Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)

Postprzez kierownik » 10 sie 2012, 09:58

pisali o ściganiu, to napisałem co o tym sądzę w tym silniku ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Neonixos666 » 10 sie 2012, 15:54

Eeee tam oporniki czy inne bzdety trzeba przeszczepić CiTD do BJ zrobić to na 180KM i wtedy można z benzynami się ścigać :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9512 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez cyrek18c » 10 sie 2012, 19:14

Guma88 napisał(a):W moim przypadku używanie oporników zostało przerwane. A szkoda bo frajda z jazdy byla :) Niestety przy odpuszczeniu gazu i lekkim ponownym dodaniu pomiędzy 1500 a 2000 obr./min. zaczynała szarpać tak jakby paliwa brakowało. Najdziwniejsza sprawa, że tak się działo przy temp. powietrza od 15 do okolo 25*C. Po wyjęciu oporów ustało. Ale to już nie to <płacze>


Mi tez szarpalo ale zlutowalem na stale i ustalo szarpanie. Wczesniej mialem tylko rzylapane i izolacja zwiazane/oklejone.
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2011, 22:16
Posty: 31
Skąd: Podkarpacie Jarosław
Auto: Premacy 2001 DITD

Postprzez Guma88 » 10 sie 2012, 21:08

Ja mam wsunięte w obudowę z pojedynczego bezpiecznika i tez nie lutowane na stałe. W każdym momencie mogę je wyjąć. Może to faktycznie z tym jest probem... Muszę zobaczyć.

Rano zastosowałem to co mi poradziłeś i jest zdecydowana poprawa!!!! Dzięki za radę <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 18:41
Posty: 393 (1/1)
Skąd: Niepołomice
Auto: Honda HRV '03 vtec
Daihatsu Sirion Sport '00
Nismo Sunny B11 '86

Postprzez boczek86 » 12 sie 2012, 16:21

czyli lutujemy wszyscy oporniki !!!!!!! <rotfl> <rotfl> <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez kierownik » 16 sie 2012, 18:36

każdy robi jak uważa...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez marcin.wu » 2 lis 2012, 02:35

Witam

Temat troche ucichł, a zdjęcie pierwsze ze strony 6 wygasło. Czy ktoś może myślał żeby zrobić małą foto relacje?
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2012, 01:50
Posty: 14
Skąd: Września
Auto: Mazda 323f BJ 1999
2.0 DITD @ 90kM
RF2A

Postprzez kalyyy » 23 lis 2012, 13:50

Witam ilu watowe muszą być te oporniki ? już znalazłem ale gruba lektura ... Edit po zamontowaniu owej instalacji silnik odpalił i po chwili zgasł i wyskoczył jakiś błąd po odpięciu kabli wszystko wróciło do normy jakieś porady ?
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2010, 10:23
Posty: 38

Postprzez Raflo » 26 lis 2012, 00:00

Siema pany potrzebuje kogoś z okolic lublina kto by mi zamontował odpowiedni opornik z dodatkowym wyłącznikiem lub oporniki do mojej mazdy (silnik RF5C ) który ją jeszcze bardziej ożywi :) info dawać na PW pozdro <spoko>
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez maytki » 26 lis 2012, 14:35

marcin.wu napisał(a):Witam

Temat troche ucichł, a zdjęcie pierwsze ze strony 6 wygasło. Czy ktoś może myślał żeby zrobić małą foto relacje?


Tak na szybko:

blok silnika:
Obrazek
czujnik:
Obrazek

U mnie jeden R=50 Om przyspieszył mazdę o 3sek (pomiar 80-120 na V biegu)
Ale dla mnie najważniejsza sprawą jest że silnik wreszcie się zbiera od ok 1000rpm, a nie od 1500prm jak było bez modyfikacji.
Wydaje mi się że Nm też urosły bo lepiej się teraz startuje z przyczepą.

Zapory dymnej nie stwierdzono, jedynie przy ostrym ruszaniu w okolicach II biegu potrafi coś ulecieć.

Aha ważna uwaga bo chyba nigdzie nie było to wprost napisane (albo przeoczyłem)
jeden opornik 50 Om = 50 Om
dwa oporniki 100 Om = 50 Om
ale już 150 Om + 50 OM = 33 OM !! a nie 75 jak by się mogło wydawać :P
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 lis 2012, 12:36
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda Premacy 2001 2.0 DiTD 101KM

Postprzez kierownik » 26 lis 2012, 15:54

Dodaj, że łączone równolegle...

Dopisano 26 lis 2012, o 14:54:

Dodaj, że łączone równolegle...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez boczek86 » 26 lis 2012, 17:46

ja mam jeden opornik 51 a drugi 47 :) po polaczeniu obu jest ogien :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez paker1 » 2 gru 2012, 16:36

cześć pisałem do kilku osób na PW żeby mi przesłali zdjęcia jak podłączyć od zaworu spv do przepływki z opornikiem ale jak do tąd nikt się sie odezwał a to nie ma czasu a to zdemontował nie rozumiem czy może ktoś z forumowiczów mi pomoże i wstawi zdjęcia jak podłączyć ten zestaw bo nie chcę czegoś popsuć mazda 626 2.0 ditd 110 KM z góry dzieki I POZDRAWIAM
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2012, 20:17
Posty: 26
Auto: mazda 626 2.0 ditd 2001r.110km

Postprzez smile » 2 gru 2012, 17:25

paker1 napisał(a):cześć pisałem do kilku osób na PW żeby mi przesłali zdjęcia jak podłączyć od zaworu spv do przepływki z opornikiem ale jak do tąd nikt się sie odezwał a to nie ma czasu a to zdemontował nie rozumiem czy może ktoś z forumowiczów mi pomoże i wstawi zdjęcia jak podłączyć ten zestaw bo nie chcę czegoś popsuć mazda 626 2.0 ditd 110 KM z góry dzieki I POZDRAWIAM


Kolego, najpierw się uporaj z problemami turbiny ( inne wątki na forum... ) a następnie zastanów się, czy Twór rozrząd wytrzyma przyrost mocy ( ile kilometrów od ostatniej wymiany rozrządu? Oryginał czy "oryginał z allegro"? ) a następnie na spokojnie prześledź cały wątek a na pewno znajdziesz sposób podłączenia :) Każdy to robi na swoje ryzyko... Nie licz, że ktoś podeśle Tobie gotowca, jesteś "świeży" na forum... wczytaj się troszkę... tutaj każdy czerpie z tego co jest, nikt nikomu nie musi podsyłać swoich fotek ( to i tak wtedy tylko myli... ).
A jak chcesz mieć dobrze i nie chce Ci się czytać, szukać, to jedź gdzieś, gdzie się znają i to zrobią za Ciebie.

boczek86 napisał(a):ja mam jeden opornik 51 a drugi 47 :) po polaczeniu obu jest ogien :D


Uporałeś się już ze swoimi problemami? DITD już gwizda jak należy? :)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez paker1 » 2 gru 2012, 17:37

tak na marginesie to na temat podnoszenia mocy przez opornik przeczytałem wszystko tylko kazdy ma podłączenia do innych kolorów kabli i nie chcę zrobić błedu a z moją turbiną też się uporam ale na razie nie jestem na miejscu i piszę bo może ktoś miał taki sam problem i by mi pomógł przecież po to jest forum podobno żeby jeden drugiemu pomagał [ chyba że sie mylę ] a na prosty rozum to nie będę podłączał opornika skoro nie mam to końca sprawnego autka ale chciał bym wiedzieć czy czasem nie zrobię błedu i dzieki za poradę smile <lol> a rozrzad to na pewno nie mam z allegro autko kupiłem w hollandi z orginalnym przebiegiem 237.000km także na wymianę rozrzadu mam jeszcze prawie 33000km
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2012, 20:17
Posty: 26
Auto: mazda 626 2.0 ditd 2001r.110km

Postprzez alk80 » 2 gru 2012, 18:11

paker1 napisał(a):temat podnoszenia mocy przez opornik przeczytałem wszystko tylko kazdy ma podłączenia do innych kolorów kabli
bo tu kolor przewodu nie ma znaczenia, ważne jest który to jest w kolejności kabel we wtyku, na pewno jest to w tekście, niestety musisz się wczytać

szkoda że temat nie jest uprzątnięty tak żeby np na pierwszej stronie była fotorelacja i można było wyczytać co i jak, a szkoda, z drugiej strony nie dziwię się że nikt z modów nie chce się za to zabrać, ani też wysłuchiwać pretensji jak coś się przez to zepsuje

ja bym Ci chętnie podpowiedział, a nawet pomógł to podłączyć, ale mam silnik RF2 więc nie mam przepływki
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez paker1 » 2 gru 2012, 18:44

masz rację chociaż jedna mądra odpowiedza alk80 ale już doszedłem które to kable kolor nie ma znaczenia tylko który to kabel w spv i w przepływce ze to np. ten pierwszy z prawej a tamten drugi z lewej pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2012, 20:17
Posty: 26
Auto: mazda 626 2.0 ditd 2001r.110km

Postprzez boczek86 » 4 gru 2012, 08:13

smile napisał(a):Uporałeś się już ze swoimi problemami? DITD już gwizda jak należy?


gwizdac to zawsze gwizdalo :P ale dopiero w tym miesiacu bede uklad paliwowy zmienial bo wczesiej brak kasy mnie troche ograniczyl :( do tego w grudniu wymiana oleju :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Barthez » 4 gru 2012, 09:49

boczek86 napisał(a):w tym miesiacu bede uklad paliwowy zmienial

???? – przecież robiłeś pompę? jakiś następny problem?
W Nismo jest teraz epidemia wytrysków – padają jak muchy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez boczek86 » 5 gru 2012, 01:02

Barthez napisał(a):
boczek86 napisał(a):w tym miesiacu bede uklad paliwowy zmienial

???? – przecież robiłeś pompę? jakiś następny problem?
W Nismo jest teraz epidemia wytrysków – padają jak muchy
Barthez napisał(a):
boczek86 napisał(a):w tym miesiacu bede uklad paliwowy zmienial

???? – przecież robiłeś pompę? jakiś następny problem?
W Nismo jest teraz epidemia wytrysków – padają jak muchy


tak pompa zrobiona :) ale u mnie juz ZA filtrem paliwa bylo na rurkach pelno osdu jakby skrystalizowana sol czy cos. i przez filtr to przeszlo i dlatego pompe szlag trafil :( i mysle ze i uklad paliwowy tez mam zapchany :( wiec caly zmienie na gumowy :( weze zbrojone i od samego baku az do pompy :) i do tego za kazdym razem leje denaturat pol litra na bak i pol litra olej do dwusowow :) wiec teraz mam nadzieje juz niebedzie jaj. i zauwazylem od wymiany pompy ze mi ciezej odpala ale to wina ze mam niedokrecone wszystkie zawory i sie zapowietrza. dzis dokrecilem te rurki od pompy do wtryskow i nadal w sumie to samo wiec chyba jedyne miejsce gdzie mam slabo dokrecone to na pompie rurka doprowadzajaca paliwo . tam gdzie jest pierwsze sitko. i musze zdjac weze od chlodnicy i sie za to wziac bo zima idzie i paliwo geste juz sie robi i juz ciezej odpala. a zapowietrzony uklad to jeszcze dziwny dym z rury. znaczy chodzi o zapach. wiec musze jak najszybciej podokrecac co trzeba :) a mocy tak od 3,5 tys niewiele wiec szukam dalej. moze ten uklad cos zmieni chociaz mi sie niewydaje. riki mi jeszcze rac porzycza spv i bede robil testy. a katalizator juz dawno wyciety wic i syfu sie troche pozbylem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje