Kills on Road & Street
ja pisze jak bylo wszyscy wiedza lepiej spoko co ja tam wiem a kierownika dobrze znam i wiem jak jezdzi i co potrafi wiec i tak wiecie lepiej, ale co tam.
zobacz na moj podpis na 3 tylko tyle jade i takie obroty, ale przyspieszam dobrze.
crx ma ponad 8 do setki ja 8, ale ok nie pisze nic wiecej bo kierownik crx'a dupa
zobacz na moj podpis na 3 tylko tyle jade i takie obroty, ale przyspieszam dobrze.
crx ma ponad 8 do setki ja 8, ale ok nie pisze nic wiecej bo kierownik crx'a dupa
- Od: 20 lut 2005, 00:00
- Posty: 392
- Skąd: Pyrzyce
- Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95
a czym mierzyles te 8s do 100 , g-techy nie podaja prawidlowej wartosci, a wedlug danych katalogowych, 626 ma 8,5s do 100 i to w manualu, wiec w automacie ma 9 s, , jak by nie patrzec ja tam uwazam ze crx goni taka mazde , pozdro
-
Pyton162
Pyton162 nie chce mie sie juz tego komentowac bo pisalem wczsniej wszystko wystarczy przeczytac
przypominam ja mam 217nm konie nie sa tak wazne
przypominam ja mam 217nm konie nie sa tak wazne
- Od: 20 lut 2005, 00:00
- Posty: 392
- Skąd: Pyrzyce
- Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95
no_name... daj spokoj ...z tym super hiper [tiiit] sportowym automatem.... bojda na resorach .... a jak ktos ci takie kity powciskal to czas przejrzec na oczka
(NO OFFENCE
)
a tak poza tym to co daje krecenie poza 6tys obrotow... jak max moc i moment jest miedz 4-5![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
a tak poza tym to co daje krecenie poza 6tys obrotow... jak max moc i moment jest miedz 4-5
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

6,2s –> 100km/h
- Od: 11 lut 2004, 00:59
- Posty: 463
- Skąd: Gliwice
- Auto: Coupe R6
A ja ostatnio miałem okazję pościgać się po ulicach Wrocławia z białą mazdą 323 z ciemnymi szybami (ostatnio model przed Mazdą 3 zdaje mi się). Całkiem przyjemnie się to odpychało
Chwilę wcześniej ustawione wyścigi z Hondą Civic Type-R (>220 KM) i Audi TT 1.8T (>220KM). Za każdym razem po ogarnięciu jedynki i dwójki – 5, moze 6, a moze 7 długosci do przodu
Chwilę wcześniej ustawione wyścigi z Hondą Civic Type-R (>220 KM) i Audi TT 1.8T (>220KM). Za każdym razem po ogarnięciu jedynki i dwójki – 5, moze 6, a moze 7 długosci do przodu
Mazda 323 BG 1.3 8v
Seat Ibiza TDI ASZ +++ by CompSport
Seat Ibiza TDI ASZ +++ by CompSport
- Od: 22 sie 2005, 22:03
- Posty: 38
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 323 BG 1.3 8v
LoB napisał(a):no_name... daj spokoj ...z tym super hiper [tiiit] sportowym automatem.... bojda na resorach .... a jak ktos ci takie kity powciskal to czas przejrzec na![]()
nie no doslownie jestescie zaje... wszyscy wiecie lepiej co ja mam madzi brawa dla znawcow co znaja moja madzie na wylot

velocitynie chcial bym spotkac Twojego TDI aby nie dostac po pupie
- Od: 20 lut 2005, 00:00
- Posty: 392
- Skąd: Pyrzyce
- Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95
no_name napisał(a):a jak bys wypadl w starciu supra 3.0 turbo z 1991
Na Bemowie było pięć Supr 3gen. (1986-1993) i najlepsza z nich wykręciła wynik 14.54 na 1/4 mili. Prawdopodobnie z silnikiem 7MGTE (235 KM).
Teoretycznie najmocniejsza supra w tej budzie była z silnikiem 1JZ-GTE – sądzę, że niska 14-tka, bądź wysoka 13-tka na ćwiartkę byłyby realne.
Mi się udało wykręcić 13.680 ET
P.S. a wracając do wyścigu Cronosa z CRXem, to nie ma się co spinać
Mazda 323 BG 1.3 8v
Seat Ibiza TDI ASZ +++ by CompSport
Seat Ibiza TDI ASZ +++ by CompSport
- Od: 22 sie 2005, 22:03
- Posty: 38
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 323 BG 1.3 8v
velocity napisał(a):no_name napisał(a):a jak bys wypadl w starciu supra 3.0 turbo z 1991
P.S. a wracając do wyścigu Cronosa z CRXem, to nie ma się co spinaćNajpiekniejsze jest to, że na ulicy nie ścigają się ani dane katalogowe, ani wykresy z hamowni. W przypadku aut o choc troche zbliżonym potencjale nietrudno o niespodziankę
Ja popieram ta wypowiedz wystarczy jeden drobny bład jadnego z kierowców i niespodzianka gwarantowana
POZDRO DLA WSZYSTKICH BLACK DEVIL 323
- Od: 24 wrz 2005, 17:39
- Posty: 123
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323BG 1990r.
A ja ostatnio miałem okazję pościgać się po ulicach Wrocławia z białą mazdą 323 z ciemnymi szybami (ostatnio model przed Mazdą 3 zdaje mi się). Całkiem przyjemnie się to odpychało
A moze to byl Marco81??
klawy323 napisał(a):Ja popieram ta wypowiedz wystarczy jeden drobny bład jadnego z kierowców i niespodzianka gwarantowana A co do niespodzianek to chciecie to wierzcie nie to nie ale w Czwartkowa noc ok 23 w stolicy na miejscówce zwanej "S" widzialem na własne oczy jak calibra 2.0 dostała niewiele po pupie od poldka. I CO WY NA TO
wcale mnie to nie dziwi bo i ja to widziałem
gość z Calibry mało zapaści nie dostał
- Od: 22 cze 2004, 15:59
- Posty: 219
- Skąd: średniej wielkości
- Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH
Piotrek napisał(a):A moze to byl Marco81??
Calkiem mozliwe – jesli tak, to pozdrawiam i dziekuje za przejezdzke – zreszta juz wczoraj mrugnalem swiatlami w podziekowaniu
Jesli chodzi o poloneza, to pewnie miał cos nagrzebane pod maską
Mazda 323 BG 1.3 8v
Seat Ibiza TDI ASZ +++ by CompSport
Seat Ibiza TDI ASZ +++ by CompSport
- Od: 22 sie 2005, 22:03
- Posty: 38
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 323 BG 1.3 8v
velocity napisał(a): W Polsce jezdzi troszke dwulitrowek
Polonez z silnikiem rovera 1.4 16V daje rade takim calibrom
A tak nawiasem to dzis na autostradzie odstawilem Seata Sharona Tdi i terenowego Merca prawie nówke – Merc wysiadł przy 160 a Seat troche dłużej się trzymał bo 180 dalej ochlapł – nie że sie wyżywam ale sami tego chcieli
- Od: 22 cze 2004, 15:59
- Posty: 219
- Skąd: średniej wielkości
- Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH
velocity napisał(a):Calkiem mozliwe – jesli tak, to pozdrawiam i dziekuje za przejezdzke – zreszta juz wczoraj mrugnalem swiatlami w podziekowaniu usmiech
Faktycznie , to byłem ja
Pozdro
- Od: 27 gru 2004, 20:49
- Posty: 637
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Mazda 6 GY – aktualnie
Mazda 323F BJ – była
MAXX napisał(a):klawy323 napisał(a):Ja popieram ta wypowiedz wystarczy jeden drobny bład jadnego z kierowców i niespodzianka gwarantowana A co do niespodzianek to chciecie to wierzcie nie to nie ale w Czwartkowa noc ok 23 w stolicy na miejscówce zwanej "S" widzialem na własne oczy jak calibra 2.0 dostała niewiele po pupie od poldka. I CO WY NA TO
wcale mnie to nie dziwi bo i ja to widziałem
gość z Calibry mało zapaści nie dostał
A czym szanowny kolega tam był???
POZDRO DLA WSZYSTKICH BLACK DEVIL 323
- Od: 24 wrz 2005, 17:39
- Posty: 123
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323BG 1990r.
Ufff... dzisiaj konkretny wyścig
Tym razem sprawdziłem dwa auta z własnej stajni
Audi A6 3.0 TDI quattro – 297 KM i 545 Nm -wirus by CompSport
Seat Ibiza 1.9 TDI – 233 KM i 433 Nm – całkowicie zmodfikowany by CompSport
1 bieg – ze względu na quattro – audi wyskakuje do przodu o co najmniej 3-4 długości
2 bieg – Ibiza ciągle mieli, ale skrawki przyczepności pozwalają na to, by nie zwiększać straty.
3 bieg – Ibiza łapie przyczepność – dochodzi w błyskawicznym tempie Audi
4 bieg – od 130 km/h – Ibiza rozpoczyna masakrę
– kilka – może 5, moze 6 długości do przodu przy końcu 4-tki – 180 km/h. Przy większych prędkościach dają się we znaki straty na napędzie quattro w audi.
Głównym bohaterem spotkania była niska masa Ibizy – ok. 1070 kg po wybebeszeniu środka – a dzięki temu współczynnik kg/KM poniżej 4,60
Sytuacje diametralnie zmieniłyby slicki w Ibi – takie, na jakich startowałem na Bemowie.
Mam filmik – postaram się go tutaj wrzucić w najbliższym czasie
Tym razem sprawdziłem dwa auta z własnej stajni
Audi A6 3.0 TDI quattro – 297 KM i 545 Nm -wirus by CompSport
Seat Ibiza 1.9 TDI – 233 KM i 433 Nm – całkowicie zmodfikowany by CompSport
1 bieg – ze względu na quattro – audi wyskakuje do przodu o co najmniej 3-4 długości
2 bieg – Ibiza ciągle mieli, ale skrawki przyczepności pozwalają na to, by nie zwiększać straty.
3 bieg – Ibiza łapie przyczepność – dochodzi w błyskawicznym tempie Audi
4 bieg – od 130 km/h – Ibiza rozpoczyna masakrę
Głównym bohaterem spotkania była niska masa Ibizy – ok. 1070 kg po wybebeszeniu środka – a dzięki temu współczynnik kg/KM poniżej 4,60
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Sytuacje diametralnie zmieniłyby slicki w Ibi – takie, na jakich startowałem na Bemowie.
Mam filmik – postaram się go tutaj wrzucić w najbliższym czasie
Mazda 323 BG 1.3 8v
Seat Ibiza TDI ASZ +++ by CompSport
Seat Ibiza TDI ASZ +++ by CompSport
- Od: 22 sie 2005, 22:03
- Posty: 38
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 323 BG 1.3 8v
Mazda MX3 V6 v Mercedes E300 Turbodisel
Sytuacja z przed godziny . Wyjeżdzam sobie ze stacji shell i skrecam w prawo na prawy pas bo po lewym doslownie leci jakiś merc . Niestety mimo pośpiechu merc musial stanąć na światłach za jakieś 300 metrów więc ja powoli sie tocząc prawym pasem stnełem obok niego . Pomyślałem sobie że czemu nie spróbować tym bardziej że ostanio Audi 6 2,5 V6 Tdi co prawda że nie ze startu a z rolowanego nie dało mi rady wiec pomyślałem jak by to bylo z takim mercem
. Zielone i start .
1 bieg – ja wyskoczyłym dosłownie ułamek sekundy do przodu o jakieś 0,5 metra lecz widzę kątem oka że merc mnie dochodzi i wyprzedza o poł maski . Myśle sobie że sie nadziałem ale nie odpuszczam i przy okolo 6000 tys daje następny bieg
2 bieg – sytuacja zaczyna iśc na moją korzyść bo merc nie powieksza przewagi a ja mam okolo 3000 tys (Merc jadac obok mnie wydaje super dzwięk z silnika jakby siedziało tam z 5 litrów i V12 ) obroty dochodzą do 4,5 obrotów i vris rusza – teraz to ja ide do przodu i pod koniec 2 mam merca gdzieś na wysokości tylnych kół
3 – doslownie zdązyłem wrzucić i jeszcze powiekszyc przewage prawie juz o dlugośc ale zakret w prawo i w dodatku jednokierunkowa wieć razem zwalniamy .
Oczywiście sprawdziłem co to za motor i był to 3.0 turbodisel o mocy 177 KM . Myśle jednak że waga zrobiła swoje . Nie wiem jak dalej by sie potoczyła gonitwa na wyższych biegach ale zabrakło na to drogi . Ja mrugnołem mu awaryjnymi i pojechałem dalej . Jedno jest pewne że mimo iż są to krowy te merce to średnio utrzymany mx mógłby nie dać sobie rady i nie należy bagatelizować takich limuzyn na pewno
Sytuacja z przed godziny . Wyjeżdzam sobie ze stacji shell i skrecam w prawo na prawy pas bo po lewym doslownie leci jakiś merc . Niestety mimo pośpiechu merc musial stanąć na światłach za jakieś 300 metrów więc ja powoli sie tocząc prawym pasem stnełem obok niego . Pomyślałem sobie że czemu nie spróbować tym bardziej że ostanio Audi 6 2,5 V6 Tdi co prawda że nie ze startu a z rolowanego nie dało mi rady wiec pomyślałem jak by to bylo z takim mercem

1 bieg – ja wyskoczyłym dosłownie ułamek sekundy do przodu o jakieś 0,5 metra lecz widzę kątem oka że merc mnie dochodzi i wyprzedza o poł maski . Myśle sobie że sie nadziałem ale nie odpuszczam i przy okolo 6000 tys daje następny bieg
2 bieg – sytuacja zaczyna iśc na moją korzyść bo merc nie powieksza przewagi a ja mam okolo 3000 tys (Merc jadac obok mnie wydaje super dzwięk z silnika jakby siedziało tam z 5 litrów i V12 ) obroty dochodzą do 4,5 obrotów i vris rusza – teraz to ja ide do przodu i pod koniec 2 mam merca gdzieś na wysokości tylnych kół
3 – doslownie zdązyłem wrzucić i jeszcze powiekszyc przewage prawie juz o dlugośc ale zakret w prawo i w dodatku jednokierunkowa wieć razem zwalniamy .
Oczywiście sprawdziłem co to za motor i był to 3.0 turbodisel o mocy 177 KM . Myśle jednak że waga zrobiła swoje . Nie wiem jak dalej by sie potoczyła gonitwa na wyższych biegach ale zabrakło na to drogi . Ja mrugnołem mu awaryjnymi i pojechałem dalej . Jedno jest pewne że mimo iż są to krowy te merce to średnio utrzymany mx mógłby nie dać sobie rady i nie należy bagatelizować takich limuzyn na pewno
- Od: 22 cze 2004, 15:59
- Posty: 219
- Skąd: średniej wielkości
- Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH
Ja zkilowałe 15 tirów 4 bmw mnóstwo komarów w lesie i wiele innych jadac 220 nikt nie chciał sie scigac bmki to tylko na prawo uciekały bo stare. prawda jest taka ze wyscigi to tylko na torze a na drodze to lepiej jechac spokojnie tez lubie poszalec jak kazdy mój kumpel ostatnio tak szalał ze sasiadowi brame w nocu rozjebał i trzy słupy i co z tego ze wyprzedzisz kogos dwa razy no tak udowadnisz ze jestes super szybki ale czy na polskich drogach jest na to miejsce watpie.




- Od: 14 gru 2005, 23:21
- Posty: 102
- Auto: Xedos 6 BMW E46 325i kombi
Może to nie był kill ale opisze . Stanełem dziś na światłach obok Nissana Maximy , czarna przyciemniane szyby zadbana rocznik mysle około 99. Tak naprawde nie miałem chęci dziś się ganiać . Zielone ruszamy powli chwila i kierownik Nissana nie wytrzymał i pocisnął – ja dałem sobie na luz na początku . Zobaczyłem w tym momencie fenomenalne przyspieszenie Nissana któremu przód się podniósł do góry a tyłem prawie szorował o asflat . W tym momecnie postawnowilem i ja pocisnąć mimo iż był odemnie o jakies 4-5 długości do przodu . Oczywiście to nic nie dalo bo co najwyżej odległość się nie powiekszała ale o dziwo aż do 3 biegu kiedy to odległość zaczełą delikatnie spadać – tak naprawde nie wiem czy kierownik zwolnił czy mx zaczął się wkręcać . Zatrzymaliśmy nie na światłąch i zapytałem kolegi czy to 2 czy 3 litrowa wersja i była to 3 litrowa wersja . Chłopak spoko , rozstaliśmy na światłach ja w prawo on w lewo . Ogolnie maxima bardzo mi sie spodobała 
- Od: 22 cze 2004, 15:59
- Posty: 219
- Skąd: średniej wielkości
- Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH
velocity napisał(a):Piotrek napisał(a):A moze to byl Marco81??
Calkiem mozliwe – jesli tak, to pozdrawiam i dziekuje za przejezdzke – zreszta juz wczoraj mrugnalem swiatlami w podziekowaniu
Jesli chodzi o poloneza, to pewnie miał cos nagrzebane pod maskąW Polsce jezdzi troszke dwulitrowek, w dodatku czesc jest zmodyfikowana
A Calibry... jak to Calibry – nie wszystkie trafiają w ręce osób, które dbają o sprawy mechaniczne (że tak to delikatnie ujmę
) Poza tym 2.0 115 KM jedzie tak... srednio rewelacyjnie, biorac pod uwage agresywny wyglad auta
daltego jest to 2gie po auto w Polsce po e36 (co 2ga ma naklejki m3

Swego czasu swoją cali w stylingu 2.0i lpg zniszczyłem w miare zdrową 323gtr
- Od: 2 lut 2004, 23:14
- Posty: 15
- Auto: polo, m3@optic316i lpg sleeper
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje