Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)
oporniki sobie dobierz, ważne żeby byłe co najmniej 0,5W, a gdzie to wpiąć to masz ciut wyżej piękne zdjęcia
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
karlo8 napisał(a):podeslijcie mi jakis link do takich opornikow ktore odmula mi silnik przy niskich obrotach oraz jakies fotki gdzie i jak to wpiac bardzo wazne bo ciezko sie tak jezdzi
Oporniki nie odmulają silnika! Jak masz zamuloną Mazdę to najpierw przywróć serię. Oporniki to wisienka mocy na torcie sprawnego silnika.
leń z ciebie, wszystko jest w wątku, poszukaj, wiem że tu jest lekki bajzel, ale mało komu się chce pisać enty raz o tym samym i robić co raz większy bajzel
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
przeczytałem kilka stron i fajnie to wygląda
tylko w jednym poście przy spv podpięty jest jakiś przewód do górnego kabla a w innym do dolnego
na kolejnym poście kabelek przylutowany jest do dwóch kabli przy wtyczce
małe pytanko w moim silniku podobno nie ma przepływki jak tu piszą mam rf2a
i pytanko który kabel od spv podłączyć do którego kabla od wtyczki egr
i jaki opornik zastosować bo rozumiem ze wystarczy połączyć kablem te dwa przewody od spv i egr i wstawić w środek owy opornik czy może się mylę
ps. może robił to ktoś z ŁODZI i da się zaprosić na piwo w celu porozmawiania a może pomocy za nieduże pieniądze
ktoś kto lubi jak robi coś dobrego i satysfakcjonuje go zadowolenie drugiego człowieka:)
ps. chodzi o takie cos:
http://allegro.pl/rezystor-opornik-4-7k ... 04389.html
tylko w jednym poście przy spv podpięty jest jakiś przewód do górnego kabla a w innym do dolnego
na kolejnym poście kabelek przylutowany jest do dwóch kabli przy wtyczce
małe pytanko w moim silniku podobno nie ma przepływki jak tu piszą mam rf2a
i pytanko który kabel od spv podłączyć do którego kabla od wtyczki egr
i jaki opornik zastosować bo rozumiem ze wystarczy połączyć kablem te dwa przewody od spv i egr i wstawić w środek owy opornik czy może się mylę
ps. może robił to ktoś z ŁODZI i da się zaprosić na piwo w celu porozmawiania a może pomocy za nieduże pieniądze
ktoś kto lubi jak robi coś dobrego i satysfakcjonuje go zadowolenie drugiego człowieka:)
ps. chodzi o takie cos:

- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
W ostatnim czasie doszedłem do wniosku, że pora odciąć układ "Power Opornik".
Układ podłączony miałem na stałe od ponad roku. Wrażenia z jazdy bezcenne, ale przez ten czas doszedłem do wniosku, że ma to sens tylko w wybranych sytuacjach drogowych. Tak więc jeśli wrócę do tego typu rozwiązania to albo na przełącznik włączający układ albo pod pedał gazu np. od wciśnięcia 3/4.
Układ podłączony miałem na stałe od ponad roku. Wrażenia z jazdy bezcenne, ale przez ten czas doszedłem do wniosku, że ma to sens tylko w wybranych sytuacjach drogowych. Tak więc jeśli wrócę do tego typu rozwiązania to albo na przełącznik włączający układ albo pod pedał gazu np. od wciśnięcia 3/4.
polecam wykorzystać zaślepkę przy halogenach można z niej zrobić fajny przełącznik.
Ja już dawno nie mam tam zaślepki, jest tam przełącznik od czegoś innego 
Przed wyjazdem na urlop doszedłem do wniosku, że chyba mnie powaliło o tak
A jak zajadę ten samochód, to będzie pretekst kupić w końcu M3
W jedną stronę ponad 500 km, dystans nie krótki jak na wyprawę przez Polskę a dokładając do tego 2-letnią córkę zależało mi na szybkim i bezpiecznym podróżowaniu
Na szczęście odłączenie oporników polegało na przecięciu kabla nożyczkami więc dość szybko przywróciłem układ do życia. Na autostradach prędkość w okolicy 150 km/h zadowalała mnie zupełnie, ale jak TIR brał TIRa przez 5 minut to uzbierał się ładny sznureczek autek. Bez problemów mogłem odskoczyć temu sznureczkowi gdy znów był jakiś widok do przodu i lecieć swoje.
Po zjeździe z autostrady wskaźnik poziomu paliwa przestawał opadać już trak gwałtownie, ale i kilometry się dłużyły. Za to jak trzeba było wyjść na lewy pas i pogonić kilka zawalidróg autko rwało do przodu tak jak powinno
Nie musiałem gwałtownie hamować i szukać sobie miejsca. Tak więc moc to podstawa 
Do kręcenia się na miejscu zatankowałem pół zbiornika V-Power a power znów był potrzebny. Odpalałem Mazdą jako osiołkiem, na zaciąg, Pajero 3,2 DID. Na piasku było spoko, do tego przestrzeń nieograniczona. Ale drugim razem na polbruku, przy zimnym silniku i super przyczepnych oponach ( TOYO
) mając przed sobą zaledwie 5-6 metrów miałem wrażenie, że się coś zaraz rozpadnie
Dzielny osiołek dał radę, sprzęgło z kołem zamachowym nie wyskoczyły bokiem a i korby na miejscu
Power to podstawa. Nawet jak czasem lekko kopci ( choć to chyba przez przedawkowywanie oleju 2T do paliwka
).
MOC ma dawać frajdę i bezpieczeństwo! Sprawdza się na 100%!!
Przed wyjazdem na urlop doszedłem do wniosku, że chyba mnie powaliło o tak

A jak zajadę ten samochód, to będzie pretekst kupić w końcu M3
W jedną stronę ponad 500 km, dystans nie krótki jak na wyprawę przez Polskę a dokładając do tego 2-letnią córkę zależało mi na szybkim i bezpiecznym podróżowaniu
Na szczęście odłączenie oporników polegało na przecięciu kabla nożyczkami więc dość szybko przywróciłem układ do życia. Na autostradach prędkość w okolicy 150 km/h zadowalała mnie zupełnie, ale jak TIR brał TIRa przez 5 minut to uzbierał się ładny sznureczek autek. Bez problemów mogłem odskoczyć temu sznureczkowi gdy znów był jakiś widok do przodu i lecieć swoje.
Po zjeździe z autostrady wskaźnik poziomu paliwa przestawał opadać już trak gwałtownie, ale i kilometry się dłużyły. Za to jak trzeba było wyjść na lewy pas i pogonić kilka zawalidróg autko rwało do przodu tak jak powinno
Do kręcenia się na miejscu zatankowałem pół zbiornika V-Power a power znów był potrzebny. Odpalałem Mazdą jako osiołkiem, na zaciąg, Pajero 3,2 DID. Na piasku było spoko, do tego przestrzeń nieograniczona. Ale drugim razem na polbruku, przy zimnym silniku i super przyczepnych oponach ( TOYO
Dzielny osiołek dał radę, sprzęgło z kołem zamachowym nie wyskoczyły bokiem a i korby na miejscu
Power to podstawa. Nawet jak czasem lekko kopci ( choć to chyba przez przedawkowywanie oleju 2T do paliwka
MOC ma dawać frajdę i bezpieczeństwo! Sprawdza się na 100%!!
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
a powiedzcie mi czemu montujecie przełącznik do tego układu oporników ?
dlaczego nie może to być podłączone cały czas?
po co je rozłączać
i czemu jest to dla kolegi istotnie przy wciśnieciu pedału na 3/4
jak to sie ma przy niskich obrotach do 2000 nawet do 1500
dziekuje
dlaczego nie może to być podłączone cały czas?
po co je rozłączać
i czemu jest to dla kolegi istotnie przy wciśnieciu pedału na 3/4
jak to sie ma przy niskich obrotach do 2000 nawet do 1500
dziekuje
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
1. Nikt do końca nie ma pewności jaki to ma wpływ na żywotność silnika.
2. Opornik oznacza zwiększoną dawkę paliwa, co oznacza zwiększone zużycie paliwa w takich sytuacjach jak stanie na światłach czy jazda w korku. Mocy dodatkowej nie wykorzystujemy non-stop.
3. Na niskich obrotach auto jest wyraźnie żwawsze.
4. Zamontuj wskaźnik ciśnienia doładowania, zobaczysz jak przekłada się wciskanie pedału przyśpieszenia do ciśnienia doładowania na przestrzeni prędkości obrotowej silnika
2. Opornik oznacza zwiększoną dawkę paliwa, co oznacza zwiększone zużycie paliwa w takich sytuacjach jak stanie na światłach czy jazda w korku. Mocy dodatkowej nie wykorzystujemy non-stop.
3. Na niskich obrotach auto jest wyraźnie żwawsze.
4. Zamontuj wskaźnik ciśnienia doładowania, zobaczysz jak przekłada się wciskanie pedału przyśpieszenia do ciśnienia doładowania na przestrzeni prędkości obrotowej silnika
ja akurat nie mam za małego opornika więc spalanie jakoś drastycznie nie wzrosło,
opornik podłączony na stałe powoduje pewien dyskomfort, mianowicie szarpanie silnika kiedy jedziesz na niskim biegu (np w korku) ze stałą prędkością
mi jeszcze przeszkadzało że przy standardowych i "budżetowych" oponach letnich, w deszczu, buksowały koła w trakcie włączania się do ruchu
opornik podłączony na stałe powoduje pewien dyskomfort, mianowicie szarpanie silnika kiedy jedziesz na niskim biegu (np w korku) ze stałą prędkością
mi jeszcze przeszkadzało że przy standardowych i "budżetowych" oponach letnich, w deszczu, buksowały koła w trakcie włączania się do ruchu
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
smile napisał(a):4. Zamontuj wskaźnik ciśnienia doładowania, zobaczysz jak przekłada się wciskanie pedału przyśpieszenia do ciśnienia doładowania na przestrzeni prędkości obrotowej silnika
obserwując wskaźnik możemy nawet obniżyć spalanie w naszych samochodach
alk80 napisał(a):mi jeszcze przeszkadzało że przy standardowych i "budżetowych" oponach letnich, w deszczu, buksowały koła w trakcie włączania się do ruchu
w trakcie deszczu, ze skrzyżowania odzyskiwałem trakcję na 4 biegu
jest ktos z lodzi kto moglby sie ze mna spotkac na piwku i pomoc ewentualnie pokazac na aucie
ps. albo odezwijcie sie na gg nie bedzie balaganu a recznie mi wtlumaczycie kto to ma i robil dzieki wielkie
kazdemu kto pomoze iez moge pomoc z systemami gps zawsze najnowsze automapy na androida komputery i nawigacje gps
ps. albo odezwijcie sie na gg nie bedzie balaganu a recznie mi wtlumaczycie kto to ma i robil dzieki wielkie
kazdemu kto pomoze iez moge pomoc z systemami gps zawsze najnowsze automapy na androida komputery i nawigacje gps
Ostatnio edytowano 15 sie 2014, 22:15 przez karlo8, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
smile napisał(a):Neo... a jakie miałeś wtedy opony?
195/55/15 stan nieznany
zamontowałem dziś dwa oporniki jak kolega z forum polecił
2x 0,33 ohm
podłączyłem pod niebieski przewód SPV i pomarańczowy BOOST SENSOR
włącznik w kabinie
polutowałem zabezpieczyłem izolacja zapaliłem auto normalnie wszystko po staremu czyli ok
zmotykowałem przewody w kabinie – czyli włączyłem oporniki i niestety zawiodłem się
po włączeniu oporników obroty auta na biegu jałowym skakaja miedzy 2000 a 2800 tys obrotów a za autem jak w kopalni węgla tak czarno
także dziękuje wszystkim za opinie i dobre zdania ale u mnie to niestety nie działa
na razie nie wyciągam ich tylko sa odłączone poczytam co napiszecie
2x 0,33 ohm
podłączyłem pod niebieski przewód SPV i pomarańczowy BOOST SENSOR
włącznik w kabinie
polutowałem zabezpieczyłem izolacja zapaliłem auto normalnie wszystko po staremu czyli ok
zmotykowałem przewody w kabinie – czyli włączyłem oporniki i niestety zawiodłem się
po włączeniu oporników obroty auta na biegu jałowym skakaja miedzy 2000 a 2800 tys obrotów a za autem jak w kopalni węgla tak czarno
także dziękuje wszystkim za opinie i dobre zdania ale u mnie to niestety nie działa
na razie nie wyciągam ich tylko sa odłączone poczytam co napiszecie
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje