Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)
Eeee tam oporniki czy inne bzdety trzeba przeszczepić CiTD do BJ zrobić to na 180KM i wtedy można z benzynami się ścigać 
Guma88 napisał(a):W moim przypadku używanie oporników zostało przerwane. A szkoda bo frajda z jazdy bylaNiestety przy odpuszczeniu gazu i lekkim ponownym dodaniu pomiędzy 1500 a 2000 obr./min. zaczynała szarpać tak jakby paliwa brakowało. Najdziwniejsza sprawa, że tak się działo przy temp. powietrza od 15 do okolo 25*C. Po wyjęciu oporów ustało. Ale to już nie to
Mi tez szarpalo ale zlutowalem na stale i ustalo szarpanie. Wczesniej mialem tylko rzylapane i izolacja zwiazane/oklejone.
- Od: 6 maja 2011, 22:16
- Posty: 31
- Skąd: Podkarpacie Jarosław
- Auto: Premacy 2001 DITD
Ja mam wsunięte w obudowę z pojedynczego bezpiecznika i tez nie lutowane na stałe. W każdym momencie mogę je wyjąć. Może to faktycznie z tym jest probem... Muszę zobaczyć.
Rano zastosowałem to co mi poradziłeś i jest zdecydowana poprawa!!!! Dzięki za radę
Rano zastosowałem to co mi poradziłeś i jest zdecydowana poprawa!!!! Dzięki za radę

czyli lutujemy wszyscy oporniki
!!!!!


- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Siema pany potrzebuje kogoś z okolic lublina kto by mi zamontował odpowiedni opornik z dodatkowym wyłącznikiem lub oporniki do mojej mazdy (silnik RF5C ) który ją jeszcze bardziej ożywi
info dawać na PW pozdro 

Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
- Od: 11 sie 2008, 12:22
- Posty: 123
- Skąd: Lublin/Huissen NL
- Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r
marcin.wu napisał(a):Witam
Temat troche ucichł, a zdjęcie pierwsze ze strony 6 wygasło. Czy ktoś może myślał żeby zrobić małą foto relacje?
Tak na szybko:
blok silnika:

czujnik:

U mnie jeden R=50 Om przyspieszył mazdę o 3sek (pomiar 80-120 na V biegu)
Ale dla mnie najważniejsza sprawą jest że silnik wreszcie się zbiera od ok 1000rpm, a nie od 1500prm jak było bez modyfikacji.
Wydaje mi się że Nm też urosły bo lepiej się teraz startuje z przyczepą.
Zapory dymnej nie stwierdzono, jedynie przy ostrym ruszaniu w okolicach II biegu potrafi coś ulecieć.
Aha ważna uwaga bo chyba nigdzie nie było to wprost napisane (albo przeoczyłem)
jeden opornik 50 Om = 50 Om
dwa oporniki 100 Om = 50 Om
ale już 150 Om + 50 OM = 33 OM

- Od: 26 lis 2012, 12:36
- Posty: 8
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda Premacy 2001 2.0 DiTD 101KM
ja mam jeden opornik 51 a drugi 47
po polaczeniu obu jest ogien 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
cześć pisałem do kilku osób na PW żeby mi przesłali zdjęcia jak podłączyć od zaworu spv do przepływki z opornikiem ale jak do tąd nikt się sie odezwał a to nie ma czasu a to zdemontował nie rozumiem czy może ktoś z forumowiczów mi pomoże i wstawi zdjęcia jak podłączyć ten zestaw bo nie chcę czegoś popsuć mazda 626 2.0 ditd 110 KM z góry dzieki I POZDRAWIAM
- Od: 17 wrz 2012, 20:17
- Posty: 26
- Auto: mazda 626 2.0 ditd 2001r.110km
paker1 napisał(a):cześć pisałem do kilku osób na PW żeby mi przesłali zdjęcia jak podłączyć od zaworu spv do przepływki z opornikiem ale jak do tąd nikt się sie odezwał a to nie ma czasu a to zdemontował nie rozumiem czy może ktoś z forumowiczów mi pomoże i wstawi zdjęcia jak podłączyć ten zestaw bo nie chcę czegoś popsuć mazda 626 2.0 ditd 110 KM z góry dzieki I POZDRAWIAM
Kolego, najpierw się uporaj z problemami turbiny ( inne wątki na forum... ) a następnie zastanów się, czy Twór rozrząd wytrzyma przyrost mocy ( ile kilometrów od ostatniej wymiany rozrządu? Oryginał czy "oryginał z allegro"? ) a następnie na spokojnie prześledź cały wątek a na pewno znajdziesz sposób podłączenia
A jak chcesz mieć dobrze i nie chce Ci się czytać, szukać, to jedź gdzieś, gdzie się znają i to zrobią za Ciebie.
boczek86 napisał(a):ja mam jeden opornik 51 a drugi 47po polaczeniu obu jest ogien
Uporałeś się już ze swoimi problemami? DITD już gwizda jak należy?
tak na marginesie to na temat podnoszenia mocy przez opornik przeczytałem wszystko tylko kazdy ma podłączenia do innych kolorów kabli i nie chcę zrobić błedu a z moją turbiną też się uporam ale na razie nie jestem na miejscu i piszę bo może ktoś miał taki sam problem i by mi pomógł przecież po to jest forum podobno żeby jeden drugiemu pomagał [ chyba że sie mylę ] a na prosty rozum to nie będę podłączał opornika skoro nie mam to końca sprawnego autka ale chciał bym wiedzieć czy czasem nie zrobię błedu i dzieki za poradę smile
a rozrzad to na pewno nie mam z allegro autko kupiłem w hollandi z orginalnym przebiegiem 237.000km także na wymianę rozrzadu mam jeszcze prawie 33000km

- Od: 17 wrz 2012, 20:17
- Posty: 26
- Auto: mazda 626 2.0 ditd 2001r.110km
bo tu kolor przewodu nie ma znaczenia, ważne jest który to jest w kolejności kabel we wtyku, na pewno jest to w tekście, niestety musisz się wczytaćpaker1 napisał(a):temat podnoszenia mocy przez opornik przeczytałem wszystko tylko kazdy ma podłączenia do innych kolorów kabli
szkoda że temat nie jest uprzątnięty tak żeby np na pierwszej stronie była fotorelacja i można było wyczytać co i jak, a szkoda, z drugiej strony nie dziwię się że nikt z modów nie chce się za to zabrać, ani też wysłuchiwać pretensji jak coś się przez to zepsuje
ja bym Ci chętnie podpowiedział, a nawet pomógł to podłączyć, ale mam silnik RF2 więc nie mam przepływki
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
smile napisał(a):Uporałeś się już ze swoimi problemami? DITD już gwizda jak należy?
gwizdac to zawsze gwizdalo
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Barthez napisał(a):boczek86 napisał(a):w tym miesiacu bede uklad paliwowy zmienial?? – przecież robiłeś pompę? jakiś następny problem?
W Nismo jest teraz epidemia wytrysków – padają jak muchy
Barthez napisał(a):boczek86 napisał(a):w tym miesiacu bede uklad paliwowy zmienial?? – przecież robiłeś pompę? jakiś następny problem?
W Nismo jest teraz epidemia wytrysków – padają jak muchy
tak pompa zrobiona
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje