JAK ZWIEKSZYC MOC RX-8

Postprzez Quaki » 27 gru 2005, 02:39

Oile mi wiadodomo dosc popularnym w stanach bajerem do mazdy RX-8 jest zamontowanie kompresora moc jest wtedy szacowanan na jakies 300kM czyli nie jakies monstrum ale autko rozwija ja bardzo plynnie (dzieki zastosowaniu kompresora wlasnie) koszta w porowaniu do kosztow autka nie sa jakies astronomiczne
Pozdrawiam
ps oto link do stronki w angli
http://www.karma-import.com/promotions.php
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez MegaLoL » 27 gru 2005, 18:06

Boris gram na gieldzie :P

Quaki fajna sprawa ale ponad 4k funciakow to troche duzo jak na kompresor... Teraz pytanie czy wystarczy sam kompresor wsadzic i wszystko bedzie cacy czy tez trzeba zmieniac oprogramowanie do komputera... :| Anyway dzieki za info i linka.[/quote]
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2005, 16:12
Posty: 203
Skąd: Kraków
Auto: Mazda RX-8

Postprzez brii » 27 gru 2005, 19:00

Widziałem kiedyś relacje z tuningu RX7 III gen – dodali trzeci rotor :]
Jeśli znajdziesz speców którzy to potrafią zrobić to ponoć nie jest to bardzo drogie, problem w tym, że tacy expreci są za oceanym :|
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Boris86 » 28 gru 2005, 01:53

Ale to chyba nie polegało na tym że dodali trzeci retor tylko wsadzili poprostu inny silnik. Mazdy do Wyścigów klasy GT w japonii miały włąsnie silniki z potrójnym wirującym tłokiem. Bogszar w Dziale Nasze Mazdy pisze o takim że mu się marzy....
Co do kompresora to trzeba by się okładniej dowiedzieć czy to sam kompersor czy cały zestaw podnoszący moc razem z elekroniką i wydajniejszym ukł. paliwowym ....bo ingerencje takie są raczej niezbedne. Natomiast gdyby był to sam kompresor to nie było by sensu pisać że jest on do RX-8 ...bo jeden kompresor można stosowac w wielu autach tak samo, jak jeden rodzaj turbosprężarki można zastosować w wielu różnych silnikach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez MKG » 28 gru 2005, 09:52

ZOOM-ZOOM :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lis 2005, 12:22
Posty: 117
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: RX-8 231km

Postprzez Papajo » 28 gru 2005, 10:06

plus koszty wysyłki + inne opłaty (cło ?) + montaż i strojenie w PL = wyjdzie DUZO drożej ;)
...nigdy nie zrezygnuję z marzeń...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2004, 15:45
Posty: 393
Skąd: Wa-wa
Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II

Postprzez Quaki » 28 gru 2005, 13:26

niestety na stronie nie ma opisu czy kompresor przychodzi z elektronika ale sazde ze jesli jet to kit dedykowany powinien zawierac rozwiazania umozliwiwiajace jezdzenie od razu po zamontowaniu a bez elektroniki moglo by to byc delikatnie mowiac glupota z uwagi na mozliwosc uszkodzenia silnika
Oczywiscie mozliwe ze jest to\tak zestrojone zeby podniesienie cisnienia bylo w grancach w ktorych da sobie rade seryjny komp i seryjne wtryski ale nie wypowiadam sie autorytatywnie bo poprostu nie wiem nie pytalem
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez MegaLoL » 28 gru 2005, 17:02

Hmmm... Kuszące te turbo :) a jeszcze bardziej kuszace te turbo stage II :D . MKG dzieki za linka. Quaki raczej z oprogramowaniem bo pisze ze zawiera takie cus z hardware :) A co do ukladu paliwowego to nie jestem pewien... Zreszta napisze meila z zapytaniem do nich. Teraz ciekawe jak sie zalozy turbo czy bedzie trzeba zmienic uklad wydechowy... Generalnie ten z wersji 230 konnej moim zdaniej jest naprawde dobry ale te 500$ za taki uklad jak jest pod tym linkiem, kuszace rowniez :) . Tylko czy jest sens?? :| Raczej by jeszcze pasowalo do takich zmian dozucic jakas lepsza chlodnice... Nastepne 300$:) I teraz kto to by sie podjal zrobic taka przerobke w naszej polandi?? :) Znacie jakiegos speca od takich spraw??
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2005, 16:12
Posty: 203
Skąd: Kraków
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Boris86 » 28 gru 2005, 17:09

Sądze że jak byś miał gotowy kit do założenia to że jakieś VTG albo Promotor podjeli by sie bez większego problemu. Gorzej jak byś sam chciał to kompletować metodą prób i błędów. A jak gotowy zestaw to tylko poskładac jak klocki lego.
Co do elektroniki to jest napisane o E-manage Greddy...ale to jest do wystrojenia na hamowni raczej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez bogszar » 29 gru 2005, 21:06

MegaLoL napisał(a):Znacie jakiegos speca od takich spraw??



Może by się podjął tej przeróbki Andrzej i Kamil z Łodzi,ponoć są dobrzy.
Podaje nr tel;
Kamil 691 952 616.
Andrzej 660 884 334.
Co do silników trzy rotacyjnych jest to 20B od mazdy cosmos,a można też dodać RX7 trzeci rotor.
Najlepiej szukac na EBAY USA ,o wiele są tansze zestawy niż europie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2004, 23:45
Posty: 104
Skąd: bytom
Auto: mazda rx-7. 3generacja.94r

Postprzez bogszar » 29 gru 2005, 21:22

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2004, 23:45
Posty: 104
Skąd: bytom
Auto: mazda rx-7. 3generacja.94r

Postprzez bogszar » 29 gru 2005, 21:31

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2004, 23:45
Posty: 104
Skąd: bytom
Auto: mazda rx-7. 3generacja.94r

Postprzez Boris86 » 29 gru 2005, 23:52

bogszar napisał(a):Kamil z Łodzi

<prosze> <spoko> zgadzaaaa sie....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez MegaLoL » 30 gru 2005, 23:05

Bogszar dzieki za linki i za namiary do fachowcow :). Narazie napisalem meila do VTG. Bez odpowiedzi jak do tej pory... Jak nie odezwa sie albo nie poradza sobie to zaczne dzialac na wlasna reke :) . Dzieki i wszystkiego dobrego w nowym roku all!!
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2005, 16:12
Posty: 203
Skąd: Kraków
Auto: Mazda RX-8

Postprzez pinky » 2 sty 2006, 22:08

Z tego co wiem to chyba pan Gierwiałło Michał w swoim RX-8 bedzie montowal kit turbo w ASO na Puławskiej. wiec ewentualnie lapac kontakt przez ASO moze oni cos pomoga, proponuje kontakt z Wojtkiem Chwedczukiem

AZ AUTO
Puławska 516
Warszawa
648-40-61(62)(63)
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez MegaLoL » 9 sty 2006, 17:20

No wiec tak... Na turbo sie raczej nie zdecyduje. Fajna sprawa ale zalezy mi na zywotnosci no i na przyzwoitym spalaniu :) Sam uklad dolotowy, wydechowy i oprogramowanie pozwola na podniesienie mocy do okolo 280 koni. W sam raz. Do 100 teraz powinien zejsc ponizej 6s :) Czekam wlasnie na oferte z USA. Zobacze jak mi to wyliczyli :) Mysle ze z zamontowaniem juz nie bedzie wiekszego problemu...
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2005, 16:12
Posty: 203
Skąd: Kraków
Auto: Mazda RX-8

Postprzez LoB » 9 sty 2006, 22:51

MegaLoL napisał(a):Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...

takie male OT
grasz na czyms, czy w cos ?? <faja>
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez Boris86 » 10 sty 2006, 01:39

juz było pisane:
MegaLoL napisał(a):gram na gieldzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez m2o2 » 5 lut 2006, 02:06

MegaLoL napisał(a):Do 100 teraz powinien zejsc ponizej 6s


no nie wiem, nie wiem .... :(
Moc rośnie podobno do 280, a co z momentem obrotowym ?


MegaLoL napisał(a):Czekam wlasnie na oferte z USA. Zobacze jak mi to wyliczyli


Jest jakaś odpowiedź ?, bo sie bardzo zainteresowałem !
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2005, 01:34
Posty: 39
Skąd: Dólny Ślunsk
Auto: RX-8 Revolution 231KM

Postprzez MegaLoL » 6 lut 2006, 19:55

m2o2 napisał(a):Moc rośnie podobno do 280, a co z momentem obrotowym ?

Przy takich przerobkach,jak chce zrobic, moment obrotowy nie powinien znacznie wzrosnac. Najlepszym sposobem bylo by turbo. Najtansze za oceanem nie uzywane – ( regerowane ) 3k$ :)

m2o2 napisał(a):Jest jakaś odpowiedź ?, bo sie bardzo zainteresowałem !


Tak, dostalem rozne oferty podzespolow roznych producentow. Jesli chodzi o uklad wydechowy, tzw. CAT-BACK, najtansza na rynku jest firma "OBX" ktora dziala krocej i jest mniej znana niz "Greedy" czy "HKS" ale roznica ceny jest spora.Uklady dolotowe to najlepiej wedlug mnie : "AEM" albo "K&N", cenowo praktycznie to samo. Na koniec elektronika, to Greedy E-manage, ktory na rynku jest podobno najlepszy i daje spore mozliwosci. Wydatek kilku tysiecy ciezkich polskich zlotoweczek ;) , plus koszty przesylki i podatek. Prawdopodobnie w marcu podejme decyzje, jakie podzespoly wybrac i tez wtedy bede zamawial. Teraz jakos czasu za bardzo nie ma, a pozatym zima :(
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2005, 16:12
Posty: 203
Skąd: Kraków
Auto: Mazda RX-8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje