Kills on Road & Street

Postprzez Adaś » 7 mar 2009, 15:31

Jacek176 napisał(a):Winetou w MX-3 z KF. Ale tak szczerze mówiąc to mi coś wygląda na błąd pomiaru.

Nie błąd pomiaru, tylko Winet miał lotny start ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Jacek176 » 7 mar 2009, 15:32

Troll Bagienny napisał(a):Sprawdziłem i Danisz miał 16.182, a ja 16.282. Błędu nie było, bo wszystkie czasy moje i jego są mniej więcej podobne

Ale chodziło mi o ten czas Winetou: 15.78
Z takim czasem to on by mógł z KL'ami się poganiać :D

Adaś napisał(a):
Jacek176 napisał(a):Winetou w MX-3 z KF. Ale tak szczerze mówiąc to mi coś wygląda na błąd pomiaru.

Nie błąd pomiaru, tylko Winet miał lotny start ;)

Aha. No to wszystko jasne :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez pawlak32 » 7 mar 2009, 15:34

Czyli tak jak mówilem. Jego mazda to nie seria 128 koni a cos pomodzone i dotego lekko wybebeszone a efekt ? Praktycznie jak seria K8. Nie ma co sie drapać, auta jadą tak samo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Troll Bagienny » 7 mar 2009, 15:34

Jacek176 napisał(a):Ale chodziło mi o ten czas Winetou: 15.78

Wiem wiem, tylko napisałem to odnośnie rozmowy o czasach moich i Danisza ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Jacek176 » 7 mar 2009, 15:39

pawlak32 napisał(a):Jego mazda to nie seria 128 koni a cos pomodzone

Jakiegoś harcore tam nie było. Z tego co pamiętam Danisz mówił, że w niemieckiej dokumentacji było wpisane 140KM

pawlak32 napisał(a):a efekt ? Praktycznie jak seria K8.

A czy Trolla auto jest całkiem seryjne?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez xXx » 7 mar 2009, 15:51

Panowie, moim zdaniem auta jadą porównywalnie, V-ka ma inną charakterystykę niż R4, porównywać można by seryjnie egzemplarze po przebiegach 40.000km, w tym momencie nie ma to sensu...



Powiem wam jako ciekawostke, ze byl jeden taki na naszym forum jakis czas temu, ktory uwazal ze BG BP DOHC jest szybsze niz GE KL no i sie niestety bardzo zdziwił...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Jacek176 » 7 mar 2009, 15:55

xXx napisał(a):porównywać można by seryjnie egzemplarze po przebiegach 40.000km

Dokładnie. W tym momencie wszystko zależy ile koni komu ubyło (albo przybyło ;) ) przez lata eksploatacji.
Jako ciekawostkę powiem, że jakiś czas temu na forum jeden kolega wstawił wykres z hamowni 323 BG GT, które wypluło 85KM <lol> A wydawało mu się, że całkiem dobrze jeździ <lol>
Takie GT może zostać objechane przez zdrowe Z5 <lol> A potem zaczęłyby krążyć legendy że BG GT jedzie tak samo jak Z5 <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Badyl » 7 mar 2009, 17:38

xXx a o tych wczorajszych bitwach z dwiema m3 nic nie napiszesz?
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez Marcin1mazda » 7 mar 2009, 18:11

Pyton162 napisał(a):ustawka z fordem escortem po swapie na 2.0 dohc chyba 150km , 1 dla mnie , 2 dla mnie 3 biegi widze ze ford mnie dochodzi ale nie dal rady i ogólnie moja wygrana o niecałą długość auta

Rs Rs-owi nie równy. jechałem moim byłym 103 konnym Sohc-kiem i pozamiatałem takiego escorta tydzien później przyjechał taki sam i mnie objechał o 1,5 długości.
lewicki01 napisał(a):323F BG teraz ma 138km BP DOHC GT dzisiaj się z nim próbowałem i szczerze mówiąc to do 130 odszedł mnie o niecałą długość auta

Jechałem w 2 Osoby a Ty sam :D a 90kg to w h** Dla samochodu który ma ok. 130km.
Jacek176 napisał(a):Z tego co gadałem z marcin1mazda na GG to jego GT wogóle nie jedzie. Tak odrazu "na dzień dobry" doszliśmy, że nie działa mu VICS oraz, że ma wałki rozrządu z wersji 128KM

VICS jest cały czas otwart a wałek wydechowy ma oznaczenie BP06 wiec jest od wersji 128km. Ale to sie zmieni :P
A co do mojego Obecnego Silniczka To nie jest taki zły, tyle ze raz chodzi jak dziki a raz prawie jak moje byłe sohc. we czwartek ustawiłem sie na kresce z Bmw E46 2,5 196Km Coupe i Dostałem o Długość i gość z Bmw był bardzo zdziwiony.
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez Gib » 7 mar 2009, 18:15

niestety Ravo ja chyba konin odpuszczam pracuje piątek i sobota i nic tu się nie da za bardzo z tym zrobić.
Tak pozatym to jakie Wy macie problemy. Jacek176 ustaw się z jakimś K8 i będzie wiadomo ile dostaje bo raczej nie wykręci czasu poniżej 8 sek do setki żaden.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Adamos » 7 mar 2009, 18:38

a ja nie tak dawno dostałem baty od 323f z silnikiem z5 (czyli taki jak moj w 323c)

w eFce nie ma katalizatora i jest stożek. u mnie żadnych zamian. w F węższe opony, u mnie stare paliwo z neste :/ i prawdopodobnie coś nie tak z dociskiem sprzęgła, po przejściu z 1 na 2 auto od razu nie chce jechać.

dostałem na jakies 3-4 długosci auta na odcinku gdzie F dochodziła do 170 a ja 150 :/
wiec masakra

czy zastosowanie dobrego stożka i wyciecie kata może spowodować, że Z5 ma te seryjne 88 koni po wielu latach :/ bo raczej moje Z5 pada niż jego Z5 ma większa moc. z Z5 demona sie nie zrobi ale mógłby miec chociaż tą nominalna moc
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez Gib » 7 mar 2009, 18:45

wymiana kata na bardziej drożny powinna być lepszym pomysłem niż wycinanie. Devoy ma w swojej Z5 moc nominalną bez modów więc da się.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Adamos » 7 mar 2009, 19:01

Gibsong tzn jest strumienica. według mnie to bajki ze to cos daje ale jakby odświeża auto, tyle może i daje.
muszę skoczyć na hamownie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez Jacek176 » 7 mar 2009, 19:04

Dzisiaj na trasie wyprzedziłem Prelude (model do 94r.) 2.0i
Potem dalej jechałem swoim tempem. Kierownik Hondy chyba poczuł się urażony i zaczął mnie gonić. Jak dojechał do mnie to depnąłem gaz i po kilkunastu sekundach zginął mi z lusterka :)
Potem na mieście złapałem się z BMW 320Ci (według katalogu 170KM). Koleś ostro cisnął bo aż tył mu na boki chodził. Niestety nie było miejsca żeby go wyprzedzić ale musiałem odpuszczać gaz żeby mu nie wjechać w tyłek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Bartg » 7 mar 2009, 19:24

czy zastosowanie dobrego stożka i wyciecie kata może spowodować, że Z5 ma te seryjne 88 koni po wielu latach :/ bo raczej moje Z5 pada niż jego Z5 ma większa moc. z Z5 demona sie nie zrobi ale mógłby miec chociaż tą nominalna moc

Moja wczoraj na hamownii ze stozkiem wykrecila 86 km i 125 nm, koledzy w z5 w wiekszosci krecili w przedziale 85-89 koni, czyli nie taki strasznie nieudany ten silnik, bo i przebiegi mocy i momentu i same charakterystyki byly bardzo zblizone i calkiem przyzwoite.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez xXx » 7 mar 2009, 20:47

Badyl napisał(a):xXx a o tych wczorajszych bitwach z dwiema m3 nic nie napiszesz?



Nie ma o czym, radekkm robi takie w GB codziennie autem z mniejszą o ponad 100KM mechanicznych mocą <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Lukasz_zdw » 7 mar 2009, 21:22

Patryk tu nie ma sie co smiać, bo ja tez kilka M3 objechalem. Co druga 316 ma przyklejone M3 hahaha
Lukasz_zdw
 

Postprzez xXx » 7 mar 2009, 21:29

<lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Gib » 7 mar 2009, 22:29

ooo S14 wygrało z FD w TV
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez radekkm » 8 mar 2009, 09:12

szybkie wyjasnienie ze strzalkami dla ulomnych

mx-3 KLZE waga zmierzona 1160kg z polowa baku i kierowca
zmierzona moc na hamowni 196,6km
1160 – 82 driver – paliwo = 1050
196,6km/1050kg = 187km na tone

auto ktore ostatnio pojechalem
BMW M3 280km Cabrio
waga katalogowa 1635kg
1635+paliwo+driver= ponad 1700
280km/1635kg = 171km na tone

187km na tone > 171km na tone

a to wynik BA xXx
xXx napisał(a):Stosunek mocy do masy: 186 KM/1245 = 0,1493976 x 1000 = 149,39... KM na 1 tonę...

hahaha hahaha hahaha
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje