CHIP Tuning – DIESEL

Postprzez Grzyby » 5 sie 2009, 09:17

amra1973 napisał(a):wiele aut powizycie na hamowni legitymuje się większą mocą niż obiecaną w serii

dodajmy że chodzi o diesle (Mazdowskie), i to głównie w przedliftowych szóstkach są największe "gratisy". W poliftach nie ma tego więcej niż ok. 5KM – przedlifty mają od 10 do 16/18 KM w gratisie :)
Dla odmiany praktycznie nie znajdziesz benzynowej Vki Mazdy która będzie miała moc nominalną. Wszystkie mają mniej.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17088 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez krzych » 5 sie 2009, 21:03

amra1973 napisał(a):A tak spytam z ciekwaości, czy mierzyłeś kiedyś moc silnika?

Jeszcze nie, ale zrobie to jak bedzie okazja za tanioche ;P (i moze wreszcie uda mi sie skonczyc moj soft, to policze z parametrow jazdy – cos jak hamownia drogowa)

amra1973 napisał(a):Może kiedyś w Wawie będzie okazja zweryfikować osiągi aut język

Daj znac jak bedzie masowka za grosze :)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez TuneFORCE » 7 sie 2009, 16:45

mlodociany1987 napisał(a):Nikt nie twierdzi, ze to ma byc takieta. .......?


Hamowałeś auto przed i po modyfikacji?

Najpierw powinni zdiagnozować i sprawdzić auto przed modyfikacją jeżeli coś byłby nie tak to powinni powiedzieć i wogule sie modyfikacji nie podejmować...
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 23 lip 2005, 17:28
Posty: 104 (0/1)
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Gdańsk
Auto: Fajne ;–)

Postprzez Barthez » 7 sie 2009, 18:08

kmink napisał(a):Najpierw powinni zdiagnozować i sprawdzić auto przed modyfikacją jeżeli coś byłby nie tak to powinni powiedzieć i wogule sie modyfikacji nie podejmować...

fakt – ja tak mialem w ditd najpierw musilaem doprowadzic auto do serii a potem robilem tuning
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez mlodociany1987 » 16 sie 2009, 15:31

No witam, wrocilem z Chorwacji. Mazda sprawuje sie bardzo dobrze, samochod byl zaladowany po brzegi razem z 4 osobami, przez caly wypad nie bylo najmniejszego problemu z przyspieszaniem itp. Przy takim zaladunku potrafil przydymic na chorwackich wzniesieniach (naprawde wyzwanie dla samochodu). Oby samochod dalej sprawowal sie tak dobrze.. Pozdrawiam wszystkich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2009, 10:09
Posty: 38
Auto: Mazda 6 2.0 CD 136KM

Postprzez krzych » 16 sie 2009, 21:58

kmink – dokladnie.

mlodociany1987 – czyli po usunieciu tunning-effektu jest ok jak rozumiem?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez mlodociany1987 » 16 sie 2009, 22:30

Ok tyle ze troche dymi czego wczesniej nie bylo widac nawet w najmniejszym stopniu. No coz...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2009, 10:09
Posty: 38
Auto: Mazda 6 2.0 CD 136KM

Postprzez krzych » 16 sie 2009, 22:35

Zawsze mozesz jeszcze dochodzic swoich racji dalej, ale moim skromnym zdaniem, szkoda czasu na nich tak jak wczesniej juz sam zauwazyles. Moze sprobuj skalibrowac wtryski, bo mogli Ci cos poprzestaqwiac za bardzo i moze kopcenie tez zniknie, a wtedy to juz tylko jezdzic pozostaje :)

PS. I dlatego wlasnie nie chce nic grzebac przy mojej M6 :)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Riki » 16 sie 2009, 23:31

mlodociany1987 jedź na kalibrację... fajnie, że wszystko gra z autkiem.

generalnie jak już wielokrotnie pisałem wtryski w CiTD nie lubią chipowania ale cóż...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Gib » 17 sie 2009, 00:23

krzych co z naszym spotem?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez krzych » 17 sie 2009, 00:31

Gibsong napisał(a):krzych co z naszym spotem?

PW (zaraz napisze)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Karol » 29 sie 2009, 12:53

Panowie wznowie troszkie temat.... sledzac temat chip itd... zrezygnowalem z cipowania mazdy ale jest jeszcze nieszczesny BOX czy ktos z posiadaczy mogl by sie wypowiedziec jakie sa wrazenia z jazdy na takim czyms. jaka jest roznica w spalaniu. zywotnosc silnika przyrost mocy ITD....
I czy jest to bezpieczne dla silnikow z DPFEM? dzieki i pozdrawiam

Ps.mlodociany1987 Jak madzia sie sprawuje ?
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 15:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez melass » 29 sie 2009, 13:09

Trec_Londyn jak podbijesz do Lester lub na spot to podłączymy boxa do twojej furki lub na mojej, sprawdzisz sobie jak to lata. Wrażenia z jazdy bezcenne, lepsze przyspieszenie i mniejsze spalanie jakies 1,5 litra na 100mil. Narazie żadnych usterek...
Do sprzedania fajne graty do M6 :)
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 18:30
Posty: 518
Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(

Postprzez Karol » 30 sie 2009, 15:27

melass Napewno skorzystam :) :P :P
Tylko ciekawi mnie jak to sie ma do DPFU moze kturys z uzytkownikow ma cos takiego ????
Bo jak pamietam ELVISA mazda strasznie dymila po programie <killer> <killer>
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 15:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez ES6 » 6 wrz 2009, 22:29

melass napisał(a):Trec_Londyn jak podbijesz do Lester lub na spot to podłączymy boxa do twojej furki lub na mojej, sprawdzisz sobie jak to lata. Wrażenia z jazdy bezcenne, lepsze przyspieszenie i mniejsze spalanie jakies 1,5 litra na 100mil. Narazie żadnych usterek...


Tak dokładnie, podłącz... ale nie oceniaj boxa po jednej przejażdżce, bo z reguły nic z tego nie wynika.
Nie wiem o jakim boxie piszesz.
Ja mam box Vtech-u od ponad roku. I wcale nie jest tak jak piszesz, że 1,5 l/100 MIL mniejsze.
W moim przypadku spalanie się nie zmieniło. Jest właściwie takie jak było.
W mieście (Warszawa) jest to 9-10l/100
Trasa (rzadko) – 7-7,5l/100
Mowa o normalnej jeździe a nie jakiś eco driving kto dalej za mniej... <lol>
Co do DPF-a to nie zauważyłem niczego specjalnego, nie było i nie ma dymu...

Jednak jak bym Ci miał coś polecić to zapytaj np. Mastersa o wgranie nowego programu.(tdi-tuning.pl)
Chwalił się podobno na swoim forum, że modyfikuje przez gniazdo diagnostyczne Japończyki na sterowniku Denso.
Możesz to sprawdzić, bo właściwy program to najlepsze rozwiązanie i tu chyba nikt nie ma wątpliwości.
Nie mówię w tym momencie, że box który mam jest zły, ale zakładałem go w momencie gdy nikt nie podejmował się modyfikacji softu przez OBD, czyli bezinwazyjnie beż żadnego lutowania, itp.
Skoro jest taka opcja to sprawdź to, jeśli okaże się to nieaktualne to zawsze możesz założyć boxa np. takiego jak ja mam u siebie.
Początkujący
 
Od: 5 kwi 2008, 20:57
Posty: 26
Skąd: Wawa
Auto: Mazda 6

Postprzez piotrek_l » 8 wrz 2009, 18:21

poczytalem troche i w tym momencie juz zglupialem co byloby lepsze (box czy program)...bardzo powaznie sie zastanawiam nad ta modyfikacja
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 gru 2008, 08:33
Posty: 13
Skąd: Warszawa-Kabaty
Auto: Mazda 3 2.0 TOP SPORT

Postprzez Piterx » 8 wrz 2009, 21:35

zawsze były lepsze modyfikacje w silnik czyli chiptuning,box to namiastaka.. warunek... musi byc dobry warsztat i ktos kto sie na tym zna ,a nie pan Zdzicho z podwórka...
Mazda 6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 19:47
Posty: 188 (0/1)
Skąd: Ziemia Lubuska
Auto: Mazda 6 CiTD-121KM >>156KM!!!

Postprzez Piterx » 8 wrz 2009, 21:37

delate...dubelek
Mazda 6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 19:47
Posty: 188 (0/1)
Skąd: Ziemia Lubuska
Auto: Mazda 6 CiTD-121KM >>156KM!!!

Postprzez piotrek_l » 9 wrz 2009, 07:39

Wybieram sie do kreatora mocy, czytalem gdzies pozytywne opinie...chyba ze poradzicie cos innego w warszawie?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 gru 2008, 08:33
Posty: 13
Skąd: Warszawa-Kabaty
Auto: Mazda 3 2.0 TOP SPORT

Postprzez Udesky » 9 wrz 2009, 10:32

poczytalem troche i w tym momencie juz zglupialem co byloby lepsze (box czy program)...

Gdybyś poczytał więcej niż trochę, to wiedziałbyś, że program to jedyna słuszna droga, a box to tylko i wyłącznie mus, jeśli opcja nr 1 jest nie do zrobienia.
Wybieram sie do kreatora mocy, czytalem gdzies pozytywne opinie...chyba ze poradzicie cos innego w warszawie?

Poczytaj wątek, a się dowiesz. W każdym razie najpierw zadzwoń i się upewnij czy robią twój sterownik. I przede wszystkim czy już robili, bo jeśli mają się uczyć na twoim samochodzie (choć tak prawdę mówiąc na kimś się muszą nauczyć :P ) to będzie lekka kupa, bo mogą być problemy. Przykład znajdziesz parę postów wcześniej, gdzie mieliśmy do czynienia z "fachowym" chiptuningiem przez 44tuning.
Co do twojego pytania, to Wawie, Master Tuning chwalił się na forum, że już robi sterowniki Denso, a więc możesz tam uderzyć.
Nie mniej jednak, diesel Mazdy to wielka niewiadoma dla naszych tunerów i będzie sposób na UDO: udo się albo się nie udo.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje