Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)
Tylko ja sie na tym kompletnie nieznam
a poza tym to chciałbym zobaczyć jak mazda jeździ po takim tuningu więc jak by ktoś wiedział to prosze napisać pozdro!!
-
sarmar2
Ja też jestem "lajkonikiem"
w tej dziedzinie. Zgrałem zdjęcia z 6 strony tego wątku na telefon i po otwarciu maski wszystko stało się jasne. W sumie sprawa banalna a satysfakcja z przeprowadzonego moda – bezcenna. A jak ci się nie spodoba efekt to rozłączenie zajmie minutę. Montuj a będziesz usatysfakcjonowany jak wszyscy co popełnili ten oportuning ( czyli oportuniści
)
Moje Wozidło – viewtopic.php?f=312&t=125565
- Od: 10 sie 2011, 13:36
- Posty: 69
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 323f '01 2.0 16V DITD
Trzeba zamknąć ten temat bo na następnym zlocie będzie za duża konkurencja w klasie i nie wygram 

Riki napisał(a):Pojedź w slalomie – spójrz na moje wyniki. DiTD można1/4 jest nudna.
Powiem Ci że zastanawiam się nad tym bo Bj wcale tak źle się nie prowadzi z ważywszy na to że przód jest mega cięższy od tyłu. Może spróbuje przejazdów ale nigdy nie jeździłem więc może być ciekawie. W sumie jeśli nie będzie startowała żadna M6 na 1/4 to chyba nie będę jechał bo nie będzie rywalizacji fajnej.
Riki a może zrobią dla nas oddzielną klasę to zawsze będziemy na podium

Guma88 napisał(a):Czy ktoś z Krakowa lub okolic przeprowadzał modyfikacje w polifcie? Chętnie bym zobaczył jak to wygląda i jaka jest różnica w jeździe.
kolega się już przekonał jak jeździ BJ kuzyna – może coś opisać
kierownik napisał(a):kolega się już przekonał jak jeździ BJ kuzyna – może coś opisać
a co tu opisywać, wciska w fotel i tyle

Krótkie spostrzeżenia: Bjka kierownika (90km) znacząco lepiej się zbiera niż moje 101km od wolnych obrotów. Niepozostaje nic jak zacząć działać coś w tym temacie.
nie moja, ale faktem jest że zbiera się nieźle
a Tobie tak jak mówiłem – radziłbym zacząć od wymiany podkładek pod wtryskami, ustawieniu luzów zaworowych i czyszczeniu IC i czego się da bez większego rozbierania auta. jak IC będzie zawalony, to bym się skusił na ściągnięcie kolektora dolotowego, bo też rewelacji tam nie będzie...
a Tobie tak jak mówiłem – radziłbym zacząć od wymiany podkładek pod wtryskami, ustawieniu luzów zaworowych i czyszczeniu IC i czego się da bez większego rozbierania auta. jak IC będzie zawalony, to bym się skusił na ściągnięcie kolektora dolotowego, bo też rewelacji tam nie będzie...
Nie robiłem narazie większych robótek, założyłem dziś oporniczki 2x100 Ohm 1A i auto nie do poznania. Wynik dość ciekawy. Zobaczymy jak na dłuższy okres będzie chodziło.
zmien na 2 x 50 OHM
to jest dopiero ogien 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Myśle, że nie będę zmniejszał opornośći bo zależy mi na normalnej spokojnej jeździe z małym spalaniem. Więc myśle, że 2x100 będzie optymalny choć boję się , że spalanie wzrośnie no ale zobaczymy.
Guma88 napisał(a):Myśle, że nie będę zmniejszał opornośći bo zależy mi na normalnej spokojnej jeździe z małym spalaniem. Więc myśle, że 2x100 będzie optymalny choć boję się , że spalanie wzrośnie no ale zobaczymy.
przy tych opornikach co masz oraz założeniu że będziesz jeździł takim samym stylem jak dotychczas to spalanie powinno się delikatnie zmniejszyć. Jednak za pierwszym razem się nie udaje bo specjalnie mu depczesz żeby poczuć różnicę
Panowie!
RF2A bez przepływomierza
byłbym nie fair gdybym nie podzielił się spostrzeżeniami po zamontowaniu 2x100ohm
Zyskałem to, czego oczekiwałem, tzn lubie lekko wcisnąć gaz i autko samo sie sprawnie rozpedza. Nie zalezy mi zeby latac niczym f16, wiec jest to dla mnie idealne rozwiazanie, zmieniam bieg zwykle przy 2,5 tys obr, nie wciskam mocno gazu a auto lekko sie rozpedza wiec jestem w dobrej wierze ze bedzie mało palił
Chociaz jak podciągnąłem do 4 tys to sie pojawił lekki banan na ryjku
Faktycznie jest efekt ze ma opoznienie ok 0,5 sek po puszczeniu gazu, ale jedynie przy większych obrotach (ok 2,5), ALE da się to wyczuć dopiero przy dynamicznej jeździe, przy normalnej jezdzie po miescie gdzie regularnie sie zmienia biegi tego nawet nie czuć. Generalnie jesli ktoś umie wciskać gaz a nie posiada tylko dwa położenia gazu (wcale albo do końca) nie powinien odczuć za mocno tego efektu bądź wcale.
Martwiłem się że sprzęgiełko będzie się uślizgiwać (pod górę załadowany ciężko się ruszało) ale jednak daje rade.
PS. Czemu nikt nie powiedział że jeśli oskrobiemy kable i sprawdzamy czy dobre oskrobaliśmy to trzeba je podłączyć już z opornikiem??
podłączyłem i silnik szybko zwiększył obroty, gdzies do jakiś 2 tys i zgasł. Porozumowałem trochę i doszedłem do wniosku że to dobre kable i sprawdziłem jeszcze raz z opornikiem. Zadziałało wiec składałem do końca 
RF2A bez przepływomierza
byłbym nie fair gdybym nie podzielił się spostrzeżeniami po zamontowaniu 2x100ohm
Zyskałem to, czego oczekiwałem, tzn lubie lekko wcisnąć gaz i autko samo sie sprawnie rozpedza. Nie zalezy mi zeby latac niczym f16, wiec jest to dla mnie idealne rozwiazanie, zmieniam bieg zwykle przy 2,5 tys obr, nie wciskam mocno gazu a auto lekko sie rozpedza wiec jestem w dobrej wierze ze bedzie mało palił
Faktycznie jest efekt ze ma opoznienie ok 0,5 sek po puszczeniu gazu, ale jedynie przy większych obrotach (ok 2,5), ALE da się to wyczuć dopiero przy dynamicznej jeździe, przy normalnej jezdzie po miescie gdzie regularnie sie zmienia biegi tego nawet nie czuć. Generalnie jesli ktoś umie wciskać gaz a nie posiada tylko dwa położenia gazu (wcale albo do końca) nie powinien odczuć za mocno tego efektu bądź wcale.
Martwiłem się że sprzęgiełko będzie się uślizgiwać (pod górę załadowany ciężko się ruszało) ale jednak daje rade.
PS. Czemu nikt nie powiedział że jeśli oskrobiemy kable i sprawdzamy czy dobre oskrobaliśmy to trzeba je podłączyć już z opornikiem??


- Od: 22 lis 2010, 16:13
- Posty: 15
sensation napisał(a):PS. Czemu nikt nie powiedział że jeśli oskrobiemy kable i sprawdzamy czy dobre oskrobaliśmy to trzeba je podłączyć już z opornikiem??
gdzieś to było napisane, a przynajmniej ja to tak zrozumiałem
też zauważyłem że opóźnienie spadania obrotów jest widoczne tylko poniżej 2,5tyś.
Teraz trochę inaczej jedzie ale kiedyś tam nagrałem takie coś.
Neonixos666 napisał(a):Teraz trochę inaczej jedzie ale kiedyś tam nagrałem takie coś.
a kamere trzymales w zebach



- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje