SMT-6

Postprzez Hazu » 29 cze 2008, 23:26

icemario napisał(a):nie wiem jak BA

W BA tylko przy KF-ie były rozpórki z przodu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez noucamp » 30 cze 2008, 15:44

Hazu napisał(a):icemario napisał:
nie wiem jak BA

W BA tylko przy KF-ie były rozpórki z przodu.


z tego co wiem do w BA w wersi GT (chyba tak sie nazywa ta co ma waldii ;]) jest zupelnie inna zawiecha niz w zwyklej BA (nawet z KFem) GT ma rozpóki z przodu u gory i na dole nie pamientam jak z tylu tak czy siak jezdzi sie nia na zakrentach REWELACYJNIE :D

icemario kup 323 w wstaw KFa :P lub kompresor
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez dorikin24 » 3 sty 2011, 16:25

odbiegajac od tematu podam ciekawostke, napisalem do firmy at2000 czy dali by rade wstawic mechaniczna dmuchawe do kf-a, odpisali,ze dadza rade to zrobic od A do Z- uwaga teraz cena- 19kpln do 24kpln, moc ok 250km
dorikin24
 

Postprzez darekk86 » 3 sty 2011, 16:42

ale ze malo czy duzo? bo cena bardzo normalna jesli chca robic na nowych dobrych gratach i dac na to jakas gwarancje
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Fiveopac » 3 sty 2011, 16:53

dorikin24 napisał(a):odbiegajac od tematu podam ciekawostke, napisalem do firmy at2000 czy dali by rade wstawic mechaniczna dmuchawe do kf-a, odpisali,ze dadza rade to zrobic od A do Z- uwaga teraz cena- 19kpln do 24kpln, moc ok 250km

Czy to topic o doladowywaniu aut czy podlaczaniu smt6? Prosze trzymac sie tematu.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Grzesiu » 5 sty 2011, 17:22

podziwiam wszystkich którzy w tym topicu się udzielili, czytałem z zapartym tchem i łzami w oczach przez 5 stron, aż mnie podejrzewano o jakieś poluźnione styki bądź inny powód głupkowatego śmiechu do monitora.

A żeby nawiązać do tematu, to zapytam z zupełnej ciekawości jeździ ktoś z tjnuerów forumowych wystrojony na smt?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez Pit » 5 sty 2011, 18:03

Grzesiu napisał(a):A żeby nawiązać do tematu, to zapytam z zupełnej ciekawości jeździ ktoś z tjnuerów forumowych wystrojony na smt?

ravo <ok> ;) :| ...nie psioczcie tak na SMT, co całkiem ciekawe narzędzie, jak na swoją cenę dobrej wódki. Sam kiedyś miałem w celach progresji dla nitro.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Jacol » 5 sty 2011, 19:09

proponuje przenieść do "śmieszne/ciekawe linki" :D
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Fiveopac » 7 sty 2011, 22:13

Chyba nie ma nadziei dla tego tematu :P W wolnej chwili wylowie co sensowniejsze wypowiedzi a reszte skoszuje :)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Bandit » 7 sty 2011, 22:56

Sorka bo w zasadzie "przyganiał kocioł garnkowi", ale dawno się tak nie uśmiałem <lol> Co prawda nie mam zawielkiego pojęcia o tuningu, ale tan "Gość" mnie powalił <rotfl> i wiem jedno: gdybym kiedyś zabrał się za prawdziwy "performance project" każdą wkręconą śrubkę konsultowałbym z Pitem i Fivem i wiem, że dobrze bym na tym wyszedł <spoko>
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Jacek176 » 7 sty 2011, 23:17

Grzesiu napisał(a):A żeby nawiązać do tematu, to zapytam z zupełnej ciekawości jeździ ktoś z tjnuerów forumowych wystrojony na smt?

Nie wiem czy można mnie nazwać tjunerem ale ja jeżdzę na SMT-6, ale w przeciweństwie do Pita mam o nim kiepskie zdanie. Jest to sprzęt mocno przestarzały i strojenie go to droga przez mękę. Najwieklsze wady:
-brak wejścia na sondę szerkopasmową (trzeba to robić "na około")
-mała rozdzielczośc map (nie wiem czy do brze to nazywam)
-beznadziejne logi
Następna modyfikacja jaką planuję to wywalenie SMT6 i przejście na EcuMastera det3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Neonixos666 » 7 sty 2011, 23:38

No i pozbawiliście wszyscy marzeń ,,gościa" o szybkim xedosie.

Matko jeszcze łzy ocieram hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Jacol » 8 sty 2011, 01:53

A tak przy okazji... Pit, da się wystroić progresywny strzał N2O na SMT-7. bo takowy posiadam :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Pit » 8 sty 2011, 12:18

Jacek176 napisał(a):...w przeciweństwie do Pita mam o nim kiepskie zdanie. Jest to sprzęt mocno przestarzały i strojenie go to droga przez mękę

Jacek, w 100% masz rację. Urządzenie sprawdza się jako sterownik np. dodatkowego wtryskiwacza (tak, jak ja go używałem). Strojenie na nim paliwa czy zapłonu to kompletne nieporozumienie.

Jacol napisał(a):A tak przy okazji... Pit, da się wystroić progresywny strzał N2O na SMT-7. bo takowy posiadam :)

Na 99% tak. Dokumentacji nie czytałem, ale nie sądzę, żeby Perfect Power strzelał sobie gola w postaci okrojenia następnej wersji o tę funkcjonalność.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez MariuS » 17 sty 2011, 20:15

na dniach podłączam SMT 6 w mojej mazdzie. jeśli ktoś chętny przy pomocy "wirtualnej" zapraszam do mojego tematu w dziale projekty...
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez piwo » 17 sty 2011, 22:10

przeczytalem.hahahaha.ten gosciu nie dosc ze analfabeta robil takie bledy ze az starch to jeszcze chyba sobie jaja robil.masakra.co za cierpliwosc. :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez MariuS » 17 sty 2011, 22:39

piwo??
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez MariuS » 30 sty 2011, 14:22

czy ktoś może wrzucić do netu bądź podać link do softu od SMT6?

Bo ze strony smt nie działają linki..
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez janiszzz_mx3 » 29 maja 2011, 10:00

No dobra, zainstalowałem smt6+mapsensor i większe wtryski(niebieskie). Smt chyba podłączone ok bo jak dodaje lub odejmuje w analog map to silnik zaczyna inaczej pracować , + lub -10 na jałowych to zaczyna prychać i przygasa. Zapłon też daje rade przyśpieszać i opóźniać. Tylko kurde co bym nie robił to od 4tysobr auto staje jakby odcinka załączała sie...
Dla ludzi z doświadczeniem przy strojeniu tego urządzonka i chcących mi pomóc :) :
-pod analog deflection podłączyłem mapsensor,
-pod analog in jest przepływka no analog out do ecu w miejsce przeplywki,
-obroty wciąłem się pod pin 1G idący z ecu do modułu zapłonowego,
-czujnik temp silnika podłączony i widać jak napięcie maleje wraz z rosnacą temp ale nie da sie modyfikować map względem niego :/ w komórce zawsze jest 1,00,
-lambda czy lewa czy prawa, czy zimna czy rozgrzana zawsze pokazuje głupoty jakieś :)
Nie mam szerokopasmówki, po prostu powyżej 4tys obr i obciążenia od około połowy zaczełem dodawać od 10 do 40 i na plucie i na minusie tak samo nie jedzie. Rozumiem że takie zmiany cyferek na pałę to głupota ale z grubsza powinno zadziałać :/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Jacek176 » 29 maja 2011, 10:55

A więc od początku. W Mazdach ECU nie może przyspieszać zapłonu. Może go tylko opóźniać. Przynajumniej w silnikach rzędowych tak jest, w V6 jest chyba tak samo.
Co do konwersji. To wiesz chyba, że przepływki w Mazdach mają całkowicie inną charakterystykę napięć niz map sensor. Przypływki klapkowe przy zamkniętej klapce dają napięcie ok. 2.8V a przy całkiem otwartej ok. 0.3V czyli charakterystyka jest całkiem odwrotna niż w map sensorze gdzie im wieksze ciśnienie tym większe napięcie. W ecumasterze masz opcje automatycznej konwersji gdzie Ecumaster sam uczy się różnic napięć na przepływce i map sensorze przy tym samym obciążeniu i obrotach i automatycznie robi odpowiednią mapę. W SMT6 wszystko to musisz zrobić "na pieszo" czyli porównujesz jakie napięcie daje przepływka a jakie map sensor i tak modyfikujesz mape aby na wyjściu analogowym wyszło to samo co daje przepływka. I tak dla każdego pola na mapie :D
Wejście obrotów powinieneś podłączyć pod czujnik prędkości obrotowej czyli powinieneś się wciąć w kabelek idący od silnika a nie od ECU. Do ecu podłączasz wyjście "Ignition out" z SMT6.
To tak na początek :)
A wogóle to nie wyobrażam sobie jak to chcesz stroić bez szerokopasmówki. No ale rzyczę miłej zabawy. Miejmy nadzieję, że silnik przeżyje te doświadczenia :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje