7v8XsIl4HQale jak iskra jest to musisz powalczyc w zakładce cranking moze prime pulse 

btw najnowszy soft to  1.31
 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
23 lip 2013, 20:55 
				przez Majki88
				u Ciebie to jeszcze w miare ładnie pali 
 ile masz prime ? ja mam 0.3ms ustawione
a ten 1.31 to jest wersja beta ale jutro ją wrzucę
 
			 
			
		
			
				Re: Ecumaster, problemy z odpaleniem/obrotami
				
Napisane: 
24 lip 2013, 00:45 
				przez MIRU
				dzisiaj wpakowałem FW 1.27 oraz inj opening mode przestawiłem z 0.800na 0.900 i jest bajka...nie wiem czy tamta wersja miała jakis błąd bo za cholere nie mogłem tego ustawic.
teraz obroty  stabilne nic nie faluje a pali tak  
http://www.youtube.com/watch?v=50fozd5iEYE&feature=youtu.bejutro zerkne jak odpali z rana
a prime pulse na 15  
