Strona 1 z 2

Ecumaster – pytania, porady, odpowiedzi.

PostNapisane: 4 lip 2010, 15:30
przez mlody1921
Witam mam pytanie czy ktoś praktykował podłaczanie, strojenie jakiejś świnki Ecumaster, SMT w naszych 2,5V6 kl przyjmuje to dobrze czy sa jakieś problemy ??

Pozdrawiam

Re: Ecumaster do KL czy ktoś praktykował ?

PostNapisane: 5 lip 2010, 08:55
przez Pit
mlody1921 napisał(a):Witam mam pytanie czy ktoś praktykował podłaczanie, strojenie jakiejś świnki Ecumaster, SMT w naszych 2,5V6 kl przyjmuje to dobrze czy sa jakieś problemy ??
Pozdrawiam

Ze 100 lat temu z SMT6 kombinował krzynio w KL'ce, teraz owe auto ma kubutek. Jeździło. Ja miałem SMT6, ale tylko do sterowania dodatkowym wtryskiwaczem (podtlenku), więc za wiele na ten temat nie powiem.

Re: Ecumaster do KL czy ktoś praktykował ?

PostNapisane: 30 lip 2010, 18:02
przez mlody1921
Hmmm ponoć ecumaster det3 nie ogarnia zapłonu więc dupa zbita

Re: Ecumaster do KL czy ktoś praktykował ?

PostNapisane: 11 kwi 2011, 10:21
przez xXx
Jak nie ogarnia ? Młody, napisz cos na PW... Bo nie chce mi sie wierzyc...

Re: Ecumaster do KL czy ktoś praktykował ?

PostNapisane: 11 kwi 2011, 17:44
przez piwo
alez zes odkopal :)

Re: Ecumaster do KL czy ktoś praktykował ?

PostNapisane: 11 kwi 2011, 20:29
przez mlody1921
xXx z tego co mi sie wydaje det nie obsługiwał zapłonu w mazdach ale teraz w det3 możesz zapodać edisa i gotowe

Re: Ecumaster do KL czy ktoś praktykował ? – Mazda MX-3 KL DE

PostNapisane: 28 kwi 2011, 01:13
przez xXx
ECU Master DET 3 w Mazdzie opóźnia jedynie zapłon, dlatego nalezy wstepnie przyśpieszyć aparatem a potem skorygować do odpowiednich wartości...

Re: Ecumaster do KL czy ktoś praktykował ? – Mazda MX-3 KL DE

PostNapisane: 29 kwi 2011, 20:40
przez janiszzz_mx3
A det 2 tak samo jak det 3 z zapłonem stoi? A smt6?

Re: Ecumaster do KL czy ktoś praktykował ? – Mazda MX-3 KL DE

PostNapisane: 29 kwi 2011, 21:28
przez piwo
a po co brnac w takie starocie ?
det3 to kwestia 500zl.cz warto oszczedzac 100zl dla starszej wersji duzo mniej potrafiacej?

Re: Ecumaster do KL czy ktoś praktykował ? – Mazda MX-3 KL DE

PostNapisane: 29 kwi 2011, 22:00
przez janiszzz_mx3
Nie znam się, czytam tu że ecumastery nie lubią zapłonu mazdy, smt nie wiem, smt6 kosztuje 150-200zł, det2 200-300zł używki a det3 ok 550-630zł nowy. A co on ma poza rozdzielczością map i ich ilością to nie wiem. Sam jestem ciekaw czy smt czy ecumaster lepszy do mazdy v6

Re: Ecumaster do KL czy ktoś praktykował ? – Mazda MX-3 KL DE

PostNapisane: 20 sie 2012, 20:20
przez DymeK
ktos wie jak powinien bysyc skonfigurowany zapłon żeby pokazywało obroty

p

PostNapisane: 16 lut 2013, 19:10
przez jarząb
witam, poszukuje kogos z okolic katowic lub okolic do 100 km max 200km kto pomoze mi w podlaczeniu i wysterowaniu ecu mastera pod kompresor eaton m62, silnik 2,5 v6 klde

Re: Ecumaster

PostNapisane: 16 lut 2013, 23:12
przez Rafał_
Może Łukasz z 4turbo Ci pomoże. Mają siedzibę w katowicach i zajmują się strojeniami.

PostNapisane: 18 lut 2013, 11:36
przez onyx
xXx napisał(a):ECU Master DET 3 w Mazdzie opóźnia jedynie zapłon, dlatego nalezy wstepnie przyśpieszyć aparatem a potem skorygować do odpowiednich wartości...


Może to kwestia kompa, a może podłączenia – ale w FS'ie nie było żadnych problemów z przyspieszaniem czy opóźnianiem zapłonu za pomocą ecumastera :)


piwo napisał(a):a po co brnac w takie starocie ?
det3 to kwestia 500zl.cz warto oszczedzac 100zl dla starszej wersji duzo mniej potrafiacej?

det2 i det3 roznia sie tylko rozdzielczoscia mapy i trybem FI


jarząb napisał(a):witam, poszukuje kogos z okolic katowic lub okolic do 100 km max 200km kto pomoze mi w podlaczeniu i wysterowaniu ecu mastera pod kompresor eaton m62, silnik 2,5 v6 klde


jarząb przejedź się do Project XS

PostNapisane: 20 lut 2013, 20:44
przez MIRU
jarząb napisał(a):witam, poszukuje kogos z okolic katowic lub okolic do 100 km max 200km kto pomoze mi w podlaczeniu i wysterowaniu ecu mastera pod kompresor eaton m62, silnik 2,5 v6 klde

Może lamik z Imielina Ci wystroi
http://www.racingforum.pl/Golf-VR6-Turbo-t79426.html

Re: Ecumaster

PostNapisane: 24 lut 2013, 23:13
przez jarząb
dzieki chlopaki za info na pewno skorzystam z ktoregos z tych polecanych ludzi, mysle ze pod koniec marca juz bedzie wszystko poskladane bo teraz wjezdzam autem do lakiernika

Ecumaster, problemy z odpaleniem/obrotami

PostNapisane: 23 lip 2013, 19:35
przez Majki88
Witajcie
od roku czasu używam Ecumastera DET III w trybie FI
podłączałem go wg schematu od Capazo i MariuSa i działa on prawidłowo z drobnym irytującym mnie problemem
Mianowicie długo kręci zanim odpali, nie jest to typowe odpalanie od tzw "strzała"

problem jaki widać na logu to opóźnienie między synchronizacją, a obrotami bo w momencie pojawienia się obr na logu podaje paliwo i odpala

obecnie wgrany jest najnowszy dostępny soft 1.30
Jeżeli ktoś będzie w stanie coś doradzić i sam rzucić okiem wyślę projekt i te logi

Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam

Re: Ecumaster, problemy z odpaleniem/obrotami

PostNapisane: 23 lip 2013, 20:33
przez MIRU
Witaj w klubie :D
u mnie tak odpala, zerknij
http://www.youtube.com/watch?v=uvikDD-6Apw&feature=c4-overview&list=UU2WZPBr9eeXfh7v8XsIl4HQ
ale jak iskra jest to musisz powalczyc w zakładce cranking moze prime pulse ??
btw najnowszy soft to 1.31

PostNapisane: 23 lip 2013, 20:55
przez Majki88
u Ciebie to jeszcze w miare ładnie pali :P
ile masz prime ? ja mam 0.3ms ustawione
a ten 1.31 to jest wersja beta ale jutro ją wrzucę

Re: Ecumaster, problemy z odpaleniem/obrotami

PostNapisane: 24 lip 2013, 00:45
przez MIRU
dzisiaj wpakowałem FW 1.27 oraz inj opening mode przestawiłem z 0.800na 0.900 i jest bajka...nie wiem czy tamta wersja miała jakis błąd bo za cholere nie mogłem tego ustawic.
teraz obroty stabilne nic nie faluje a pali tak :D
http://www.youtube.com/watch?v=50fozd5iEYE&feature=youtu.be
jutro zerkne jak odpali z rana
a prime pulse na 15 :P