Neonixos666 napisał(a):zmieniać filtr powietrza
tak
– na wkladke ale nie ze wzgledu na moc tylko na praktycznosc... ja lubie miec czyste filtry i go czyscilem raz w miesiacu lub czesciej (w mxie mam podobnie) zamiast kupowac nowy (robilem po ok 10kkm/miesiac)
– stozek odradzam bo i po co w dieslu?? on dziala tylko na wys odrotach ktorych w klekocie brak a wzgledy akustyczne to raczej w V6 Pb a nie w ditd...
Neonixos666 napisał(a):czy daje coś zaślepienie EGR
tak
– lepsze samopoczucie – u mnie byl zaslepiony – roznic w osiagach nie zauwazylem, ale czemu moj silniczek ma dostawac spaliny? to tak jak bym sobie przylozyl do d...py waz od odkurzacza i robil recycling

wniosek – zaslepiaj – za zaworem przed wlotem – masz szanse aby czujnik nadal dzialal i nie powodowal bledow
odcięcie odmy

– nie wiem – nie mam doswiadczen
Neonixos666 napisał(a):inne modyfikację DITD?
1) zrob wydech – wyprostoj, zwieksz srednice wywal wszystkie smieci po drodze...
2) u mnie na koncu byl tlumik ori i o dziwo dzwiek pozostal na tym samym poziomie – nie bylo glosniej
zrob regulacje doladowania lub zmien turbine na taka o zmiennej geometrii (nie wiem czy ty juz takiej nie masz)
3) pokombinuj z ecu z 626 110km