SWAP Z5 na BP-DOHC – Mazda 323F BA
mariusz_sti silnik BP kosztuje 1500 + przesyłka. Sprawdzony z gwarancją, na okazje za 1000 z allegro nie licz. Biednych nie stać na tanie rzeczy.
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Z gwarancją na co? Na to,że działa, na to że nie bierze ani grama oleju, na to że trzyma katalogową kompresję...?Xionc napisał(a):mariusz_sti silnik BP kosztuje 1500 + przesyłka. Sprawdzony z gwarancją
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Fiveopac napisał(a):Cos jest zamieszane.
Skoro v6 goni do setki w 9,4 przy 144 km a BP przy niby 114 KM jest tylko o 0,3 sek wolniejsze to cos ewidentnei nie gra.
Nie slyszalem o BP ktory by mial mniej niz 130 KM! Chyba mylicie BP z B8 !
wszystko się zgadza
BP w 323 f BG miała 128 lub 137
Bartg napisał(a):czy wszystko pasuje plug&play
On miał wiązkę od angola i chyba z tym głównie był problem. Z tego co pamiętał to sztukował ją
Mnie krzyknęli 1.000 jak chciałem zmieniać B6 na BP. Zapytał patrylka xXx, przekłada KL, ale może i tego by się podjął. Ale za ile nie wiadomo.
Z gwarancją na co? Na to,że działa, na to że nie bierze ani grama oleju, na to że trzyma katalogową kompresję...?
raczej tylko na to, że odpali, a czy za kilka miesięcy nie będzie łykał oleju ja bym nie liczył.
On miał wiązkę od angola i chyba z tym głównie był problem
No wlasnie, ciekawe czy silnik z wersji eu jest p&p, moglaby byc ciekawa alternatywa dla remontu z5 ;] Oczywiscie pozostaje kwestia gdzie taka operacje wykonac i za ile.
Taką gwarancję to każdy może daćLukano napisał(a):Z gwarancją na co? Na to,że działa, na to że nie bierze ani grama oleju, na to że trzyma katalogową kompresję...?
raczej tylko na to, że odpali, a czy za kilka miesięcy nie będzie łykał oleju ja bym nie liczył.

Bartg napisał(a):Oczywiscie pozostaje kwestia gdzie taka operacje wykonac i za ile.
Sama operacja swapa to nie problem. Nawet ja ci mogę to zrobić
Największy problem gdzie zdobyć dobry silnik, wiązkę i kompa.
Kolega, który mi stroił SMT-6 mówił, że jak on kupuje silnik to sprawdza kompresje nawet jak silnik jest wymontowany z auta
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Xionc napisał(a):silnik BP kosztuje 1500 + przesyłka.
no takich cen też się spodziewałem- ale jak na allegro spojrzałem to się zdziwiłem jak zwykle – bo tam cny po 600-1000złm ale do silnika potrzebne jeszcze skrzynia , wiązka więc to się uzbiera. Na razie jestem w fazie przemyśleń, bo auto chciałbym trzymać jeszcze trochę czasu u siebie, bo żeby zmienić na to co chcę to potrzeba by spor więcej kasy a u siebie wiem co mam, tylko mocy brakuje, a BP to już jeździ...
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Jacek176 napisał(a):Taką gwarancję to każdy może dać łoł Nawet w takim silniku za 500PLN na Allegro
i o to chodzi. Czasem się zmieni z dymiącego Z5 na jeszcze bardziej dymiący BP
Tak samo jak z regeneracją turbin. Niby dają gwarancję, ale jak coś się bedzie działo to i tak coś wymyślą
Lukano napisał(a):Czasem się zmieni z dymiącego Z5 na jeszcze bardziej dymiący BP
no i tego bym nie chciał, bo moje Z5 przestało dymić w październiku zeszłego roku...
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Jacek176 napisał(a):Z gwarancją na co? Na to,że działa, na to że nie bierze ani grama oleju, na to że trzyma katalogową kompresję...?Xionc napisał(a):mariusz_sti silnik BP kosztuje 1500 + przesyłka. Sprawdzony z gwarancją
Rozmawiałem tylko o oleju, jeśli będzie brał olej mogę silnik oddać. Oczywiście, nie zwracają ani za wymianę ani za płyny. Gwarancję dostałem na piśmie z pieczątką zakładu.
Ja kupiłem najpierw na allegro za 1100PLN od takiego typa spod Nowego Sącza (

Teraz kupiłem tu: http://www.japancar.pl/ , Jaksa mówi, ze 4 silnik od nich montował i wszystkie jeżdżą do tej pory. 26.01 swap, trzymajcie kciuki
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Bartg napisał(a):On miał wiązkę od angola i chyba z tym głównie był problem
No wlasnie, ciekawe czy silnik z wersji eu jest p&p, moglaby byc ciekawa alternatywa dla remontu z5 ;] Oczywiscie pozostaje kwestia gdzie taka operacje wykonac i za ile.
Jest p&p, tylko oczywiście trzeba zmieniać też inne rzeczy które są inne. Sama wiązka i ECU sterujący jest p&p. Jedyny problem jak nowy ECU ma immobilizer, a oryginalnie samochód tego nie miał (tak było u mnie). Należy wtedy przekładać kawałek instalacji pod deską od tego właśnie immo. No i angliki mają krótszą wiązkę, ja przedłużałem, kolega mariusz_sti położył wiązke jak w angliku. Będzie to chyba lepsze rozwiązanie, ponieważ nie uszkadzasz wtedy wytrzymałości tej wiązki.
Jest p&p, tylko oczywiście trzeba zmieniać też inne rzeczy które są inne. Sama wiązka i ECU sterujący jest p&p.
Sprawy ewentualnej elektryki i elektroniki to wiadome, wazne ze sam silnik wchodzi bez problemu i nie trzeba mocowan przerabiac.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Xionc napisał(a):Teraz kupiłem tu: http://www.japancar.pl/ , Jaksa mówi, ze 4 silnik od nich montował i wszystkie jeżdżą do tej pory. 26.01 swap, trzymajcie kciuki oczko 1500PLN, ok 130 tyś przebiegu '97, oni sami sprowadzają rozbite auta tirem z lawetą z UK.
Dobre źródło, swoj BP tez od nich bralem. Ale czasami tak potrafia poplynac z cena, ze nie wiadomo czy płakac czy sie smiać.
Less roof, more fun


no z lekka 5k za silnik, skrzynie , kompa i półośki to przesada chyba. Jakbym się postarał to za 5k nawet w PL dorwałbym 323F BA z BP np po dzwonie całego a nie tylko te bebechy....
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
arti090 napisał(a):chyba jednak inny kolega


Bartg napisał(a):wazne ze sam silnik wchodzi bez problemu i nie trzeba mocowan przerabiac.
No jak w ofercie silników były 3 różne, więc logiczne że wejdą bez problemów
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje