Zwiekszanie mocy w K8
1, 2
Witam
Mam pytanko Chcial bym jakos usprawnic swoja k8. Zastanawialem sie nad swapem ale jednak dalem sobie spokoj poniewarz chce zostawic autko seryjne na zew wew oraz mech (pojemnosc). I teraz moje pytanie... Czy za kwote ok 3k PLN da sie cos zrobic z K8? interesowalo by mnie ok 150KM czyli przyrost 20 KM dodam ze jest to 24 zaworowiec po lifcie Macie jakies propozycje?
Mam pytanko Chcial bym jakos usprawnic swoja k8. Zastanawialem sie nad swapem ale jednak dalem sobie spokoj poniewarz chce zostawic autko seryjne na zew wew oraz mech (pojemnosc). I teraz moje pytanie... Czy za kwote ok 3k PLN da sie cos zrobic z K8? interesowalo by mnie ok 150KM czyli przyrost 20 KM dodam ze jest to 24 zaworowiec po lifcie Macie jakies propozycje?
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?
– ..... chłodnica
– ..... chłodnica
- Od: 6 wrz 2009, 21:02
- Posty: 738
- Skąd: Kraków
- Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16
jaksi wydech zwykly z grubszej rury 500zl dolocik wlasnego projektu 100zl walki sportowe 2400zl i strojenie.choelrka nie wyrobilem sie zamiast strojenia regulator cisnieniea paliwa za 200zl.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
check napisał(a):co z takiej mocy jak nie jest ona cały czas dostępna.
No to co ? Na objechanie tdi w golfach wystarczy
http://www.youtube.com/watch?v=T3A4KcmZ7SI
Na tym filmie jest hardcor, bo strzał aż 70 hp, osiągi zbliżone do klze.
Młody.
Dawidoski napisał(a):No to co ?
To,że na co dzień nie można się cieszyć mocą i wykorzystywać jej przy codziennej jeździe tylko przy jakiś ewentualnych ustawkach.
Dawidoski napisał(a):Na objechanie tdi w golfach wystarczy
hahahks napisał(a):nie no TDI juz sa killowane:P
no nie wiem czy seryjna mx3 k8 dałaby radę golfowi 1.9 tdi 150km
- Od: 24 cze 2006, 14:29
- Posty: 753
check napisał(a):To,że na co dzień nie można się cieszyć mocą i wykorzystywać jej przy codziennej jeździe tylko przy jakiś ewentualnych ustawkach.
Do szybkich wyprzedzeń na trasach nitro również się przydaję Nie tylko na ustawki, ale wiadomo, że właśnie przy ściganiu się potrzebujemy najwięcej mocy.
Młody.
piwo napisał(a):jaksi wydech zwykly z grubszej rury 500zl dolocik wlasnego projektu 100zl walki sportowe 2400zl i strojenie.choelrka nie wyrobilem sie zamiast strojenia regulator cisnieniea paliwa za 200zl.
myslalem o czyms takim wlasnie. Jak myslicie czy to dobra droga?
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?
– ..... chłodnica
– ..... chłodnica
- Od: 6 wrz 2009, 21:02
- Posty: 738
- Skąd: Kraków
- Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16
hahahks napisał(a):Witam
Mam pytanko Chcial bym jakos usprawnic swoja k8. Zastanawialem sie nad swapem ale jednak dalem sobie spokoj poniewarz chce zostawic autko seryjne na zew wew oraz mech (pojemnosc)
W dowodzie nikt nie każe Ci nic zmieniać. KL pali mniej od K8. Podtlenek +50 KM spokojnie także da radę. Kuć pod nitro przy takich doładowaniach nie trzeba. Wymieniasz tylko pompę paliwa, świece na zimniejsze i przestawiasz o 2 stopnie zapłon. That's all.
czyli wychodzi na to ze swap lepsza opcja?
Wlasnie o spalanie sie miedzy innymi balem jak rozwarzalem swapa:P pozatym uwarzam ze cierzko by mi bylo dorwwac silnik ( kl ) wyremontowac go albo przynajmniej odswierzyc i zmiescic sie z taka operacja w kwocie 3k
Pit napisał(a):hahahks napisał(a):W dowodzie nikt nie każe Ci nic zmieniać. KL pali mniej od K8.
Wlasnie o spalanie sie miedzy innymi balem jak rozwarzalem swapa:P pozatym uwarzam ze cierzko by mi bylo dorwwac silnik ( kl ) wyremontowac go albo przynajmniej odswierzyc i zmiescic sie z taka operacja w kwocie 3k
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?
– ..... chłodnica
– ..... chłodnica
- Od: 6 wrz 2009, 21:02
- Posty: 738
- Skąd: Kraków
- Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16
Witam nie mogłem nigdzie znależć podobnego tematu a mianowicie zastanawiam się nad zakupem sportowego kolektora do mojej mx3 1.8 V6 czy ten z 2.5 V6 będzie pasował , czy wogóle ktoś ma taki kolektor u siebie czy daje on jakiś tam przyrost mocy tak jak piszą proszę o podpowiedz , bo tak z tego co zaobserwowałem to ten kolektor jest praktycznie identyczny http://moto.allegro.pl/sportowy-kolekto ... 90995.html ??
- Od: 22 sty 2011, 14:06
- Posty: 10
- Auto: Mazda Mx3 1.8 V6
Tak ten kolektor pasuje do wszystkich K-serii. Jak masz klimę to będzie trzeba coś porzeźbić bo wentylator przeszkadza. Gdy zrobisz dolot i założysz kolektory oraz wydech 2" zwiększy się moc o 3-5 KM Jak nie planujesz dalszych modyfikacji to troszkę bez sensu bo to koszt 2000zł.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
właśnie planuje trochę modyfikacji jak narazie własnie w planie mam wydech dolot jakieś tam podniesienie mocy ale poprzez elektronikę a w dalszych planach jest turbo lub twinturbo ale zobaczymy bo to dużo kasy w każdym bądż razie bardzo dziękuje za podpowiedż
- Od: 22 sty 2011, 14:06
- Posty: 10
- Auto: Mazda Mx3 1.8 V6
Wypadałoby się przywitać z forumowiczami: Tutaj się witamy
I pokazać swoją mx3 w dziale Nasze Mazdy
Nie tędy droga Jeżeli chcesz się bawić w mx3 z turbo – prawidłowa kolejność to:
1)Swap na KL-DE
2)Dolot
3)Wydech + kolektory
4)Ecumaster + strojenie
Bez inwestowania w silnik w 5tys.zł powinieneś dać radę, z remontem ok. 8tys.zł.
Jak już to ogarniesz to możesz myśleć o turbo....
Musisz liczyć kolejne 5-10 tys.zł
Nie warto investować w K8. Idź w KLDE + turbo.... pomału małymi kroczkami, ale warto... ponad 300KM robi robotę w tej budzie
Poczytaj ten wątek, to jest dobra droga: KLDE Turbo
I pokazać swoją mx3 w dziale Nasze Mazdy
Kurczak85 napisał(a):ja nie zrezygnuje a co do turbo to trzeba najpierw doinwestować ten silnik a turbo to za jakiś czas
Nie tędy droga Jeżeli chcesz się bawić w mx3 z turbo – prawidłowa kolejność to:
1)Swap na KL-DE
2)Dolot
3)Wydech + kolektory
4)Ecumaster + strojenie
Bez inwestowania w silnik w 5tys.zł powinieneś dać radę, z remontem ok. 8tys.zł.
Jak już to ogarniesz to możesz myśleć o turbo....
Musisz liczyć kolejne 5-10 tys.zł
Nie warto investować w K8. Idź w KLDE + turbo.... pomału małymi kroczkami, ale warto... ponad 300KM robi robotę w tej budzie
Poczytaj ten wątek, to jest dobra droga: KLDE Turbo
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje