Czy możliwy i opłacalny jest swap z 1,8v6 na 2,2 F2T

Postprzez KrystianR » 22 paź 2009, 19:53

w weekend postaram sie rozwiazac zagadke ze skrzynia czy mazdowska typu 1.6 16sohc/a wiec i z gt podejdzie do probe oraz same przeguby, to juz bedzie jakis krok..kolejne co to mocowanie lap...

jesli jestes przekonany ze plug and play to bajka choc ja nie jestem przekonany ale to tylko takie przygladanie sie naoczne.. instalacja elektryczna moze byc trudna ale napewno do ogarniecia..za rok moze juz bede w stanie kupic takie f2t kompletne do siebie..
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2007, 19:50
Posty: 245

Postprzez Waluś » 22 paź 2009, 20:05

KrystianR napisał(a):esli jestes przekonany ze plug and play to bajka choc ja nie jestem przekonany ale to tylko takie przygladanie sie naoczne.

tego nigdy nie będziesz pewien dopóki nie pomierzysz i nie sprawdzisz. ale skoro DOHC z GD !!może!! być takie same jak z BG (ale nie musi) to F2 też powinno spasować
Ale cos mi przyszło do głowy. Zaraz zerknę w EPC
Edit.
Patrząc na obrazki z EPC mocowania obydwu DOHC z BG i GD o ile wyglądają podobnie przy mocowaniu silnika o tyle juz do ramy sa różne, więc w związku z tym nie musi być tak całkiem Plug&play może być potrzebne przeszczepianie mocowań
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez KrystianR » 22 paź 2009, 21:35

Waluś napisał(a):
KrystianR napisał(a):esli jestes przekonany ze plug and play to bajka choc ja nie jestem przekonany ale to tylko takie przygladanie sie naoczne.

tego nigdy nie będziesz pewien dopóki nie pomierzysz i nie sprawdzisz. ale skoro DOHC z GD !!może!! być takie same jak z BG (ale nie musi) to F2 też powinno spasować
Ale cos mi przyszło do głowy. Zaraz zerknę w EPC
Edit.
Patrząc na obrazki z EPC mocowania obydwu DOHC z BG i GD o ile wyglądają podobnie przy mocowaniu silnika o tyle juz do ramy sa różne, więc w związku z tym nie musi być tak całkiem Plug&play może być potrzebne przeszczepianie mocowań


dokladnie to samo stwierdzilem "na oko" ostatnio:) z lewej strony jeszcze w miare podobnnie patrzac od przodu z gory ale z prawej juz inaczej..ale nie takie rzeczy czlowiek robil:)
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2007, 19:50
Posty: 245

Postprzez Jacek176 » 22 paź 2009, 21:46

Hola, hola! :P
Ja nie wiem czy FE-DOHC ma takie same wymiary i mocowania jak BP DOHC. Stwierdziłem tylko, że wizualnie wygląda bardzo podobnie. Ale wiecie jak to jest z takim określaniem "na oko" ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez KrystianR » 22 paź 2009, 21:51

wiadomo że troche rzezba..ale to jest wszystko do zrobienia tylko czasu trzeba i pieniazkow i zdolnego mechaniora..a moj kumpel wlasnie takim magikiem jest..mowil ze podjalby sie tego:) w niemczech tez do golfow 1 wsadzajac vr6 silniki:) i rownez lapy dorabiaja:)
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2007, 19:50
Posty: 245

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje