dodatkowo bede chyba owijal kolektor tasma zeby zejsc troche na temperaturze pod maska
Filtr stożkowy – pytania i odpowiedzi
no ja tak zrobilem, mam dedyka AEM, pojezdzilem 1 dzien, wrocilem do orginalu i czekam az rusze pupe zeby zrobic 'power rure', ale trzeba bedzie ciac/wiercic niestety u mnie
dodatkowo bede chyba owijal kolektor tasma zeby zejsc troche na temperaturze pod maska
dodatkowo bede chyba owijal kolektor tasma zeby zejsc troche na temperaturze pod maska
- Od: 3 lip 2008, 15:26
- Posty: 164
- Skąd: WWA
- Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV
Wróciłem do seryjnego ukladu dolotowego i jednak na rozgrzanym silniku jest lepiej niż na dolocie który skompletowalem wraz ze stożkiem ...
Cóż uczymy sie na błędach...
Dokupiłem osłone termiczną na stożek, filtr odmy i dodatkowe łączenie żeby oddalić filtr od silnika
Czekam tylko na paczuszke 
Cóż uczymy sie na błędach...
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
- Od: 4 paź 2008, 11:51
- Posty: 435
- Skąd: Tuchów
- Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE
mam wkladke simota,
a tak naprawde to sa bledy pomiarowe
pewnie gdyby zrobili ponownie pomiary, to mogloby sie roznic i wyszloby, ze np k&n jest najlepszy
a tak naprawde to sa bledy pomiarowe
pewnie gdyby zrobili ponownie pomiary, to mogloby sie roznic i wyszloby, ze np k&n jest najlepszy
- Od: 29 lip 2008, 10:18
- Posty: 113
- Auto: M6 2.3 AUT US 07' LPG
najlepiej jest kupić zestaw rur do modelu auta. Ja kupiłem na ebayu filtr K&N i własnie zestaw chińskich rurek dokładnie do mojego auta. Wszystko pasuje ,otwór na mass airflow sensor oraz wyjście na Vacum. Z montażem zero problemów.
- Od: 16 gru 2013, 16:35
- Posty: 32
- Auto: Mazda 3 s model 2007, manual 2.3. USA
Czujnik powietrza możesz wkręcić w złączkę silikonową. U mnie tak było i nie miałem żadnych problemów.
Witam,ja równeż z zapytaniem odnosnie stożka.Zamontowałem taki se właśnie z K&N wczoraj w mojej madzi 6 diesel.Bez żadnych problemów. Z połączeniem ze sportowym wydechem Ulter bardzo fajnie buczy,tylko jest jedno ale.Madzia jest wtedy zmulona,bo dostaje za dużą dawkę powietrza i traci na mocy,dlatego też zdemontowałem to odrazu
Czy ktoś ma jakiś sposób na to,bo zamierzm odsprzedać niestety to cudo
Z góry dzięki bardzo za pomoc.
Czy ktoś ma jakiś sposób na to,bo zamierzm odsprzedać niestety to cudo
Z góry dzięki bardzo za pomoc.
- Od: 5 mar 2008, 23:25
- Posty: 51
- Auto: M6 TS2,TD136k,03r.anglik,
przed filtrem,dostałem komplet z miejscem na niego.
- Od: 5 mar 2008, 23:25
- Posty: 51
- Auto: M6 TS2,TD136k,03r.anglik,
tak,wtedy jest ok
- Od: 5 mar 2008, 23:25
- Posty: 51
- Auto: M6 TS2,TD136k,03r.anglik,
jak mzoe ci zmulac auto od przybycia poweitrza?jaki amsz silnik?raczej mniej powietrza zasysa skoro zmula.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
teżtego nierozumiem.pooglądałęm ten zwykły dolot i tam tymbardziej niema dopływu powietrza,przecież to zamknieta skrzynka i niema w niej nic coby naprowadzało dopływ powietrza do niego.
- Od: 5 mar 2008, 23:25
- Posty: 51
- Auto: M6 TS2,TD136k,03r.anglik,
no to widac przez fabryczny wydech i dolot wydala lepiej i zasysa lepiej mieszanke niz w przypadku twoich przerobek.proste.to nie ejst tak ze liczy sie przepustowosc tylko.dlugosc dolotu jego srednica jego pojemnosc.wszystko to ma znaczenie.tu chodzi o zjawiska falowe.to samo wydech.tam fala ma predkosc dzwieku i nie tak prosto dobrac parametry.do tego potrzebna jest hamnownia i warsztat ktory zroibi z 1000 roznych prob dla roznych elementow.od konca tlumika powraca fala pojawia sie tzw dudnienie.na tym trza sie znac jakis program komputerowy miec by to obliczyc.na zjawiskach falowych w f1 zskuje sie do 30% momentu tak z niczego.
a najlepiej by zrozumiec ze nie przelotowosc jest wazna wystarczy zdjac wydech i doot calkowicie by przekonac sie ze moc i moment poleci w dol.
a najlepiej by zrozumiec ze nie przelotowosc jest wazna wystarczy zdjac wydech i doot calkowicie by przekonac sie ze moc i moment poleci w dol.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
no cóż czyli zaliczyłem następną wpadkę,chciałem dobrze,a wyszła kupa,noi kasiorka poszła w błoto.Dzięki za pomoc i pozdrawiam
- Od: 5 mar 2008, 23:25
- Posty: 51
- Auto: M6 TS2,TD136k,03r.anglik,
No nato wygląda,może ipomaga bo cel osiągnąłm czyli dzwięk,lecz kosztem spadku mocy.
- Od: 5 mar 2008, 23:25
- Posty: 51
- Auto: M6 TS2,TD136k,03r.anglik,
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje