Czy ktos podejmie sie zrobienia SWAP'a zaplace... :)

Postprzez Pyton162 » 9 sty 2010, 20:13

laduj silnik z probe 2.2. turbo :D
Pyton162
 

Postprzez lukster » 9 sty 2010, 20:18

jedyny swap wart roboty i pieniędzy w mx3 1,6 to bpt lub bp i uturbienie. Nie ma o czym gadać
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Hazu » 9 sty 2010, 20:19

Pyton162 napisał(a):laduj silnik z probe 2.2. turbo zeby


Przecież to słaby nisko obrotowy silnik. do dupowozu bardziej niż do auta wyczynowego.

BP + turbina, nawet nie oryginalna (turbo kit do mx-5) i będzie dawać radę wszystkim wolnossącym V mazdy

Prawdopodobnie już w lecie nie będzie mi potrzebny silnik BP (ten najmocniejszy) wraz ze skrzynią.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Lukas007 » 9 sty 2010, 20:49

Przecież to słaby nisko obrotowy silnik. do dupowozu bardziej niż do auta wyczynowego.

Kwestia wystrojenia i charakterystyki turbiny... w lekkim aucie ten silnik po kilku prostych modyfikacjach robił by porządną robotę. Ma przede wszystkim duży moment obrotowy, przez co nie trzeba go wysoko kręcic, aby szybko przyśpieszac... może nie jest to wyścigowa charakterystyka, ale do ścigania dół także się przydaje. Zawsze można szybciej zmienic bieg, a w tym przypadku bez obawy o zamulenie.

Choc faktycznie pod względem finansowym najłatwiejszy w dopasowaniu i najkorzystniejszy w kwestii mocy będzie BPT.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Jacek176 » 10 sty 2010, 00:06

Marcin1mazda napisał(a):No Jacku za to co wsadziłeś w magdę miałbyś spokojnie Zestaw Turbo

hmmm... Jaki zestaw turbo???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Marcin1mazda » 10 sty 2010, 00:13

Jacek176 napisał(a):hmmm... Jaki zestaw turbo?pytajnik

No Jacku ile władowałeś w tuning silnika GT ? z 4-5tyś? za 7tyś jest do kupienia silnik GTR wraz z całym osprzętem o mocy ok. 250km..
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez Jacek176 » 10 sty 2010, 00:17

No to na pół takiego silnika może by mi starczyło ;)
A potem wymiana skrzyni biegów co miesiąc :D A teraz to tylko raz na rok <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Marcin1mazda » 10 sty 2010, 00:23

lukster napisał(a):jedyny swap wart roboty i pieniędzy w mx3 1,6 to bpt lub bp i uturbienie. Nie ma o czym gadać

A FE3 Nie lepsze ?
Według mnie wsadzenie tego silnika do mx-a jest najlepszym wyjściem. Na przyszłość bdb baza pod turbo. Gdzieś czytałem na forum, że to silnik który seryjnie wychodził z zakutymi korbami lub tłokami.

Jacek176 napisał(a):A potem wymiana skrzyni biegów co miesiąc zeby A teraz to tylko raz na rok łoł

Eeeee tam :P szpera za ok. 2000zł załatwia sprawę <lol> <lol> <lol>
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez Hazu » 10 sty 2010, 00:25

Marcin1mazda napisał(a):że to silnik który seryjnie wychodził z zakutymi korbami lub tłokami.


A BP ZE nie ma zakutych co najmniej korb?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Marcin1mazda » 10 sty 2010, 00:28

Hazu napisał(a):A BP ZE nie ma zakutych co najmniej korb?

Tego to nie wiem. Nie znam Się :P laik ze mnie :P ;)
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez Jacek176 » 10 sty 2010, 00:31

Marcin1mazda napisał(a):A FE3 Nie lepsze ?

Ale mówimy tu o silnikach łatwo dostępnych a nie o egzotykach rzadziej spotykanych niż KL-ZE :P

Marcin1mazda napisał(a):szpera za ok. 2000zł załatwia sprawę

Szpera wzmocni skrzynię biegów?
Poza tym gdzie można dostać szperę do BP za 2000PLN?

Hazu napisał(a):A BP ZE nie ma zakutych co najmniej korb?

Nie, kuty jest tylko wał korbowy, który i tak pękł jak obróciła mi się panewka kiedyś :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Marcin1mazda » 10 sty 2010, 00:40

Jacek176 napisał(a):Ale mówimy tu o silnikach łatwo dostępnych a nie o egzotykach rzadziej spotykanych niż KL-ZE język


http://moto.allegro.pl/item876795058_ma ... dzony.html
proszę bardzo :P szukać dalej?
Jacek176 napisał(a):Szpera wzmocni skrzynię biegów?

no przecież w skrzyniach pada różnicówka.
Jacek176 napisał(a):Poza tym gdzie można dostać szperę do BP za 2000PLN?

Piwo kiedyś mi pokazywał za ok. 2tys zł.

Może Ty Jacku swapniesz coś takiego zamiast GT :D więcej Niutonów w serii niż Ty masz obecnie. I Dobra baza na przyszłość. i skrzynia nie padnie.
http://moto.allegro.pl/item880004340_ma ... zesci.html
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez mlody1921 » 10 sty 2010, 01:53

Ja myśle że jak sie już bawić to warto kupić probe I 2,2t mozna naprawde tanio wyrwać i przekładać wsio na początek okolice 140 koni w małej budzie wystarczą poźniej toche zabawy i do 200 sie dochodzi, gdzie i do 250 można dojść
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez djArias » 10 sty 2010, 09:54

o tym samym silniku od probe rozmawiamy? http://allegro.pl/item852227402_silnik_ ... ok_92.html

a jak z trudnoscia przelozenia? Wizaki, lapy, poloski itp?
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2008, 08:49
Posty: 487
Skąd: Koszalin/Poznan
Auto: Seat Ibiza ASZ :)

Postprzez Hazu » 10 sty 2010, 12:03

No dobra, ale jakie przeguby zamontujecie do 323 czy mx-3 montując ten silnik ?

w GD, GE nie ma problemu bo przeguby od KL są takie same jak w przy skrzyni od silnika 2,2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Pyton162 » 10 sty 2010, 12:10

dlatego ja chce kupic probasa 1 gen wywalic caly srodek , wydech przelot troche podkręcić doładowanie i juz micha sie bedzie cieszyc z jazdy przez jakis czas :D
Pyton162
 

Postprzez Jacek176 » 10 sty 2010, 12:50

Marcin1mazda napisał(a):Może Ty Jacku swapniesz coś takiego zamiast GT

Za późno. Wszystko musiałbym zaczynać od nowa.

Marcin1mazda napisał(a):więcej Niutonów w serii niż Ty masz obecnie

W teorii. W praktyce nie wiadomo jakby to wyglądało. Nie ma sensu porównywać danych katalogowych z danymi z hamowni.
Poza tym na ostatnim pomiarze miałem uszkodzony VICS (był na stałe otwrty) także tak naprawdę nie wiadomo jaki moment teraz mam po naprawie tego zaworka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Hazu » 10 sty 2010, 12:54

Jacek176 napisał(a):Poza tym na ostatnim pomiarze miałem uszkodzony VICS (był na stałe otwrty)


To mocy i momentu max.nie pozbawiło to Twojego silnika, jedynie w dolnym zakresie obrotów mogło być słabo,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Jacek176 » 10 sty 2010, 13:02

Hazu napisał(a):To mocy i momentu max.nie pozbawiło to Twojego silnika

Mocy nie ale moment max. jest znacznie niższy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Marcin1mazda » 10 sty 2010, 14:49

Hazu napisał(a):w GD, GE nie ma problemu bo przeguby od KL są takie same jak w przy skrzyni od silnika 2,2

Skoro KL To I K8 Pasuje A skoro K8 To i BG GT I Kazda Mx3 :)
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje