Podniesienie mocy silnika FS do ok. 160KM

Postprzez barren » 12 sty 2010, 09:31

do GF bardziej bym się skłaniał w ściągnięciu FS-ZE z japonii, bo były montowane własnie w capella 4x4, to te same budy więc nie powinno być jakiegoś większego problemu. A wracając do tematu to jeśli się chce FS do 160KM pompować to po pierwsze trzeba zacząć od tłoków i zwiększyć sprężanie do minimum 10.5 a dalej to już dolot i sterowanie silnika, bo głowica to rzecz oczywista ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2007, 11:24
Posty: 297 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: 626 GE FP '93/Efini MS-6
MX-6 GE FS

Postprzez brii » 12 sty 2010, 09:51

barren napisał(a):capella 4x4

Jak mnie pamięć nie myli to tam był KL i automatyczna skrzynia...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez pinky » 12 sty 2010, 10:15

kl-ze + a/t + 4x4 :D Dokładnie wersja Capella V-RX.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez barren » 12 sty 2010, 10:17

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Capella#1997

widziałem niedawno aukcję w japonii z taką GF
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2007, 11:24
Posty: 297 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: 626 GE FP '93/Efini MS-6
MX-6 GE FS

Postprzez pawelMX6 » 12 sty 2010, 14:05

Dokładnie tak – GF z motorem FS-ZE i napędem na cztery koła :) Stało coś takiego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Lukas007 » 12 sty 2010, 17:29

eśli się chce FS do 160KM pompować to po pierwsze trzeba zacząć od tłoków i zwiększyć sprężanie do minimum 10.5 a dalej to już dolot i sterowanie silnika, bo głowica to rzecz oczywista

... podobnie jak kompletny wydech z "liczonym" kolektorem (jeżeli chodzi nam o dużą moc na górze to lepiej 4-1), oraz wałki (ssący od FS-ZE oraz wydechowy z Familli). Kwestia odcięcia zapłonu jest równie ważna, nie wiem przy ilu rpm odcinkę miał FS-ZE... sądząc po wałkach i ich charakterystyce sądze, że coś w okolicach 7200-7500rpm (wyżej raczej nie było by dużych przyrostów... wałki same w sobie są tylko delikatnie "ostrzejsze" od seryjnych z FS'a). Tylko, że ja to testowałem na bloku FP i sporo mniejszym stopniu sprężania, a to właśnie w dużym stopniu wpływa na osiągi silnika z ostrymi wałkami/wałkiem... podobno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez barren » 13 sty 2010, 10:20

Lukas007 – dzięki za info o wałkach :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2007, 11:24
Posty: 297 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: 626 GE FP '93/Efini MS-6
MX-6 GE FS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje