Czy ktos podejmie sie zrobienia SWAP'a zaplace... :)
jedyny swap wart roboty i pieniędzy w mx3 1,6 to bpt lub bp i uturbienie. Nie ma o czym gadać
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Pyton162 napisał(a):laduj silnik z probe 2.2. turbo zeby
Przecież to słaby nisko obrotowy silnik. do dupowozu bardziej niż do auta wyczynowego.
BP + turbina, nawet nie oryginalna (turbo kit do mx-5) i będzie dawać radę wszystkim wolnossącym V mazdy
Prawdopodobnie już w lecie nie będzie mi potrzebny silnik BP (ten najmocniejszy) wraz ze skrzynią.
Przecież to słaby nisko obrotowy silnik. do dupowozu bardziej niż do auta wyczynowego.
Kwestia wystrojenia i charakterystyki turbiny... w lekkim aucie ten silnik po kilku prostych modyfikacjach robił by porządną robotę. Ma przede wszystkim duży moment obrotowy, przez co nie trzeba go wysoko kręcic, aby szybko przyśpieszac... może nie jest to wyścigowa charakterystyka, ale do ścigania dół także się przydaje. Zawsze można szybciej zmienic bieg, a w tym przypadku bez obawy o zamulenie.
Choc faktycznie pod względem finansowym najłatwiejszy w dopasowaniu i najkorzystniejszy w kwestii mocy będzie BPT.
Jacek176 napisał(a):hmmm... Jaki zestaw turbo?pytajnik
No Jacku ile władowałeś w tuning silnika GT ? z 4-5tyś? za 7tyś jest do kupienia silnik GTR wraz z całym osprzętem o mocy ok. 250km..
- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
lukster napisał(a):jedyny swap wart roboty i pieniędzy w mx3 1,6 to bpt lub bp i uturbienie. Nie ma o czym gadać
A FE3 Nie lepsze ?
Według mnie wsadzenie tego silnika do mx-a jest najlepszym wyjściem. Na przyszłość bdb baza pod turbo. Gdzieś czytałem na forum, że to silnik który seryjnie wychodził z zakutymi korbami lub tłokami.
Jacek176 napisał(a):A potem wymiana skrzyni biegów co miesiąc zeby A teraz to tylko raz na rok łoł
Eeeee tam



- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
Hazu napisał(a):A BP ZE nie ma zakutych co najmniej korb?
Tego to nie wiem. Nie znam Się
- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
Marcin1mazda napisał(a):A FE3 Nie lepsze ?
Ale mówimy tu o silnikach łatwo dostępnych a nie o egzotykach rzadziej spotykanych niż KL-ZE
Marcin1mazda napisał(a):szpera za ok. 2000zł załatwia sprawę
Szpera wzmocni skrzynię biegów?
Poza tym gdzie można dostać szperę do BP za 2000PLN?
Hazu napisał(a):A BP ZE nie ma zakutych co najmniej korb?
Nie, kuty jest tylko wał korbowy, który i tak pękł jak obróciła mi się panewka kiedyś
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jacek176 napisał(a):Ale mówimy tu o silnikach łatwo dostępnych a nie o egzotykach rzadziej spotykanych niż KL-ZE język

proszę bardzo
Jacek176 napisał(a):Szpera wzmocni skrzynię biegów?
no przecież w skrzyniach pada różnicówka.
Jacek176 napisał(a):Poza tym gdzie można dostać szperę do BP za 2000PLN?
Piwo kiedyś mi pokazywał za ok. 2tys zł.
Może Ty Jacku swapniesz coś takiego zamiast GT

- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
Ja myśle że jak sie już bawić to warto kupić probe I 2,2t mozna naprawde tanio wyrwać i przekładać wsio na początek okolice 140 koni w małej budzie wystarczą poźniej toche zabawy i do 200 sie dochodzi, gdzie i do 250 można dojść
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
o tym samym silniku od probe rozmawiamy?
http://allegro.pl/item852227402_silnik_ ... ok_92.html
a jak z trudnoscia przelozenia? Wizaki, lapy, poloski itp?

a jak z trudnoscia przelozenia? Wizaki, lapy, poloski itp?
:D
- Od: 10 wrz 2008, 08:49
- Posty: 487
- Skąd: Koszalin/Poznan
- Auto: Seat Ibiza ASZ :)
No dobra, ale jakie przeguby zamontujecie do 323 czy mx-3 montując ten silnik ?
w GD, GE nie ma problemu bo przeguby od KL są takie same jak w przy skrzyni od silnika 2,2
w GD, GE nie ma problemu bo przeguby od KL są takie same jak w przy skrzyni od silnika 2,2
dlatego ja chce kupic probasa 1 gen wywalic caly srodek , wydech przelot troche podkręcić doładowanie i juz micha sie bedzie cieszyc z jazdy przez jakis czas 
-
Pyton162
Marcin1mazda napisał(a):Może Ty Jacku swapniesz coś takiego zamiast GT
Za późno. Wszystko musiałbym zaczynać od nowa.
Marcin1mazda napisał(a):więcej Niutonów w serii niż Ty masz obecnie
W teorii. W praktyce nie wiadomo jakby to wyglądało. Nie ma sensu porównywać danych katalogowych z danymi z hamowni.
Poza tym na ostatnim pomiarze miałem uszkodzony VICS (był na stałe otwrty) także tak naprawdę nie wiadomo jaki moment teraz mam po naprawie tego zaworka.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jacek176 napisał(a):Poza tym na ostatnim pomiarze miałem uszkodzony VICS (był na stałe otwrty)
To mocy i momentu max.nie pozbawiło to Twojego silnika, jedynie w dolnym zakresie obrotów mogło być słabo,
Hazu napisał(a):w GD, GE nie ma problemu bo przeguby od KL są takie same jak w przy skrzyni od silnika 2,2
Skoro KL To I K8 Pasuje A skoro K8 To i BG GT I Kazda Mx3
- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje