JAK ZWIEKSZYC MOC RX-8
Oile mi wiadodomo dosc popularnym w stanach bajerem do mazdy RX-8 jest zamontowanie kompresora moc jest wtedy szacowanan na jakies 300kM czyli nie jakies monstrum ale autko rozwija ja bardzo plynnie (dzieki zastosowaniu kompresora wlasnie) koszta w porowaniu do kosztow autka nie sa jakies astronomiczne
Pozdrawiam
ps oto link do stronki w angli
http://www.karma-import.com/promotions.php
Pozdrawiam
ps oto link do stronki w angli
http://www.karma-import.com/promotions.php
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
2.2 F2T czerwony
- Od: 20 lip 2005, 14:02
- Posty: 189
- Skąd: Gdynia
- Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro
Boris gram na gieldzie
Quaki fajna sprawa ale ponad 4k funciakow to troche duzo jak na kompresor... Teraz pytanie czy wystarczy sam kompresor wsadzic i wszystko bedzie cacy czy tez trzeba zmieniac oprogramowanie do komputera...
Anyway dzieki za info i linka.[/quote]
Quaki fajna sprawa ale ponad 4k funciakow to troche duzo jak na kompresor... Teraz pytanie czy wystarczy sam kompresor wsadzic i wszystko bedzie cacy czy tez trzeba zmieniac oprogramowanie do komputera...
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...
- Od: 22 gru 2005, 16:12
- Posty: 203
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda RX-8
Widziałem kiedyś relacje z tuningu RX7 III gen – dodali trzeci rotor
Jeśli znajdziesz speców którzy to potrafią zrobić to ponoć nie jest to bardzo drogie, problem w tym, że tacy expreci są za oceanym
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Jeśli znajdziesz speców którzy to potrafią zrobić to ponoć nie jest to bardzo drogie, problem w tym, że tacy expreci są za oceanym
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Ale to chyba nie polegało na tym że dodali trzeci retor tylko wsadzili poprostu inny silnik. Mazdy do Wyścigów klasy GT w japonii miały włąsnie silniki z potrójnym wirującym tłokiem. Bogszar w Dziale Nasze Mazdy pisze o takim że mu się marzy....
Co do kompresora to trzeba by się okładniej dowiedzieć czy to sam kompersor czy cały zestaw podnoszący moc razem z elekroniką i wydajniejszym ukł. paliwowym ....bo ingerencje takie są raczej niezbedne. Natomiast gdyby był to sam kompresor to nie było by sensu pisać że jest on do RX-8 ...bo jeden kompresor można stosowac w wielu autach tak samo, jak jeden rodzaj turbosprężarki można zastosować w wielu różnych silnikach.
Co do kompresora to trzeba by się okładniej dowiedzieć czy to sam kompersor czy cały zestaw podnoszący moc razem z elekroniką i wydajniejszym ukł. paliwowym ....bo ingerencje takie są raczej niezbedne. Natomiast gdyby był to sam kompresor to nie było by sensu pisać że jest on do RX-8 ...bo jeden kompresor można stosowac w wielu autach tak samo, jak jeden rodzaj turbosprężarki można zastosować w wielu różnych silnikach.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
ZOOM-ZOOM 
- Od: 24 lis 2005, 12:22
- Posty: 117
- Skąd: Kotlina Kłodzka
- Auto: RX-8 231km
niestety na stronie nie ma opisu czy kompresor przychodzi z elektronika ale sazde ze jesli jet to kit dedykowany powinien zawierac rozwiazania umozliwiwiajace jezdzenie od razu po zamontowaniu a bez elektroniki moglo by to byc delikatnie mowiac glupota z uwagi na mozliwosc uszkodzenia silnika
Oczywiscie mozliwe ze jest to\tak zestrojone zeby podniesienie cisnienia bylo w grancach w ktorych da sobie rade seryjny komp i seryjne wtryski ale nie wypowiadam sie autorytatywnie bo poprostu nie wiem nie pytalem
Pozdrawiam
Oczywiscie mozliwe ze jest to\tak zestrojone zeby podniesienie cisnienia bylo w grancach w ktorych da sobie rade seryjny komp i seryjne wtryski ale nie wypowiadam sie autorytatywnie bo poprostu nie wiem nie pytalem
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
2.2 F2T czerwony
- Od: 20 lip 2005, 14:02
- Posty: 189
- Skąd: Gdynia
- Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro
Hmmm... Kuszące te turbo
a jeszcze bardziej kuszace te turbo stage II
. MKG dzieki za linka. Quaki raczej z oprogramowaniem bo pisze ze zawiera takie cus z hardware
A co do ukladu paliwowego to nie jestem pewien... Zreszta napisze meila z zapytaniem do nich. Teraz ciekawe jak sie zalozy turbo czy bedzie trzeba zmienic uklad wydechowy... Generalnie ten z wersji 230 konnej moim zdaniej jest naprawde dobry ale te 500$ za taki uklad jak jest pod tym linkiem, kuszace rowniez
. Tylko czy jest sens??
Raczej by jeszcze pasowalo do takich zmian dozucic jakas lepsza chlodnice... Nastepne 300$:) I teraz kto to by sie podjal zrobic taka przerobke w naszej polandi??
Znacie jakiegos speca od takich spraw??
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...
- Od: 22 gru 2005, 16:12
- Posty: 203
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda RX-8
Sądze że jak byś miał gotowy kit do założenia to że jakieś VTG albo Promotor podjeli by sie bez większego problemu. Gorzej jak byś sam chciał to kompletować metodą prób i błędów. A jak gotowy zestaw to tylko poskładac jak klocki lego.
Co do elektroniki to jest napisane o E-manage Greddy...ale to jest do wystrojenia na hamowni raczej.
Co do elektroniki to jest napisane o E-manage Greddy...ale to jest do wystrojenia na hamowni raczej.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
MegaLoL napisał(a):Znacie jakiegos speca od takich spraw??
Może by się podjął tej przeróbki Andrzej i Kamil z Łodzi,ponoć są dobrzy.
Podaje nr tel;
Kamil 691 952 616.
Andrzej 660 884 334.
Co do silników trzy rotacyjnych jest to 20B od mazdy cosmos,a można też dodać RX7 trzeci rotor.
Najlepiej szukac na EBAY USA ,o wiele są tansze zestawy niż europie.
- Od: 28 kwi 2004, 23:45
- Posty: 104
- Skąd: bytom
- Auto: mazda rx-7. 3generacja.94r
- Od: 28 kwi 2004, 23:45
- Posty: 104
- Skąd: bytom
- Auto: mazda rx-7. 3generacja.94r
- Od: 28 kwi 2004, 23:45
- Posty: 104
- Skąd: bytom
- Auto: mazda rx-7. 3generacja.94r
bogszar napisał(a):Kamil z Łodzi


RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Bogszar dzieki za linki i za namiary do fachowcow
. Narazie napisalem meila do VTG. Bez odpowiedzi jak do tej pory... Jak nie odezwa sie albo nie poradza sobie to zaczne dzialac na wlasna reke
. Dzieki i wszystkiego dobrego w nowym roku all!!
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...
- Od: 22 gru 2005, 16:12
- Posty: 203
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda RX-8
Z tego co wiem to chyba pan Gierwiałło Michał w swoim RX-8 bedzie montowal kit turbo w ASO na Puławskiej. wiec ewentualnie lapac kontakt przez ASO moze oni cos pomoga, proponuje kontakt z Wojtkiem Chwedczukiem
AZ AUTO
Puławska 516
Warszawa
648-40-61(62)(63)
AZ AUTO
Puławska 516
Warszawa
648-40-61(62)(63)
ex MSP
No wiec tak... Na turbo sie raczej nie zdecyduje. Fajna sprawa ale zalezy mi na zywotnosci no i na przyzwoitym spalaniu
Sam uklad dolotowy, wydechowy i oprogramowanie pozwola na podniesienie mocy do okolo 280 koni. W sam raz. Do 100 teraz powinien zejsc ponizej 6s
Czekam wlasnie na oferte z USA. Zobacze jak mi to wyliczyli
Mysle ze z zamontowaniem juz nie bedzie wiekszego problemu...
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...
- Od: 22 gru 2005, 16:12
- Posty: 203
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda RX-8
juz było pisane:
MegaLoL napisał(a):gram na gieldzie
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
MegaLoL napisał(a):Do 100 teraz powinien zejsc ponizej 6s
no nie wiem, nie wiem ....
Moc rośnie podobno do 280, a co z momentem obrotowym ?
MegaLoL napisał(a):Czekam wlasnie na oferte z USA. Zobacze jak mi to wyliczyli
Jest jakaś odpowiedź ?, bo sie bardzo zainteresowałem !
- Od: 26 lip 2005, 01:34
- Posty: 39
- Skąd: Dólny Ślunsk
- Auto: RX-8 Revolution 231KM
m2o2 napisał(a):Moc rośnie podobno do 280, a co z momentem obrotowym ?
Przy takich przerobkach,jak chce zrobic, moment obrotowy nie powinien znacznie wzrosnac. Najlepszym sposobem bylo by turbo. Najtansze za oceanem nie uzywane – ( regerowane ) 3k$
m2o2 napisał(a):Jest jakaś odpowiedź ?, bo sie bardzo zainteresowałem !
Tak, dostalem rozne oferty podzespolow roznych producentow. Jesli chodzi o uklad wydechowy, tzw. CAT-BACK, najtansza na rynku jest firma "OBX" ktora dziala krocej i jest mniej znana niz "Greedy" czy "HKS" ale roznica ceny jest spora.Uklady dolotowe to najlepiej wedlug mnie : "AEM" albo "K&N", cenowo praktycznie to samo. Na koniec elektronika, to Greedy E-manage, ktory na rynku jest podobno najlepszy i daje spore mozliwosci. Wydatek kilku tysiecy ciezkich polskich zlotoweczek
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...
- Od: 22 gru 2005, 16:12
- Posty: 203
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda RX-8
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje