KL + Turbo...Pytania i odpowiedzi
A poskładałeś dolot do kupy? Turbina musi mieć obciążenie żeby pompować. Przepływkę zostawiasz przy przepustnicy??
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Chcesz przez to powiedzieć, że poniższa fotka przedstawia stan z momentu stwierdzenia "turbina nie napędza się w ogóle"? ? ? ? Tak jeździłeś i dziwiłeś się, że nie działa? (...) BTW... przepływomierz zamontuj przed turbiną. Co będzie sterowało dawką paliwa?
nie, to nie jest to zdjęcie z tego momentu. jak już pisałem wszystko poskładane i nie objeżdżone. po jeździe wszystko jest ok. mój błąd polegał na tym, że na postoju silnik nie generuje wystarczająco dużo spalin
- Od: 26 cze 2010, 13:58
- Posty: 50
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo
panie a nie za duży ten generator koni GT35 to lora trona gorąca 17 to wstaje koło 4,5 tyś chyba
testy już były na drodze ?
Jeszcze raz wielki szacun za ładne poukładanie tego z głową i pakuj jakiegoś MSa bo tu mozna sporo ugrać zapłonem
testy już były na drodze ?
Jeszcze raz wielki szacun za ładne poukładanie tego z głową i pakuj jakiegoś MSa bo tu mozna sporo ugrać zapłonem
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Ale elegancko to wygląda.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
dzień dobry. zmieniam w swoim silniku układ zapłonowy ze standard na Edis 6. kupiłem go ale bez zębatki 36-1. Posiadam mx3 ale w aktualnie trwają prace nad 2.5 turbo do tego samochodu dlatego umieszczam tutaj kilka pytań odnośnie przeróbki:
1.gdzie umiescić zębatke 36-1. Jeżeli w miejscu na kole pasowym jakie powinna mieć wymiary?
2. jak go podlączyć?
3. aparat zapłonowy idzie do śmieci. czy otwór po aparacie zaślepić.
Prosze o pomoc w tej sprawie. bardzo przybliży mnie to do wyjechania z warsztatu jeszcze w tym roku
Dziękuję Robert
1.gdzie umiescić zębatke 36-1. Jeżeli w miejscu na kole pasowym jakie powinna mieć wymiary?
2. jak go podlączyć?
3. aparat zapłonowy idzie do śmieci. czy otwór po aparacie zaślepić.
Prosze o pomoc w tej sprawie. bardzo przybliży mnie to do wyjechania z warsztatu jeszcze w tym roku
Dziękuję Robert
- Od: 27 maja 2009, 13:54
- Posty: 257
- Skąd: Legnica
- Auto: MX3 2.5 V6 + turbo
tu masz schemat
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=100860&start=20
a koło wstępnie miałem takie, to z lewej + dodatkowy vr sensor mocowany do bloku. Trigger spawany do kola
a teraz mam wieniec pod orginalny czujnik
ewentualnie kupic gotowca ze stanów
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=wheel+klg4&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XCrankshaft+Pulley+klg4.TRS0&_nkw=Crankshaft+Pulley+klg4&_sacat=0
Czym sterowany ma być edis detem
nie lepiej dolozyc trochę i kupić np
http://ottomotive.pl/joomla3/index.php/easyecu
i nie babrać sie z dodatkowymi modułami i tranzystorami
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=100860&start=20
a koło wstępnie miałem takie, to z lewej + dodatkowy vr sensor mocowany do bloku. Trigger spawany do kola
a teraz mam wieniec pod orginalny czujnik
ewentualnie kupic gotowca ze stanów
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=wheel+klg4&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XCrankshaft+Pulley+klg4.TRS0&_nkw=Crankshaft+Pulley+klg4&_sacat=0
Czym sterowany ma być edis detem
nie lepiej dolozyc trochę i kupić np
http://ottomotive.pl/joomla3/index.php/easyecu
i nie babrać sie z dodatkowymi modułami i tranzystorami
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje