Kills on Road & Street

Postprzez Quaki » 2 wrz 2006, 14:12

Szkoda ze tak daleko bo bys sie ze mna sprobowal ;) heheheheh
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez Huano » 2 wrz 2006, 15:33

Tysz jestem chętny :) Ciekawe czy 1.6 16V Fiata da radę 2.0 16v Mazdy ;)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Pyton162 » 2 wrz 2006, 17:27

ah wiedzialem ze podraznie Was tym postem. No coz moje 1.6 daje rady Z5 a i o wiekszej pojemnosci auta jedzie.Huano mysle ze z twoim mialbym plecy, wkocncu 2.0 140km robi swoje , a ja mam , no sam nie wiem ile <diabełek>
Pyton162
 

Postprzez Adaś » 2 wrz 2006, 20:59

Z5 nie aspiruje do killowania i poscigów a Fiat jak to Fiat, zyłować i cisnąć można bo jak cos sie zjebie to części tanie;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez iiyama » 2 wrz 2006, 22:26

[, zyłować i cisnąć można bo jak cos sie zjebie to części tanie;)[/quote]

He he, dobre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 10:20
Posty: 437 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: ASZ+

Postprzez Pyton162 » 2 wrz 2006, 23:23

dzis mialem maly pojednynek z crx 125km , ale z rolowanego , dokladnie to z 2 szlismy, do 6 tys bylo nawet niezle, potem crx mi pojechal
Pyton162
 

Postprzez Waluś » 3 wrz 2006, 08:12

ja też się kiedyś z CRXem mierzyłem. Muszę przyznać że ładny wydech miał, miałem sporo czasu aby się napatrzyć hahaha hahaha
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Puhcio » 3 wrz 2006, 11:18

Pyton162 napisał(a):do 6 tys bylo nawet niezle, potem crx mi pojechal


Vtecccccc .... chyba, ze to byla ta bez hahaha
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Pyton162 » 3 wrz 2006, 22:22

dzis mialem przyjemnoisc stanac na 400m z Xusem , ja moim fiatem a on mazda mx3 1.6 16v ta mocniejsza, no i fiat wygral i to bez problemow, ah jak ja lubie ta maszynke . bo wciaga mazdy jka chce , oczywiscie te w mojej kalsie silnkowej , musze sie przejcahc z v6 zeby miec motywacje do dalszego dlubania w silniku
Pyton162
 

Postprzez farciarz » 3 wrz 2006, 22:37

Sorki za OT
Pyton162.....zmierzymy się na następnym zlocie....zobaczymy, czy wynik będzie taki jak w Kąkolewie równie dobry dla Ciebie....hehe a to były niecałe dwie długości auta...czyli ok 0.5 s .... zaczynam drobne dłubanie u siebie.....może coś z tego przez zimę ciekawego wyniknie...a jak nie to będzie wymiana silnika :P

Pozdro....
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez Pyton162 » 3 wrz 2006, 22:57

hehe, ja w pazdzierniku robie caly ukald wydechowy, , i moze cosik jeszcze <diabełek> , niech moc bedzie z nami. Obym wkoncu trafil na dobre Z5 co bedzie mi deptac po pietach
Pyton162
 

Postprzez drozdo » 9 wrz 2006, 00:46

Witam,

przed chwila wracajac z pracy polecialem z pod swiatel z czerwona Honda Civic (chyba ;p). Akurat wyjazd na trase wylotowa na Prawobrzeze Szczecina i godzina 24:00 ;]
Ruszylismy rownoczesnie, bylem po wewnetrznej zakretu i wyszedlem sporo do przodu ale sie zagapilem i przeciagnalem na trojce dobre kilka sekund na ~6.5k rpm zapominajac o czworce ;) W tym czasie mnie doszedl, szedlem jakas 0.5-1 dlugosc auta przed nim ale juz mnie doganial, troche polecielismy tak rowno i zaczal mi sie konczyc pas. Przed niego nie moglem bo byl za blisko i dobrze cisnal wiec hamulec i wsiadlem na jego pas. Pojechalismy ejszcze tak sobie kawalek ale juz go nie gonilem bo akurat odwozilem kolesia i musialem szukac zjazdu z trasy.
Podziekowalem awaryjnymi, kierownik Hondy odpowiedzial i polecial dalej ;]
Nie ma to jak japonska moc ;–)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/20)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez jeday » 9 wrz 2006, 13:18

Ciekawe jaki silniczek miala Honda. Bo chyba nie V-tec ;)
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2006, 18:30
Posty: 44
Auto: 323F 1.8 16V BA

Postprzez drozdo » 9 wrz 2006, 13:26

Nie wiem ale na wysokich obrotach pieknie leciala ;) Zwlaszcza bylo to widac jak ja lekko przyhamowalem zeby wjechac za niego a on chyba dogazowal zeby poleciec w przod – masakra, mysle ze manewr trwal z 0.1s :P
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/20)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez marek » 10 wrz 2006, 00:00

jeday napisał(a):Bo chyba nie V-tec


Co wy z tymi VTEC? Ja mam VTEC w civicu i nie jest to jakiś cud, zaledwie 110km.

Dziś jeździłem nowym civiciem iCTDI (2.2, chyba 140km) i jeździ się świetnie, do tego kosmiczna deska rozdzielcza jest rewelacyjna.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Waluś » 10 wrz 2006, 12:52

marek napisał(a):do tego kosmiczna deska rozdzielcza jest rewelacyjna

on cały jest kosmiczny <lol>
nasz 1,5 Vtec ma 115 KM ale zbiera się średnio, mimo że auto małe. A ,oże mi się tak zdaje bo się przesiadam ze 150 <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Puhcio » 10 wrz 2006, 17:45

O wreszce ktoś coś wie :P

Wally ten 1,5 Vtec średnio chodzi ? Ile to pali ?
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez jeday » 10 wrz 2006, 19:25

Jest tez V-tec 1.6 160KM.. Ciekawe czy Twoje turbo by takie cos objechalo..
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2006, 18:30
Posty: 44
Auto: 323F 1.8 16V BA

Postprzez Waluś » 10 wrz 2006, 19:52

jeday wątpie, przecież on już ma więcej mocy niż moje turbo, a pozatym nie daje rady nawet Vektrze GT :P
Ja mówie tu o Tym które ja mam 1,5 :P

Puhcio średnio w sensie jak dlamnie za wolno, bo wiesz różnica między 115 a 150 jest :P ale lepiej się zbiera niż GD F2 (ta sama moc)
Pali bardzo mało. Rekordto 5,4 litra w trasie, średnio zadowala się około 7 litrami (7 – 7,5) przy jeździe miejskiej ( u mnie nie ma korków) w trasie z klimą spokojnie 6,0 – 6,5 (prędkość do 120 km/h)
Ale chodzi już nie tak jak te starsz Vtec-i, nie słychać tej drugiej fazy jak w starszych. Silnik w sumie cichy, nawet bardzo. w tej chwili ma 120 tkm i jest po wymianie rozrządu i tylko mruczy :] mogę spokojnie polecićdo jazdy miejskiej :P
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez jeday » 12 wrz 2006, 04:20

Akurat te stare silniki Oploskie sa konkretne, jeszcze jak trafiles na wersje z silnikiem C20XE to sie w sumie nie dziwie. A prawda jest raczej taka, ze nasze Mazdy do kilowania nie sa za dobre.. Chyba, ze jakies dlubniete ;)
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2006, 18:30
Posty: 44
Auto: 323F 1.8 16V BA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje