A najlepsze rozwiazanie to polaczenie nitro z turbo
Nitro vs. Turbo
darekk86 napisał(a):A najlepsze rozwiazanie to...
...Duży, wielocylindrowy, dopracowany technicznie, atmosferyczny silnik w układzie V:)
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
a czemu nie?...jeśli silnik to znosi i nie wykazuje większego niezadowolenia, a przy okazji o instalacje sie dba i nie powoduje ona strat to dlaczego nie?...
Ja mam radość na pysku jak wjeżdżając na stacje płace 2,15 za litr a nie 4,80 ... moja kieszeń też jest pełna radości.
Ja mam radość na pysku jak wjeżdżając na stacje płace 2,15 za litr a nie 4,80 ... moja kieszeń też jest pełna radości.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
nie no, montowanie gazu do samochodu sportowego to totalna porazka. I nie tlumaczmy ze mozna dobra instalacje zalozyc. Albo kupujemy samochod do jazdy albo do zabawy i sportu. Jak stac nas na zabawe w sportowy samochod to stac nas na paliwo. Tym bardziej jak mamy samochod z silnikiem V6 albo i wiekszy.
Mnie poprostu rozwalaja ludzie co przyjezdzaja do mnie do firmy samochodami typu Lexus z silnikiem V8, Audi S6 czy nawet A6 4.2 oczywiscie wszystkie na gaz...
Ok, rozumiem ze ktos chce podrozowac tanio i wygodnie, ale to mozna kupic np. takiego Lexusa z normalnym silnikiem, najmniejszym i go zagazowac. A nie kupowac V8...
Wyobrazacie sobie zeby ktos zamontowac do silnika wolnossacego np. V6 dodatkowa turbine i do tego dowalil gaz zeby bylo tanio?? To po co wsadzac te 10-20tys zl w tuning jak sie pozniej nie ma na paliwo?
Do gazowania 4 cylindrowych rzedowek nic nie mam, tam chodzi zeby samochod byl oszczedny (no moze oprocz tych wysilonych rzedowek Hondy...). Ale nie V6... I tym bardziej nie turbo (a na pewno nie zalozone poza fabryka!).
Mnie poprostu rozwalaja ludzie co przyjezdzaja do mnie do firmy samochodami typu Lexus z silnikiem V8, Audi S6 czy nawet A6 4.2 oczywiscie wszystkie na gaz...
Ok, rozumiem ze ktos chce podrozowac tanio i wygodnie, ale to mozna kupic np. takiego Lexusa z normalnym silnikiem, najmniejszym i go zagazowac. A nie kupowac V8...
Wyobrazacie sobie zeby ktos zamontowac do silnika wolnossacego np. V6 dodatkowa turbine i do tego dowalil gaz zeby bylo tanio?? To po co wsadzac te 10-20tys zl w tuning jak sie pozniej nie ma na paliwo?
Do gazowania 4 cylindrowych rzedowek nic nie mam, tam chodzi zeby samochod byl oszczedny (no moze oprocz tych wysilonych rzedowek Hondy...). Ale nie V6... I tym bardziej nie turbo (a na pewno nie zalozone poza fabryka!).
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
darekk86 napisał(a):Do gazowania 4 cylindrowych rzedowek nic nie mam, tam chodzi zeby samochod byl oszczedny (no moze oprocz tych wysilonych rzedowek Hondy...). Ale nie V6... I tym bardziej nie turbo (a na pewno nie zalozone poza fabryka!).
Przecież sam masz gaz

If you’re in control, you’re not going fast enough.
ale gaz gazowi nie rowny
czy myslisz ze wsadzilbym LPG do mojej mazdy? kto jak kto, ja na pewno nie...
Wiec niestety ale niektorzy za szybko sie ucieszyli z montazu gazu u mnie...
Jeszcze pare osob sie zdziwi 
Wiec niestety ale niektorzy za szybko sie ucieszyli z montazu gazu u mnie...
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Ostatnio edytowano 9 cze 2008, 21:27 przez darekk86, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
darekk86 napisał(a):Mnie poprostu rozwalaja ludzie co przyjezdzaja do mnie do firmy samochodami typu Lexus z silnikiem V8, Audi S6 czy nawet A6 4.2 oczywiscie wszystkie na gaz...
Ok, rozumiem ze ktos chce podrozowac tanio i wygodnie, ale to mozna kupic np. takiego Lexusa z normalnym silnikiem, najmniejszym i go zagazowac. A nie kupowac V8...
Ale demonizujecie gaz. Indywidualna sprawa, niech każdy robi co chce.
U nas się mówi, że gaz dla biednych. W niemczech, że dla ekologicznych.
A w USA (jeszcze nie tak dawno) dziwili się po co montować coś, co zmniejsza moc ?
Taa, ale wtedy benzyna była po $ 1,5 za galon.
Weź pod uwagę, że dobre instalacje nie są tanie. A ekspolatacja diesla już dawno przestała się opłacać.
Mając do wyboru A8 4.2i V8 lub A8 4.2 TDI ... wybrałbym benzynę + LPG.
darekk86 napisał(a):Albo kupujemy samochod do jazdy albo do zabawy i sportu. Jak stac nas na zabawe w sportowy samochod to stac nas na paliwo. Tym bardziej jak mamy samochod z silnikiem V6 albo i wiekszy.
Równie dobrze można powiedzieć, że po co ocieplać dom, jak mamy ogrzewane
to też dobra rzecz.
Gdyby nie to, że do T5 instalacja kosztuje min. 3500 – 4000 PLN i nie jest moje, to C70 już dawno miałoby gaz. I nie obchodziły by mnie śmiechy. Prosta kalkulacja :
11,5 * 4,69 = 54 zł.
13 * 2,15 = 28 zł.
Czyli właściwie 2x taniej.
Jeśli nie widać różnicy, to po co przepłacać
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
Puhcio napisał(a):Jeśli nie widać różnicy, to po co przepłacać
roznicy nie widac, tylko czuc za samochodem
Niby prosta kalkulacja, a jednak poki am co jesc to wole tankowac benzyne
Ja akurat do miasta kupilem seicento i dla mnie to duzo lepsze rozwiazanie niz gazowanie samochodu. Nie dosc ze oszczednosc na paliwie to jeszcze nie zal samochodu przy jakis otarciach. I rozwiazanie w cenie instalacji gazowej czyli ok. 3tys zl
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
darekk86 napisał(a):I coraz wiecej osob tak robi i uwazam ze to najlepsze wyjscie.
Zeby inwestowac a tuo ktore stoi?
I zeby kupic strupa zeby jezdzic tanio, troche glupota.
Czyli robisz tak: Inwestujesz w auto zeby było komfortowe w srodku przytulne, zebys sie w nim czul [tiiit], malujesz dajesz felgi zeby sie prezentowało, dajesz audio zeby milo Ci sie porusząło w nim.
Ale jednak kupujesz strupa zeby jezdzic na codzien.
- Od: 31 sty 2006, 17:30
- Posty: 2112
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Bezawaryjne i Niebite
tak, dokladnie. A samochodem ktory sobie robie wyjezdzam na wieczor albo na weekend.
Jakos stojac w korku nie czuje prawie zadnej roznicy czy stoje w Mazdzie z lakierem Ferrari na 18" czy w bialym seicento z kratka i gazem
A ze w Wawie w ciagu dnia tylko stoi sie w korku to mysle ze seicento nie jest zlym rozwiazaniem.
A tym bardziej jesli chodzi o parkowanie. Znalezienie miejsca do zaparkowania samochodem na 18" felgach graniczy z cudem... Najczesciej parkowalem jakies 500m dalej niz sie dalo, bo tylko tam udawalo sie znalezc jakies miejsce bez kraweznika no i w normalnej odleglosci od innych, tak zeby mnie nie zarysowali...
Uwierz, ze nie po to sie pakuje tyle kasy w samochod zeby pozniej miec na nim tzw. "normalne slady uzytkowania" czyli rysy, wgniecenia, obicia, przytarcia i porysowane felgi...
Jakos stojac w korku nie czuje prawie zadnej roznicy czy stoje w Mazdzie z lakierem Ferrari na 18" czy w bialym seicento z kratka i gazem
A tym bardziej jesli chodzi o parkowanie. Znalezienie miejsca do zaparkowania samochodem na 18" felgach graniczy z cudem... Najczesciej parkowalem jakies 500m dalej niz sie dalo, bo tylko tam udawalo sie znalezc jakies miejsce bez kraweznika no i w normalnej odleglosci od innych, tak zeby mnie nie zarysowali...
Uwierz, ze nie po to sie pakuje tyle kasy w samochod zeby pozniej miec na nim tzw. "normalne slady uzytkowania" czyli rysy, wgniecenia, obicia, przytarcia i porysowane felgi...
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
darekk86 ja popieram loczka
Wolałbym mieć gaz w V6 i jeździć na codzień
Przecież to lanss, jak stoisz w korku wypasionym autem i wszyscy się oglądają. Włączasz sobie muzę i klimę i się odprężasz, gdy inni prażą się w Seicentach 
darekk86 napisał(a):Jakos stojac w korku nie czuje prawie zadnej roznicy czy stoje w Mazdzie z lakierem Ferrari na 18" czy w bialym seicento z kratka i gazem A ze w Wawie w ciagu dnia tylko stoi sie w korku to mysle ze seicento nie jest zlym rozwiazaniem.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
dlatego ja planuję kupić Subaru
a nie Seicento 

- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje