4 przepustnice + mazda
Moim zdaniem ITB nawet w jednej puszcze moze dac niezly efekt. Idea ITB to krotki dolot, niezaklocony przeplyw powietrza oraz grube rurki z trabkami na koncu "bellmouth" w celu usprawnienia przeplywu powietrza przez dany przekroj rury. Puszka zbiorcza spowoduje to,ze dolot zrobi sie troche dluzszy oraz poszczegolne cylindry beda sie zaklocac. ALe to,ze dolot bedzie grubszy i krotszy niz seryjny to napewno bedzie na + przy wyzszych obrotach ,a krotsza droga od przepustnic do cylindra spowoduje lepsza reakcje na gaz (szybciej zacznie sie wkrecac). Nie wiem jak wyglada silnik Z5, ale przy silniku BP (wtryski sa w glowicy,a nie w kolektorze) nie trzeba wcale rzezbic dodatkowego ukladu wtryskowego i mozna wykorzystac ten seryjny.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje