Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)

Postprzez sarmar2 » 4 gru 2011, 10:10

Tylko ja sie na tym kompletnie nieznam :) a poza tym to chciałbym zobaczyć jak mazda jeździ po takim tuningu więc jak by ktoś wiedział to prosze napisać pozdro!!
sarmar2
 

Postprzez Ułan25 » 4 gru 2011, 22:21

Ja też jestem "lajkonikiem" :) w tej dziedzinie. Zgrałem zdjęcia z 6 strony tego wątku na telefon i po otwarciu maski wszystko stało się jasne. W sumie sprawa banalna a satysfakcja z przeprowadzonego moda – bezcenna. A jak ci się nie spodoba efekt to rozłączenie zajmie minutę. Montuj a będziesz usatysfakcjonowany jak wszyscy co popełnili ten oportuning ( czyli oportuniści <rotfl> )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sie 2011, 13:36
Posty: 69
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 323f '01 2.0 16V DITD

Postprzez Neonixos666 » 5 gru 2011, 01:50

Trzeba zamknąć ten temat bo na następnym zlocie będzie za duża konkurencja w klasie i nie wygram <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 5 gru 2011, 11:33

Neonixos666 napisał(a):za duża konkurencja w klasie i nie wygram


Pojedź w slalomie – spójrz na moje wyniki. DiTD można ;) 1/4 jest nudna.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 5 gru 2011, 17:31

Riki napisał(a):Pojedź w slalomie – spójrz na moje wyniki. DiTD można ;) 1/4 jest nudna.


Powiem Ci że zastanawiam się nad tym bo Bj wcale tak źle się nie prowadzi z ważywszy na to że przód jest mega cięższy od tyłu. Może spróbuje przejazdów ale nigdy nie jeździłem więc może być ciekawie. W sumie jeśli nie będzie startowała żadna M6 na 1/4 to chyba nie będę jechał bo nie będzie rywalizacji fajnej.

Riki a może zrobią dla nas oddzielną klasę to zawsze będziemy na podium <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kierownik » 5 gru 2011, 21:45

Guma88 napisał(a):Czy ktoś z Krakowa lub okolic przeprowadzał modyfikacje w polifcie? Chętnie bym zobaczył jak to wygląda i jaka jest różnica w jeździe.

kolega się już przekonał jak jeździ BJ kuzyna – może coś opisać ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Neonixos666 » 5 gru 2011, 22:39

kierownik napisał(a):kolega się już przekonał jak jeździ BJ kuzyna – może coś opisać ;)


a co tu opisywać, wciska w fotel i tyle <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Guma88 » 6 gru 2011, 11:24

Krótkie spostrzeżenia: Bjka kierownika (90km) znacząco lepiej się zbiera niż moje 101km od wolnych obrotów. Niepozostaje nic jak zacząć działać coś w tym temacie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 18:41
Posty: 393 (1/1)
Skąd: Niepołomice
Auto: Honda HRV '03 vtec
Daihatsu Sirion Sport '00
Nismo Sunny B11 '86

Postprzez kierownik » 7 gru 2011, 01:55

nie moja, ale faktem jest że zbiera się nieźle
a Tobie tak jak mówiłem – radziłbym zacząć od wymiany podkładek pod wtryskami, ustawieniu luzów zaworowych i czyszczeniu IC i czego się da bez większego rozbierania auta. jak IC będzie zawalony, to bym się skusił na ściągnięcie kolektora dolotowego, bo też rewelacji tam nie będzie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Arkadius 73 » 7 gru 2011, 08:31

Arkadius 73
 

Postprzez Guma88 » 7 gru 2011, 21:45

Nie robiłem narazie większych robótek, założyłem dziś oporniczki 2x100 Ohm 1A i auto nie do poznania. Wynik dość ciekawy. Zobaczymy jak na dłuższy okres będzie chodziło.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 18:41
Posty: 393 (1/1)
Skąd: Niepołomice
Auto: Honda HRV '03 vtec
Daihatsu Sirion Sport '00
Nismo Sunny B11 '86

Postprzez boczek86 » 8 gru 2011, 12:45

zmien na 2 x 50 OHM :) to jest dopiero ogien :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Guma88 » 8 gru 2011, 20:51

Myśle, że nie będę zmniejszał opornośći bo zależy mi na normalnej spokojnej jeździe z małym spalaniem. Więc myśle, że 2x100 będzie optymalny choć boję się , że spalanie wzrośnie no ale zobaczymy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 18:41
Posty: 393 (1/1)
Skąd: Niepołomice
Auto: Honda HRV '03 vtec
Daihatsu Sirion Sport '00
Nismo Sunny B11 '86

Postprzez Neonixos666 » 8 gru 2011, 22:07

Guma88 napisał(a):Myśle, że nie będę zmniejszał opornośći bo zależy mi na normalnej spokojnej jeździe z małym spalaniem. Więc myśle, że 2x100 będzie optymalny choć boję się , że spalanie wzrośnie no ale zobaczymy.


przy tych opornikach co masz oraz założeniu że będziesz jeździł takim samym stylem jak dotychczas to spalanie powinno się delikatnie zmniejszyć. Jednak za pierwszym razem się nie udaje bo specjalnie mu depczesz żeby poczuć różnicę :). Inaczej jest przy 2x50, przy takich ustawieniach nie ma szans na niskie spalanie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez sensation » 15 gru 2011, 16:03

Panowie!
RF2A bez przepływomierza
byłbym nie fair gdybym nie podzielił się spostrzeżeniami po zamontowaniu 2x100ohm :P
Zyskałem to, czego oczekiwałem, tzn lubie lekko wcisnąć gaz i autko samo sie sprawnie rozpedza. Nie zalezy mi zeby latac niczym f16, wiec jest to dla mnie idealne rozwiazanie, zmieniam bieg zwykle przy 2,5 tys obr, nie wciskam mocno gazu a auto lekko sie rozpedza wiec jestem w dobrej wierze ze bedzie mało palił :) Chociaz jak podciągnąłem do 4 tys to sie pojawił lekki banan na ryjku :D
Faktycznie jest efekt ze ma opoznienie ok 0,5 sek po puszczeniu gazu, ale jedynie przy większych obrotach (ok 2,5), ALE da się to wyczuć dopiero przy dynamicznej jeździe, przy normalnej jezdzie po miescie gdzie regularnie sie zmienia biegi tego nawet nie czuć. Generalnie jesli ktoś umie wciskać gaz a nie posiada tylko dwa położenia gazu (wcale albo do końca) nie powinien odczuć za mocno tego efektu bądź wcale.
Martwiłem się że sprzęgiełko będzie się uślizgiwać (pod górę załadowany ciężko się ruszało) ale jednak daje rade.

PS. Czemu nikt nie powiedział że jeśli oskrobiemy kable i sprawdzamy czy dobre oskrobaliśmy to trzeba je podłączyć już z opornikiem?? <cisza> podłączyłem i silnik szybko zwiększył obroty, gdzies do jakiś 2 tys i zgasł. Porozumowałem trochę i doszedłem do wniosku że to dobre kable i sprawdziłem jeszcze raz z opornikiem. Zadziałało wiec składałem do końca <czarodziej>
Początkujący
 
Od: 22 lis 2010, 16:13
Posty: 15

Postprzez kierownik » 15 gru 2011, 16:30

sensation napisał(a):PS. Czemu nikt nie powiedział że jeśli oskrobiemy kable i sprawdzamy czy dobre oskrobaliśmy to trzeba je podłączyć już z opornikiem??

gdzieś to było napisane, a przynajmniej ja to tak zrozumiałem ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Neonixos666 » 16 gru 2011, 19:44

też zauważyłem że opóźnienie spadania obrotów jest widoczne tylko poniżej 2,5tyś.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Pyton162 » 16 gru 2011, 21:14

nagralby ktos flimik z przyspieszenia czy to od 0 do 100 czy tez od np 80 do 140
Pyton162
 

Postprzez Neonixos666 » 16 gru 2011, 21:43

Teraz trochę inaczej jedzie ale kiedyś tam nagrałem takie coś.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 17 gru 2011, 12:43

Neonixos666 napisał(a):Teraz trochę inaczej jedzie ale kiedyś tam nagrałem takie coś.


a kamere trzymales w zebach ?? :) ladnie chodzi :) a film to wklej do swojego tematu :) niech ci co odwiedza twoj temat popatrza co masz <spoko> <spoko> <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje