
CHIP Tuning – DIESEL
wiem i z tego co pamiętam jesteś zadowolony,bo ja byłem. 

Michu
Mazda 6 sedan 2004 r, 42PV60EH Panasonic TX-P46G15E,N, 1D Mark III do tego 70-200 L 2,8 IS 24-70 L 2,8 300 L 4 IS itd........
Aeroklub Kujawski- od 1992 Parashuting
Lista olanych cwaniaków- "Krzych"
Mazda 6 sedan 2004 r, 42PV60EH Panasonic TX-P46G15E,N, 1D Mark III do tego 70-200 L 2,8 IS 24-70 L 2,8 300 L 4 IS itd........
Aeroklub Kujawski- od 1992 Parashuting
Lista olanych cwaniaków- "Krzych"
- Od: 13 sie 2008, 00:08
- Posty: 66
- Skąd: Janikowo
- Auto: Mazda 6
Dokładnie tak jak piszesz nie inaczej


Michu
Mazda 6 sedan 2004 r, 42PV60EH Panasonic TX-P46G15E,N, 1D Mark III do tego 70-200 L 2,8 IS 24-70 L 2,8 300 L 4 IS itd........
Aeroklub Kujawski- od 1992 Parashuting
Lista olanych cwaniaków- "Krzych"
Mazda 6 sedan 2004 r, 42PV60EH Panasonic TX-P46G15E,N, 1D Mark III do tego 70-200 L 2,8 IS 24-70 L 2,8 300 L 4 IS itd........
Aeroklub Kujawski- od 1992 Parashuting
Lista olanych cwaniaków- "Krzych"
- Od: 13 sie 2008, 00:08
- Posty: 66
- Skąd: Janikowo
- Auto: Mazda 6
Panowie. Przeczytałem z wielką ciekawością cały temat. Jest mi bardzo przykro,że ktoś wydaje prawie 3 tysiące /myślę, że cięzko zapracowane/ które nie dają absolutnie żadnego efektu, a wręcz odwrotnie. Jeżeli mogę cos zasugerować, to jest coś takiego jak prawo konsumenckie, produkt nie spełnia Twoich oczekiwań masz prawo żądać zwrotu pieniędzy. I nie daj się zwodzić, że za tydzień, za miesiąc itp. Niech firma ,która przeprowadzała modyfikację , przywróci auto do stanu poprzedniego, zwracając wszystkie koszta o udowodnienie "im" ,że nie wykonali swojej pracy jak należy. Niestety , każdy pilnuje swoich interesów, a w Twoim przypadku ,Twoich pieniędzy. Jeżeli będą się migać kieruj sprawę na drogę sądową.
Sprawa następna, od niedawna jest właścicielem M6 GY 121KM, wcześniej jeździłem Civic Aerodeck 1.8vti /170KM/. Jestem bardzo zadowolony ze zmiany auta. Gdy wsiadłem do Mazdy nie mogłem wyjść z podziwu jak Nm zapierają dech, choć byłem przekonany ,że po Hondzie nic mnie nie zaskoczy!
Po tych kilku tysiącach km przejechanych Mazdą , niestety już nie czuję tego "kopa" jednym słowem przyzwyczaiłem się. Myślałem , a może jakaś ingerencja w elektronikę i znów będzie radocha?!...tylko pytanie na jak długo na miesiąc , dwa? i co później? znów "nuda" Pewnie za kolejne kilka tysięcy można ingerować bardziej, większa turbina, tłoki itp.
Nawet jak mazda będzie miała 300KM po pewnym czasie znów będzie za mało, kolejne tysiące i kolejne.Gdzie jest ta granica? Ile to jest wystarczająca ilość ?
Moje zdanie jest takie czy warto? czy nie lepiej odkładać pieniądze np. na Subaru STI?
Pozdrawiam cwieta
Sprawa następna, od niedawna jest właścicielem M6 GY 121KM, wcześniej jeździłem Civic Aerodeck 1.8vti /170KM/. Jestem bardzo zadowolony ze zmiany auta. Gdy wsiadłem do Mazdy nie mogłem wyjść z podziwu jak Nm zapierają dech, choć byłem przekonany ,że po Hondzie nic mnie nie zaskoczy!
Po tych kilku tysiącach km przejechanych Mazdą , niestety już nie czuję tego "kopa" jednym słowem przyzwyczaiłem się. Myślałem , a może jakaś ingerencja w elektronikę i znów będzie radocha?!...tylko pytanie na jak długo na miesiąc , dwa? i co później? znów "nuda" Pewnie za kolejne kilka tysięcy można ingerować bardziej, większa turbina, tłoki itp.
Nawet jak mazda będzie miała 300KM po pewnym czasie znów będzie za mało, kolejne tysiące i kolejne.Gdzie jest ta granica? Ile to jest wystarczająca ilość ?
Moje zdanie jest takie czy warto? czy nie lepiej odkładać pieniądze np. na Subaru STI?
Pozdrawiam cwieta
http://www.nfservices.com.pl
- Od: 16 mar 2009, 13:35
- Posty: 124
- Skąd: płock/ząbki
- Auto: M6 GY 25E, 3 dni do 2005diesel
cwieta napisał(a):niestety już nie czuję tego "kopa" jednym słowem przyzwyczaiłem się. Myślałem , a może jakaś ingerencja w elektronikę i znów będzie radocha?!...tylko pytanie na jak długo na miesiąc , dwa? i co później? znów "nuda" Pewnie za kolejne kilka tysięcy można ingerować bardziej, większa turbina, tłoki itp.
Moim zdaniem to zależy wyłącznie od człowieka, ja mam zawirusowanego Szkodnika już prawie rok i dalej mnie cieszy, tym bardziej, że dzięki większym turbulum ciągnie znacznie, znacznie dłużej, aż do samego końca obrotomierza. Oczywiście myślę o podniesieniu dalej mocy, ale jeśli plany nie wypalą to trudno. W każdym razie serią znudziłem się bardzo szybko. Reasumując, od ponad roku ten 10 letni wózek, który dla większości ludzi jest dobry na działkę, robi sporo samochodów na trasie jak chcę, a wyprzedzanie to po prostu bajka.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
cwieta napisał(a):Moje zdanie jest takie czy warto?
Uwierz mi.. nie

chcesz się bawić w tuning diesla? zakup TDI. (chociażby) Mówię poważnie..
P.S
Możecie bić

amra1973 napisał(a):80-120 V bieg – 10 s
Lewizna jakas, to ja z moimi 143KM oryginalami z fabryki mam 8,4s. I tego czasu akurat jestem w 100% pewien.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
melass napisał(a):Nie wiem nie czytałem ale koleszka ma juz boxa ponad rok i nic mu sie nie dzieje. Może dlatego ze jezdzi jak twierdzi na 60 -70 % mocy boxa kóry jest regulowany...
Bardzo prosto można porówna co daje box a co daje dobrze zrobiony program. Wystarczy 2takie same auta i postawić je na kresce....box ma tylko jedna zaletę – mocniej czuc wbijanie w fotel – box daje więcej odczuć niz realnych osiągów i tyle.
Już kilka takich aut robiliśmy co zaczynały od boxów..wszyscy twierdzą że było szkoda kasy.
Chiptuning samochodów japońskich z systemami DENSO, HITACHI itp.
CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, HAMOWNIA
Serwis FAP/DPF – http://www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/pages/TuneFORC ... 4479166793
CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, HAMOWNIA
Serwis FAP/DPF – http://www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/pages/TuneFORC ... 4479166793
Trec_Londyn napisał(a):Grzyby 15-20km to kolosalna roznica
no właśnie że znikoma przy aktualnej mocy silnika i wadze auta

krzych napisał(a):Lewizna jakas, to ja z moimi 143KM oryginalami z fabryki mam 8,4s.
Krzysiek, może poczytaj że to dotyczy auta przedliftowego z 5 biegową skrzynią. Wrzuć szóstkę i zmierz czas w tym samym przedziale. A jak nie będziesz się wstydził to napisz jaki wynik. Oczywiście ten 100 procentowy.
Grzyby napisał(a):krzych napisał:
Lewizna jakas, to ja z moimi 143KM oryginalami z fabryki mam 8,4s.
Krzysiek, może poczytaj że to dotyczy auta przedliftowego z 5 biegową skrzynią. Wrzuć szóstkę i zmierz czas w tym samym przedziale. A jak nie będziesz się wstydził to napisz jaki wynik. Oczywiście ten 100 procentowy.
A to przepraszam, to tez jakos w okolicy 10ki bylo, ale przy 143. Tamte testy uznalem za niepotrzebne na 6ce i juz zapomnialem o nich
Ale nie, zaraz... jak moge podawac z szostki jak mi ledwo silnik pracuje przy 80ciu na 6ce. Nawet jakby bylo wiecej niz 10 to zaloze sie ze Wasze Mazdziochy przedliftowe nie maja 1200 obrotow na piatce przy 80, a moja chyba jakos tak ma albo nawet mniej
Kurcze, az sprawdze
cwieta napisał(a):Prędzej zmiana auta wchodzi w grę na coś mocniejszego.

krzych napisał(a):Lewizna jakas, to ja z moimi 143KM oryginalami z fabryki mam 8,4s
ale
Grzyby napisał(a):to dotyczy auta przedliftowego z 5 biegową skrzynią. Wrzuć szóstkę i zmierz czas w tym samym przedziale
więc dalej nie znamy tego osiągu na biegu NAJWYŻSZYM.
Witam,
Byłem w celu zrobienia czegokolwiek do nowej 6 – i nici – komputer nie do wejścia – a BOX nic nie daje – w sensie wzrost jest na tyle mały, że szkoda kasy ... także pozostaje mi standard... – co prawda powiedziano mi, że zależy to indywidualnie od samochodu – na niektórych podobno BOX-y się montuje – i nawet niektóre egzemplarze dają się czipować – ale niestety nie mój – pozostaje jeszcze ewentualnie centrala V-Tech w Krakowie – która dysponuje najnowszym interfejsem – może kiedyś przy okazji jak będę to się tam pojawię.
Pozdrawiam
Byłem w celu zrobienia czegokolwiek do nowej 6 – i nici – komputer nie do wejścia – a BOX nic nie daje – w sensie wzrost jest na tyle mały, że szkoda kasy ... także pozostaje mi standard... – co prawda powiedziano mi, że zależy to indywidualnie od samochodu – na niektórych podobno BOX-y się montuje – i nawet niektóre egzemplarze dają się czipować – ale niestety nie mój – pozostaje jeszcze ewentualnie centrala V-Tech w Krakowie – która dysponuje najnowszym interfejsem – może kiedyś przy okazji jak będę to się tam pojawię.
Pozdrawiam
- Od: 1 lip 2008, 10:16
- Posty: 26
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 '08 Kombi TOP 2.0 MZR CD
Znam też innych Użytkowników GH, którzy mają 160-170 koni wyciągnięte z 2-litrowego diesla.
Nie twierdzę, że nie – ale w moim przypadku nic to nie dało – z figo-fago rozmawiałem – on ma właśnie V-tech, jeżeli się nie mylę – jest z Wawy więc robił prawdopodobnie w Kreatorze Mocy .... piszę tylko, że u mnie nic to nie dało – standardowo na hamowni pokazał mi, 148 KM i 340 NM – czyli więcej niż producent pisze – a po BOX-ie 160 i 360 – więc nic co wpłynęłoby na poprawę dynamiki.

- Od: 1 lip 2008, 10:16
- Posty: 26
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 '08 Kombi TOP 2.0 MZR CD
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje