Rozpórka – pytania i odpowiedzi
Czesc Radex prosil o zdjecia u mnie w gf wyglada to tak po montazu powiem tak umnie na kolach 15cali jest odczuwalne usztywnienie przodu auta szkoda tylko ze nie mam dolnej przedniej bo wtedy bylo by calkiem spoko A co do sruby to faktycznie jest za krotka o jakies 4 centymetry po dwa z kazdej strony ja akurat mam fart i pracuje w fabryce silnikow to mi inzynierowie zrobili identyczna tylko dluzsza jak widac na obrazku ta ta poprawej zdazyla juz troszke zardzewiec to tyle pozdrawiam http://yfrog.com/6tdsc08767j http://yfrog.com/c8dsc08767oj http://yfrog.com/n5dsc08769yj
- Od: 30 lip 2010, 22:24
- Posty: 6
to ja dodam od siebie ze rozporki daja sporo na zakretach.ale musze rpzyznac ze tylna rozporka gorna daje najwiecej,duzo wiecej niz przednia.po prostu kat pochylenia nadwozia wyraznie sie zmniejsza i nie wygina tak budy.polecam.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Przeczytałem ten wątek, przejrzałem allegro...
Wątek dość stary, więc może przez 2 lata coś się zmieniło?
Czy dobrze mi się wydaje, że do 626 98r. kombi nie ma rozpórki przedniej i nie pasuje idealnie od żadnego samochodu?
Pozdro
Wątek dość stary, więc może przez 2 lata coś się zmieniło?
Czy dobrze mi się wydaje, że do 626 98r. kombi nie ma rozpórki przedniej i nie pasuje idealnie od żadnego samochodu?
Pozdro
- Od: 12 kwi 2012, 21:59
- Posty: 71
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: 626 GW 116KM 98r
bardzo dobrze Ci się wydajehar7ok napisał(a):Przeczytałem ten wątek, przejrzałem allegro...
Wątek dość stary, więc może przez 2 lata coś się zmieniło?
Czy dobrze mi się wydaje, że do 626 98r. kombi nie ma rozpórki przedniej i nie pasuje idealnie od żadnego samochodu?
Pozdro
ja przerobiłem regulowaną rozpórkę z GE
Witam wszystkich
Mam pytanko czy ktoś jest zorientowany czy rozpórki przednia i tylna z mazdy xedos 6 będą pasować do 626 2.0 comprex proszę o pomoc Pozdrawiam wszystkich
Mam pytanko czy ktoś jest zorientowany czy rozpórki przednia i tylna z mazdy xedos 6 będą pasować do 626 2.0 comprex proszę o pomoc Pozdrawiam wszystkich
-
sebamazda
Seba, czy przed założeniem tematu użyłeś opcji szukaj? Proszę abyś następnym razem jej użył jak i zajrzał do FAQ. Przenoszę do tematu o rozpórkach.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Witam. Mam czysto techniczne pytanie. Nie znalazłem na nie odpowiedzi na forum (być może źle szukałem). Czy rozpórka przednia górna do MX-6 podejdzie do 626 GE?
Były:
Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
Witam serdecznie,
Czy montaz rozporek (przod, tyl, boczna, gorne, dolne) ma sens tylko w celu ochrony auta przed
jazda po nierownosciach?
Przeprowadzilem sie nadawno i jestem ulokowany przy 2 najgorzej utrzymanych ulicach we Wrocławiu (tęczowa, robotnicza) ktorymi niestety czesto bede jezdzil (po zakupy, praca itd), Jezdze tam teraz 40km/h i jak patrze na droge i reakcje samochodu to mam obawy co do trwalosci zawieszenia,podwozia, nadwozia a chcialbym lata korzystac z samochodu. Na ulicach jest mnostwo uskokow z prawej strony raz podwyzszajacych raz obnizajacych poziom ulicy a zawieszenie twarde (fabryczne mazdy) + alufelgi 17 cali.
Prosze o rade czy warto sie w to bawić. Inwestowac w sama polepszona trakcje na zakretach nie mam potrzeby.
Czy po ewentualnym montazu rozporek nalezaloby tez sprawdzic geometrie i poprawic zabezpieczenie antykorozyjne podwozia (rozporka np. boczna naruszy je – dobrze mysle?) ?
Czy montaz rozporek (przod, tyl, boczna, gorne, dolne) ma sens tylko w celu ochrony auta przed
jazda po nierownosciach?
Przeprowadzilem sie nadawno i jestem ulokowany przy 2 najgorzej utrzymanych ulicach we Wrocławiu (tęczowa, robotnicza) ktorymi niestety czesto bede jezdzil (po zakupy, praca itd), Jezdze tam teraz 40km/h i jak patrze na droge i reakcje samochodu to mam obawy co do trwalosci zawieszenia,podwozia, nadwozia a chcialbym lata korzystac z samochodu. Na ulicach jest mnostwo uskokow z prawej strony raz podwyzszajacych raz obnizajacych poziom ulicy a zawieszenie twarde (fabryczne mazdy) + alufelgi 17 cali.
Prosze o rade czy warto sie w to bawić. Inwestowac w sama polepszona trakcje na zakretach nie mam potrzeby.
Czy po ewentualnym montazu rozporek nalezaloby tez sprawdzic geometrie i poprawic zabezpieczenie antykorozyjne podwozia (rozporka np. boczna naruszy je – dobrze mysle?) ?
-
spalacz_benzyny
jestę arheologię, takim małym.
ma ktoś może jakiś rysunek mocowań rozpórki na przód do GY ? Ogólnie w internecie znalazłem tylko rozpórkę górna na przód, ale zacząłem się zastanawiać, czy miałoby sens założenie z przodu górnej i dolnej, oraz samej dolnej z tyłu (górna nie wleci w kombi, z wiadomych względów). A pytanie stąd, że w sumie chłopaki w pracy mogą mi zrobić, więc jedynie cena materiałów (rura z nierdzewki i mocowania wycięte na laserze też z nierdzewki no i śruby). Jesli bym mniej więcej wiedział jakie te rozstawy itd to można by założyć.
Może ogólnie ma ktoś rozrysowaną konstrukcję rozpórki, tak aby łatwo było nanieść to do komputera?
Druga sprawa która mnie martwi to twardość nierdzewki. Może lepiej zrobić ze stali węglowej i ocynkować galwanicznie?
Oczywiście wszystko jest kwestią sprawdzenia kosztów – jeśli wyjdzie mi ponad 100 pln na rozpórkę to nie widzę sensu robić samemu. Jakie grubości i średnice proponujecie do GY L3 na glebie?
ma ktoś może jakiś rysunek mocowań rozpórki na przód do GY ? Ogólnie w internecie znalazłem tylko rozpórkę górna na przód, ale zacząłem się zastanawiać, czy miałoby sens założenie z przodu górnej i dolnej, oraz samej dolnej z tyłu (górna nie wleci w kombi, z wiadomych względów). A pytanie stąd, że w sumie chłopaki w pracy mogą mi zrobić, więc jedynie cena materiałów (rura z nierdzewki i mocowania wycięte na laserze też z nierdzewki no i śruby). Jesli bym mniej więcej wiedział jakie te rozstawy itd to można by założyć.
Może ogólnie ma ktoś rozrysowaną konstrukcję rozpórki, tak aby łatwo było nanieść to do komputera?
Druga sprawa która mnie martwi to twardość nierdzewki. Może lepiej zrobić ze stali węglowej i ocynkować galwanicznie?
Oczywiście wszystko jest kwestią sprawdzenia kosztów – jeśli wyjdzie mi ponad 100 pln na rozpórkę to nie widzę sensu robić samemu. Jakie grubości i średnice proponujecie do GY L3 na glebie?
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje