CHIP Tuning – DIESEL

Postprzez michu200 » 25 lip 2009, 15:01

wiem i z tego co pamiętam jesteś zadowolony,bo ja byłem. <jupi>
Michu
Mazda 6 sedan 2004 r, 42PV60EH Panasonic TX-P46G15E,N, 1D Mark III do tego 70-200 L 2,8 IS 24-70 L 2,8 300 L 4 IS itd........
Aeroklub Kujawski- od 1992 Parashuting

Lista olanych cwaniaków- "Krzych"
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2008, 00:08
Posty: 66
Skąd: Janikowo
Auto: Mazda 6

Postprzez Piterx » 25 lip 2009, 15:04

a dziekuje , nie narzekam:) lubie jechac ze znajomymi tak z 2-5 km ze 120-130 km/h i nagle wciasnąc gaz do podłogi....ich miny....BEZCENNE no i to uczucie jak wbija cię w fotel <list> <list>
Mazda 6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 19:47
Posty: 188 (0/1)
Skąd: Ziemia Lubuska
Auto: Mazda 6 CiTD-121KM >>156KM!!!

Postprzez michu200 » 25 lip 2009, 15:08

Dokładnie tak jak piszesz nie inaczej :D hahaha
Michu
Mazda 6 sedan 2004 r, 42PV60EH Panasonic TX-P46G15E,N, 1D Mark III do tego 70-200 L 2,8 IS 24-70 L 2,8 300 L 4 IS itd........
Aeroklub Kujawski- od 1992 Parashuting

Lista olanych cwaniaków- "Krzych"
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2008, 00:08
Posty: 66
Skąd: Janikowo
Auto: Mazda 6

Postprzez cwieta » 26 lip 2009, 19:42

Panowie. Przeczytałem z wielką ciekawością cały temat. Jest mi bardzo przykro,że ktoś wydaje prawie 3 tysiące /myślę, że cięzko zapracowane/ które nie dają absolutnie żadnego efektu, a wręcz odwrotnie. Jeżeli mogę cos zasugerować, to jest coś takiego jak prawo konsumenckie, produkt nie spełnia Twoich oczekiwań masz prawo żądać zwrotu pieniędzy. I nie daj się zwodzić, że za tydzień, za miesiąc itp. Niech firma ,która przeprowadzała modyfikację , przywróci auto do stanu poprzedniego, zwracając wszystkie koszta o udowodnienie "im" ,że nie wykonali swojej pracy jak należy. Niestety , każdy pilnuje swoich interesów, a w Twoim przypadku ,Twoich pieniędzy. Jeżeli będą się migać kieruj sprawę na drogę sądową.
Sprawa następna, od niedawna jest właścicielem M6 GY 121KM, wcześniej jeździłem Civic Aerodeck 1.8vti /170KM/. Jestem bardzo zadowolony ze zmiany auta. Gdy wsiadłem do Mazdy nie mogłem wyjść z podziwu jak Nm zapierają dech, choć byłem przekonany ,że po Hondzie nic mnie nie zaskoczy!
Po tych kilku tysiącach km przejechanych Mazdą , niestety już nie czuję tego "kopa" jednym słowem przyzwyczaiłem się. Myślałem , a może jakaś ingerencja w elektronikę i znów będzie radocha?!...tylko pytanie na jak długo na miesiąc , dwa? i co później? znów "nuda" Pewnie za kolejne kilka tysięcy można ingerować bardziej, większa turbina, tłoki itp.
Nawet jak mazda będzie miała 300KM po pewnym czasie znów będzie za mało, kolejne tysiące i kolejne.Gdzie jest ta granica? Ile to jest wystarczająca ilość ?
Moje zdanie jest takie czy warto? czy nie lepiej odkładać pieniądze np. na Subaru STI?
Pozdrawiam cwieta
http://www.nfservices.com.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 13:35
Posty: 124
Skąd: płock/ząbki
Auto: M6 GY 25E, 3 dni do 2005diesel

Postprzez Udesky » 26 lip 2009, 20:57

cwieta napisał(a):niestety już nie czuję tego "kopa" jednym słowem przyzwyczaiłem się. Myślałem , a może jakaś ingerencja w elektronikę i znów będzie radocha?!...tylko pytanie na jak długo na miesiąc , dwa? i co później? znów "nuda" Pewnie za kolejne kilka tysięcy można ingerować bardziej, większa turbina, tłoki itp.

Moim zdaniem to zależy wyłącznie od człowieka, ja mam zawirusowanego Szkodnika już prawie rok i dalej mnie cieszy, tym bardziej, że dzięki większym turbulum ciągnie znacznie, znacznie dłużej, aż do samego końca obrotomierza. Oczywiście myślę o podniesieniu dalej mocy, ale jeśli plany nie wypalą to trudno. W każdym razie serią znudziłem się bardzo szybko. Reasumując, od ponad roku ten 10 letni wózek, który dla większości ludzi jest dobry na działkę, robi sporo samochodów na trasie jak chcę, a wyprzedzanie to po prostu bajka. :D
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Riki » 26 lip 2009, 23:41

cwieta napisał(a):Moje zdanie jest takie czy warto?


Uwierz mi.. nie :) wiem, że wielu pewnie mnie zlinczuje <lol> CiTD to mocny silnik ale granica bezpieczna i zwykle osiągalna to okolice 180KM. Jak chcesz więcej to rzeźba i nikt nie powie Ci czy się uda i ile wytrzyma.. np. seryjne wtryski ledwo wydają przy w/w mocy a co będzie jak z przodu pojawi się 2xx?

chcesz się bawić w tuning diesla? zakup TDI. (chociażby) Mówię poważnie..

P.S
Możecie bić <lol>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez cwieta » 27 lip 2009, 09:11

Riki, nie chcę się bawić, bo nie mam pieniędzy na takie zabawy. Prędzej zmiana auta wchodzi w grę na coś mocniejszego.
http://www.nfservices.com.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 13:35
Posty: 124
Skąd: płock/ząbki
Auto: M6 GY 25E, 3 dni do 2005diesel

Postprzez Gib » 27 lip 2009, 10:25

Kup lotusa elise, będzie miał 120 KM a myśl o tym że mógłby mieć 200 będzie Cię przerażać.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez cwieta » 27 lip 2009, 12:09

Jak zaczną wychodzić w kombi to będzie na mojej liście.
http://www.nfservices.com.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 13:35
Posty: 124
Skąd: płock/ząbki
Auto: M6 GY 25E, 3 dni do 2005diesel

Postprzez krzych » 27 lip 2009, 12:34

amra1973 napisał(a):80-120 V bieg – 10 s

Lewizna jakas, to ja z moimi 143KM oryginalami z fabryki mam 8,4s. I tego czasu akurat jestem w 100% pewien.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez TuneFORCE » 27 lip 2009, 13:55

melass napisał(a):Nie wiem nie czytałem ale koleszka ma juz boxa ponad rok i nic mu sie nie dzieje. Może dlatego ze jezdzi jak twierdzi na 60 -70 % mocy boxa kóry jest regulowany...


Bardzo prosto można porówna co daje box a co daje dobrze zrobiony program. Wystarczy 2takie same auta i postawić je na kresce....box ma tylko jedna zaletę – mocniej czuc wbijanie w fotel – box daje więcej odczuć niz realnych osiągów i tyle.
Już kilka takich aut robiliśmy co zaczynały od boxów..wszyscy twierdzą że było szkoda kasy.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 23 lip 2005, 17:28
Posty: 104 (0/1)
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Gdańsk
Auto: Fajne ;–)

Postprzez Grzyby » 27 lip 2009, 15:34

Trec_Londyn napisał(a):Grzyby 15-20km to kolosalna roznica

no właśnie że znikoma przy aktualnej mocy silnika i wadze auta <lol>

krzych napisał(a):Lewizna jakas, to ja z moimi 143KM oryginalami z fabryki mam 8,4s.

Krzysiek, może poczytaj że to dotyczy auta przedliftowego z 5 biegową skrzynią. Wrzuć szóstkę i zmierz czas w tym samym przedziale. A jak nie będziesz się wstydził to napisz jaki wynik. Oczywiście ten 100 procentowy.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17088 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez krzych » 27 lip 2009, 15:59

Grzyby napisał(a):krzych napisał:
Lewizna jakas, to ja z moimi 143KM oryginalami z fabryki mam 8,4s.

Krzysiek, może poczytaj że to dotyczy auta przedliftowego z 5 biegową skrzynią. Wrzuć szóstkę i zmierz czas w tym samym przedziale. A jak nie będziesz się wstydził to napisz jaki wynik. Oczywiście ten 100 procentowy.


A to przepraszam, to tez jakos w okolicy 10ki bylo, ale przy 143. Tamte testy uznalem za niepotrzebne na 6ce i juz zapomnialem o nich :) Gdzies to mam, znajde to wkleje.

Ale nie, zaraz... jak moge podawac z szostki jak mi ledwo silnik pracuje przy 80ciu na 6ce. Nawet jakby bylo wiecej niz 10 to zaloze sie ze Wasze Mazdziochy przedliftowe nie maja 1200 obrotow na piatce przy 80, a moja chyba jakos tak ma albo nawet mniej :P

Kurcze, az sprawdze :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Gib » 27 lip 2009, 18:00

nie ma to jak przy 1200 obr dać pełnym ogniem, a może w dieslach niema panewek?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Udesky » 27 lip 2009, 21:00

Gibsong napisał(a):nie ma to jak przy 1200 obr dać pełnym ogniem, a może w dieslach niema panewek?

ciekawe ile wytrzyma dwumas <diabełek>
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Riki » 27 lip 2009, 21:31

cwieta napisał(a):Prędzej zmiana auta wchodzi w grę na coś mocniejszego.


<spoko>


krzych napisał(a):Lewizna jakas, to ja z moimi 143KM oryginalami z fabryki mam 8,4s


ale

Grzyby napisał(a):to dotyczy auta przedliftowego z 5 biegową skrzynią. Wrzuć szóstkę i zmierz czas w tym samym przedziale


więc dalej nie znamy tego osiągu na biegu NAJWYŻSZYM.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Mariospin » 29 lip 2009, 09:10

Witam,

Byłem w celu zrobienia czegokolwiek do nowej 6 – i nici – komputer nie do wejścia – a BOX nic nie daje – w sensie wzrost jest na tyle mały, że szkoda kasy ... także pozostaje mi standard... – co prawda powiedziano mi, że zależy to indywidualnie od samochodu – na niektórych podobno BOX-y się montuje – i nawet niektóre egzemplarze dają się czipować – ale niestety nie mój – pozostaje jeszcze ewentualnie centrala V-Tech w Krakowie – która dysponuje najnowszym interfejsem – może kiedyś przy okazji jak będę to się tam pojawię.

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 lip 2008, 10:16
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Auto: M6 '08 Kombi TOP 2.0 MZR CD

Postprzez pinky » 29 lip 2009, 11:20

Mariospin pogadaj z Figo-Fago gdzie swoją 6 robił, jemu po modyfiakcji wyszło 165km i 400nm. Samochód na gwarancji oczywiście.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Globy » 29 lip 2009, 11:30

Znam też innych Użytkowników GH, którzy mają 160-170 koni wyciągnięte z 2-litrowego diesla.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Mariospin » 29 lip 2009, 15:21

Nie twierdzę, że nie – ale w moim przypadku nic to nie dało – z figo-fago rozmawiałem – on ma właśnie V-tech, jeżeli się nie mylę – jest z Wawy więc robił prawdopodobnie w Kreatorze Mocy .... piszę tylko, że u mnie nic to nie dało – standardowo na hamowni pokazał mi, 148 KM i 340 NM – czyli więcej niż producent pisze – a po BOX-ie 160 i 360 – więc nic co wpłynęłoby na poprawę dynamiki. :( :(
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 lip 2008, 10:16
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Auto: M6 '08 Kombi TOP 2.0 MZR CD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje