Sportowy wydech dedykowany – Mazda 323F BA
Wreszcie, po roku... kombinowania, poszukiwania, wybierania jest!!! Sportowy wydech z katalogu Ultera dedykowany do Mazdy z silnikiem 1,5 Z5. Usunięty katalizator (ze środka), cały układ o średnicy 50mm, środkowy tłumik z Ultera, końcowy z końcówkami po obu stronach zderzaka – końcówki o średnicy 90mm i nierdzewna blacha osłaniająca puche
Więcej fotek w dziale Nasze Mazdy ---> KosteK lub kliknijcie poniżej w link Mazda – Gwiazda
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Więcej fotek w dziale Nasze Mazdy ---> KosteK lub kliknijcie poniżej w link Mazda – Gwiazda
- Od: 16 cze 2005, 10:55
- Posty: 727
No i wyglada naprawde spoczko
A ile takie cacuszko kosztuje? Widze, ze bez wycinki w zderzaku sie nie obylo, zreszta nie moglo sie obejsc bez tego, ale zastanawia mnie to, czy duzo jest roboty z wyciananiem badz powiekszaniem otworu w zderzaku, bo ja tez mam wizje zalozenia wydechu ale jest na tyle szeroki, ze w orginalna srednice sie nie zmiesci i trzeba powiekszac...
- Od: 22 wrz 2005, 22:05
- Posty: 40
- Skąd: Bytom
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 Diesel 136KM 2002r
Witam,
Zacząłem się rozglądać za sportowym tłumikiem do mojej mazdy
Ale coś nie bardzo widze że to przypasuje, ponieważ w 323f BA końcowy tłumik nie idzie prosto lecz jest "zagięty"
Czy da się dokupić do tego tłumik sportowy? Czy może trzeba ucinać tłumik żeby było prosto? xD
Pozdro
Zacząłem się rozglądać za sportowym tłumikiem do mojej mazdy
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Czy da się dokupić do tego tłumik sportowy? Czy może trzeba ucinać tłumik żeby było prosto? xD
Pozdro
- Od: 10 sie 2007, 22:00
- Posty: 25
Carol a wystarczylo zajrzec do http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=26836 , niemniej masz pochwale za prawidlowy tytul postu, zdarza sie to bardzo rzadzko wsrod swiezych uzytkownikow.
Dolaczam twoj temat do istniejacego, do ktorego takze moglbys sam dotrzec korzystajac z wyszukiwarki.
Pzdr.
Dolaczam twoj temat do istniejacego, do ktorego takze moglbys sam dotrzec korzystajac z wyszukiwarki.
Pzdr.
Less roof, more fun



Carol napisał(a):Czy da się dokupić do tego tłumik sportowy? Czy może trzeba ucinać tłumik żeby było prosto? xD
Da sie kupic
Madzia jest jak ukochana kobieta : Zawsze piekna ale czasem kapryśna. Ale jak jej tego nie wybaczyć.....
?? 
- Od: 17 cze 2007, 09:10
- Posty: 41
- Skąd: siedlce
- Auto: mazda 323f, BA, 1.8, rok 1997
Kostek ja mam ultera ostani tlumnik powiem ze autko bardzo ladnie brzmi, delikatny pomrku koteczka hehe. Jesli ci zalezy by autko bylo raczej slychac niz widac to nie bedziesz zadowolony z zakupu.Z reszta dla mnie jesli autko mam byc slychac to musi miec mocne serduszko.Pozdrawiam
-
Gość
Wracam do tematu ponieważ mam 2 pytania dotyczące dedykowanego tłumika firmy ulter do 323 f ba:
1) czy tłumik do silnika 1.5 16v pasuje tez do 1.8 16v (323 f ba), bo na stronie ultera nie ma wyszczególnionego tego modelu;
2) ile mniej więcej trzeba dopłacić, żeby dostać taką blachę z nierdzewki na puszkę i jak się tą blachę montuję.
Dzięki! Pozdrawiam!
1) czy tłumik do silnika 1.5 16v pasuje tez do 1.8 16v (323 f ba), bo na stronie ultera nie ma wyszczególnionego tego modelu;
2) ile mniej więcej trzeba dopłacić, żeby dostać taką blachę z nierdzewki na puszkę i jak się tą blachę montuję.
Dzięki! Pozdrawiam!
- Od: 5 lis 2007, 19:44
- Posty: 98
- Skąd: Lublin
- Auto: 323 F'97 BA 1.8 16v BP ASB
A6 C5'02 3.0 V6 ASN tip. quattro AVANT
daniel_w napisał(a):1) czy tłumik do silnika 1.5 16v pasuje tez do 1.8 16v (323 f ba), bo na stronie ultera nie ma wyszczególnionego tego modelu;
Nie pasuje w 1.5 jest inna srednica wydechu niż w 1.8 ale bez problemu zrobią ci do 1.8 ja miałem tak robiony
daniel_w napisał(a):2) ile mniej więcej trzeba dopłacić, żeby dostać taką blachę z nierdzewki na puszkę i jak się tą blachę montuję.
cena tak jak napisał KEEL a montarz polega na założeniu na puszke dwóch obejm i przykręceniu do nich blachy perforowanej
Madzia jest jak ukochana kobieta : Zawsze piekna ale czasem kapryśna. Ale jak jej tego nie wybaczyć.....
?? 
- Od: 17 cze 2007, 09:10
- Posty: 41
- Skąd: siedlce
- Auto: mazda 323f, BA, 1.8, rok 1997
Heja banana podpinam sie pod temat
Mam koncowy oryginalny tłumik i zamiast kata strumienice.Chciałbym wywalić środkowy aby uzyskac lepszy pomruk
Da mi to cos w sensie moze lekkiego kopa a moze glosniejszy bardziej rasowy klank?? Nie zalezy mi na halasie.napiszcie co to może jutro se podjade przerobić a co
A co sądzicie o tym,zeby niebyulo ze reklama ;http://moto.allegro.pl/item291322671_turbo_whistler_xhaust_dzwiek_turbo_wawa.html
Mam koncowy oryginalny tłumik i zamiast kata strumienice.Chciałbym wywalić środkowy aby uzyskac lepszy pomruk
A co sądzicie o tym,zeby niebyulo ze reklama ;http://moto.allegro.pl/item291322671_turbo_whistler_xhaust_dzwiek_turbo_wawa.html
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
sps-snipers chyba na glowe upadles z tym turbo cos tam wierzysz w takie rzeczy
Z tego co gadalem z Kell to on ma zalozony koncowy tlumik i zalozyl kata bo nie mial i efekt jest lepszy z katem niz bez 

-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8674 (86/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Niewiem beny skad wiesz o takich rzeczach,że lepiej bez kata.Wczesniej jezdzilem Punto bez kata i teraz tez i jest ciut lepiej.Napewno nie gorzej.A pytam sie bo moze ktos montowal taki gadzet haha.Noze jakis wzor to powiem szwagrowi i mi na tokarce dorobi haha
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
sps-snipers napisał(a):Niewiem beny skad wiesz o takich rzeczach,że lepiej bez kata.Wczesniej jezdzilem Punto bez kata i teraz tez i jest ciut lepiej.
Wie od KEELa, który po rozmowie z pracownikiem z Ultera postanowił zamontowac kata i okazało się, że samochód daje znacznie [jaki?] dzwięk (nie ma żadnego pierdzenia itp) i poprawiła sie charakterystyka. Ogólnie japonczyki nie lubią demontażu kata, no chyba że tego pre kata w kolektorze. A tak po za tym silniki są projektowane pod katalizatory, to że w Punto ci to pomogło to pamiętaj, że fiat ma gorszej jakości materiały, więc kat mógł by już przytkany, a jak się go pozbyłeś to po prostu odetkałeś czopa, co nie znaczy, że gdybyś zamontował ori, albo sport kata nie było by jeszcze lepiej
Na poważnie jeśli chcesz miec jakiś efekt w postaci mocy po modyfikacji układu wydechowego to oddaj go do profi firmy, a oni zrobią ci wszystko od kolektora i w tedy możesz liczyc na przyrost może 5KM, a do tego jeszcze jakiś profi dolocik i może kolejny ze 2KM wpadną
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Udesky napisał(a):Wie od KEELa, który po rozmowie z pracownikiem z Ultera postanowił zamontowac kata i okazało się, że samochód daje znacznie [jaki?] dzwięk (nie ma żadnego pierdzenia itp) i poprawiła sie charakterystyka.

-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8674 (86/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Marlan napisał(a):daniel_w napisał(a):1) czy tłumik do silnika 1.5 16v pasuje tez do 1.8 16v (323 f ba), bo na stronie ultera nie ma wyszczególnionego tego modelu;
Nie pasuje w 1.5 jest inna srednica wydechu niż w 1.8 ale bez problemu zrobią ci do 1.8 ja miałem tak robiony
daniel_w napisał(a):2) ile mniej więcej trzeba dopłacić, żeby dostać taką blachę z nierdzewki na puszkę i jak się tą blachę montuję.
cena tak jak napisał KEEL a montarz polega na założeniu na puszke dwóch obejm i przykręceniu do nich blachy perforowanej
Dzieki za info, ale jeszcze Ci pomęczę. Robiłeś do 1.8 u nich w zakładzie czy po prostu powiedziałeś, ze taki chcesz i Ci wysłali. Ile trzeba dopłacić mniej wiecej do takiej przyjemności (w porównaniu do 1.5 czyli 960 pln{2x70mm po obu stronach})
- Od: 5 lis 2007, 19:44
- Posty: 98
- Skąd: Lublin
- Auto: 323 F'97 BA 1.8 16v BP ASB
A6 C5'02 3.0 V6 ASN tip. quattro AVANT
Panowie powiem tak
dźwięk bez kata u mnie w 323f był żałosny. Wszystko brzęczało i dziwnie buczało
Po założeniu kata środkowego + końcowy ultera nie ma porównania!! Jest fajny basik taki rasowy zero zniekształceń po prostu super. ps nawet stożek teraz słyszę;)
Jak jest z mocą to okaże się dopiero po hamowni.Wiem tylko tyle że po ponownym założeniu kata na pewno nie jest gorzej, wręcz przeciwnie.
sps-snipers jak chcesz gwizdek to proponuje Ci tłumik końcowy od starego poldka, tam właśnie były takie efekty
Jak jest z mocą to okaże się dopiero po hamowni.Wiem tylko tyle że po ponownym założeniu kata na pewno nie jest gorzej, wręcz przeciwnie.
sps-snipers jak chcesz gwizdek to proponuje Ci tłumik końcowy od starego poldka, tam właśnie były takie efekty

-
Gość
Dzieki za info, ale jeszcze Ci pomęczę. Robiłeś do 1.8 u nich w zakładzie czy po prostu powiedziałeś, ze taki chcesz i Ci wysłali. Ile trzeba dopłacić mniej wiecej do takiej przyjemności (w porównaniu do 1.5 czyli 960 pln{2x70mm po obu stronach})
Taki tłumik u nich zamówiłem i mi przysłali ale... Jak ja zamawiałem swój pół roku temu nie mieli kryzy łączącej do 1.8 ( kryza to łączenie końcowego z resztą ukladu) i musiałem ze starego tłumika ją odciąć i przyspawac do nowego. Cena była ta sama żadnej dopłaty
Najlepiej zadzwoń do nich to dowiesz sie czy mają już te kryzy czy nadal trzeba spawac.
Madzia jest jak ukochana kobieta : Zawsze piekna ale czasem kapryśna. Ale jak jej tego nie wybaczyć.....
?? 
- Od: 17 cze 2007, 09:10
- Posty: 41
- Skąd: siedlce
- Auto: mazda 323f, BA, 1.8, rok 1997
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje