Kills on Road & Street
Nawet maja 85 km mozna skillowac 90% aut przy wadze 700 kg
Jak chcecie, zeby opisywane byly tylko kille mocnych aut na mocnych autach, to temat bedzie pustawy 
Dokładnie. Ja jak widze ze sadzi sie do mnie jakies tico albo matiz tez daje w dywan. I nie dlatego zeby leczyc jakies kompleksy tylko dlatego iż wiem że siedzi tam "leb" tak samo zdetermionowany i tak samo chcący wygrac jak ten co ma porsshe 911 turbo. I jesli tylko mam okazje daje po garach, wiem ze powiedzie ze szkoda beny, ale ja tam na nastepnych swiatlach patrze na ich mine
Ostatnio tak zrobilem różowego fiata SC 

- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
Luki1010 napisał(a):Może zaczniemy opisywać kille na skuterach, babach na rowerze etc ?
i niedługo z tym topikiem będzie tak samo jak na streetracing ...
może jednak warto go zamknąć to wtedy połowa osób przestanie się w ogóle udzielać

ale mimo wszystko szkoda by było bo jest ciekawy i dzięki temu wiele osób tu zagląda...
a wszystko przez te 3 marudy

MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
- Od: 17 lut 2007, 19:36
- Posty: 147
- Skąd: Warszawa
- Auto: A3 1.8T
hm ostatnio sprincik z golfem 3 z silnikiem z golfa 2 1.6td zdlubanym na maxa moc okolo 160 koni najpierw 0-120 wygrana o jakas dlogosc dla mnie puzniej z rolki od 40 -140 to do okolo 100 rowno puzniej moja wygrana o pol dlogosci wiecej nie probowalismy bo troche slisko.... a i pare killi na audi a4 nie wiem jaki silnik ale przy koncu 2 odpuszczalem bo bez sensu bylo benzynke tracic 
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
- Od: 15 cze 2007, 20:43
- Posty: 184
- Skąd: Nowy Sacz
- Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6
Ja w sobote na żeromskie pod komendą niespodziewana potyczka z peugeotem 405 jak się później okazało t16 (200 hp (150 kW) at 1,1 bar (normal boost) 220 hp at 1,3 bar (overboost) for 45 sec). Jedynka równo patrze taki trup może ręczny mam zaciągnięty ale jazda. Dwójka zaczynam trochę odchodzić ale dopiero pod koniec 3 biegu okolice 140km/h odszedłem. Mina moja jak i gości w peugocie była nie tęga.
ex MSP
405 jak się później okazało t16
Do tego 4 łapy. Jeździłem takim kiedyś i zastanawiałem się nad kupnem. Niestety rodzina wybiła mi go z głowy
Ale chodził pięknie, do dziś żałuje.
Dziś dwa fajne kille na Modlińskiej.
Ja @ Opel Insignia 2.0 Turbo 4x4, poległo BMW e36 coupe nie wiem jaki silnik, ale ładnie szedł, a potem Nissan o taki:
[img[http://www.automedia.com/NewCarBuyersGuide/photos/2006/Nissan/Maxima/Sedan/2006_Nissan_Maxima_ext_1.jpg[/img]
Fajnie się ta Insignia zbiera z tym silnikiem, a jeszcze większe poruszenie na ulicy wywołuje
Ja @ Opel Insignia 2.0 Turbo 4x4, poległo BMW e36 coupe nie wiem jaki silnik, ale ładnie szedł, a potem Nissan o taki:
[img[http://www.automedia.com/NewCarBuyersGuide/photos/2006/Nissan/Maxima/Sedan/2006_Nissan_Maxima_ext_1.jpg[/img]
Fajnie się ta Insignia zbiera z tym silnikiem, a jeszcze większe poruszenie na ulicy wywołuje
to może i ja się pochwalępo raz pierwszy moimi killami
wcześniej na B6 na śliskim sprzęgle wyprzedziłem 323f b6 8V i 626 kombi w dieselu
ale na poważnie teraz po swapie na BP SOHC na oponkach zimówkach łysawych 165/??/13 wyprzedziłem zdrowe Z5 (nic specjalnego ale przynajmniej miałem pewność że mam więcej niż 88KM) później była 323 BJ 1.8 benzyna nie znam oznaczenia ale silnik ma mieć 115KM czy jakoś tak, (jak BJ ruszał z klontrolą trakcji to przegrałem ale później bez włączonej trakcji wygrałem
) i na koniec Ford Escort 136KM do końca 3 biegu byłem przed a później mnie zaczął stopniowo wyprzedzać. mam skrzynie biegów od 1.6 i są problemy z trakcją na tych oponkach
żeby nie było że ściema http://www.youtube.com/watch?v=tiKlLcKZKhs w 3min jest wyścig z BJ a eskort stoi gdzieś tam zaparkowany
pewnie nic specjalnego i "goń się z tym chłopie" ale ja i tak mam radochę z tego niesamowitą
wcześniej na B6 na śliskim sprzęgle wyprzedziłem 323f b6 8V i 626 kombi w dieselu

ale na poważnie teraz po swapie na BP SOHC na oponkach zimówkach łysawych 165/??/13 wyprzedziłem zdrowe Z5 (nic specjalnego ale przynajmniej miałem pewność że mam więcej niż 88KM) później była 323 BJ 1.8 benzyna nie znam oznaczenia ale silnik ma mieć 115KM czy jakoś tak, (jak BJ ruszał z klontrolą trakcji to przegrałem ale później bez włączonej trakcji wygrałem


żeby nie było że ściema http://www.youtube.com/watch?v=tiKlLcKZKhs w 3min jest wyścig z BJ a eskort stoi gdzieś tam zaparkowany
pewnie nic specjalnego i "goń się z tym chłopie" ale ja i tak mam radochę z tego niesamowitą
Life starts at 4000 rpm
sprzedam: łożysko oporowe do 1.8 BP
Gdyby Bóg lubił FWD chodzilibyśmy na rękach
sprzedam: łożysko oporowe do 1.8 BP


Gdyby Bóg lubił FWD chodzilibyśmy na rękach
- Od: 5 sie 2008, 08:42
- Posty: 279
- Skąd: Kraków/Lublin
- Auto: BYŁA mazda 323BG 1.6 16v 88KM+
Gibsong napisał(a):Z5 dostaje od CC Sporting, BG 1.8 w 3D budzie ma pewnie fajny stosunek mocy do masy.
ale najbardziej cieszę się z tego escorta bo kierowca jakiś taki irytujący więc ma za swoje
Life starts at 4000 rpm
sprzedam: łożysko oporowe do 1.8 BP
Gdyby Bóg lubił FWD chodzilibyśmy na rękach
sprzedam: łożysko oporowe do 1.8 BP


Gdyby Bóg lubił FWD chodzilibyśmy na rękach
- Od: 5 sie 2008, 08:42
- Posty: 279
- Skąd: Kraków/Lublin
- Auto: BYŁA mazda 323BG 1.6 16v 88KM+
co w tym escorcie siedziało, bo w serii to tam mógł być zetec 1.8 130 KM, 136 to miały 2.0 w mondeo I.gen, jakiś swap, mody?
Niby F BP sohc ma 8,9 sek w które nikt nie wierzy, ale w budzie 3D na krótkiej skrzyni z 1.6 dobre osiągi już muszą być jeśli silnik taki zdrowy.
Niby F BP sohc ma 8,9 sek w które nikt nie wierzy, ale w budzie 3D na krótkiej skrzyni z 1.6 dobre osiągi już muszą być jeśli silnik taki zdrowy.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gibsong napisał(a):co w tym escorcie siedziało, bo w serii to tam mógł być zetec 1.8 130 KM, 136 to miały 2.0 w mondeo I.gen, jakiś swap, mody?
Niby F BP sohc ma 8,9 sek w które nikt nie wierzy, ale w budzie 3D na krótkiej skrzyni z 1.6 dobre osiągi już muszą być jeśli silnik taki zdrowy.
no właśnie to jest chyba jakać podróbka RS bo kolo miał maske, zderzaki, fotele i gril od RS a o tych 136 KM to mi powiedzieli znajomi którzy znają tego forda, pewnie kolo założył stożek z allegro, zrobił dziure w wydechu i wystylizował auto na RS i powiedział że ma 136KM

ja nią pojechałem a autostradzie pod KRK troszkę ponad 200 więc sądze że silnik trzyma serie. ale z tym trzyma czy nie trzyma to trzeba pojechać na hamownie i wtedy się okaże
Life starts at 4000 rpm
sprzedam: łożysko oporowe do 1.8 BP
Gdyby Bóg lubił FWD chodzilibyśmy na rękach
sprzedam: łożysko oporowe do 1.8 BP


Gdyby Bóg lubił FWD chodzilibyśmy na rękach
- Od: 5 sie 2008, 08:42
- Posty: 279
- Skąd: Kraków/Lublin
- Auto: BYŁA mazda 323BG 1.6 16v 88KM+
lewicki01 napisał(a):po swapie na BP SOHC
Nie lepiej było odrazu wsadzić DOHC
lewicki01 napisał(a):v-max spadł do 210km/h przy tej prędkości +/– 3km/h mam odcinke
Chcesz powiedzieć, że na 5-tce dochodzisz do odcinki?
Gibsong napisał(a):na krótkiej skrzyni z 1.6 dobre osiągi
Skrzynia od 1.6 SOHC ma tylko minimalnie krótsze przełożenia od 1.8 SOHC. Generalnie obie te skrzynie są dłuuuugie.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Gibsong napisał(a):Z5 dostaje od CC Sporting
chyba jakies zajechane z kierownikiem ktory nie umie zmieniac biegow

P.S kiedys ruszylem z takim na swiatlach i wogole nie bylo gadki...
Moja Madzia: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight= Komentujcie
Update str.1----> filmik 0-100km/h
0-100km/h 10,4s 1/4 mili 17,5s by G-TECH
Update str.1----> filmik 0-100km/h
0-100km/h 10,4s 1/4 mili 17,5s by G-TECH
- Od: 4 wrz 2007, 15:02
- Posty: 109
- Skąd: Bochnia
- Auto: Mazda 323f BA 1.5DOHC 1997r.
Kolega ma BG 1.8 SOHC. Jak je kupił na stoperze mialem czas 12 do setki.Wywalił kata i zrobil dolot. Nie ma teraz problemow wykrecic 9 sekund tym autem. Znajomy miał BG GT i to wogole nie jechało. Z miejsca wiadomo K-seria ma cięższy przód wiec trakcyjnie jest troche lepiej. Ale z rolki z jedynki dotalna porażka. Dół w tym aucie jest taki ze ja na jedynce dostaje baty. Na dwójce przestaje mi wychodzić. A na trojce dopiero go doganiam i wyprzedzam. Mamy jeszcze MX-3 K8. Tam jest jeszcze gorzej. Bo dopiero na koniec trójki minimalnie idzie sie wysynąć. Mam nadzieje ze bedziemy w koninie na zlocie. Stawiam flaszke ze to SOHC pojedzie większość K8 z forum. Mam jeszcze 626 FS ale tam to wogole dostalem kilkadlugości. Jesli ta mazda ma 103 konie i dodałby jej jeszcze 25 koni (tyle co ma wiecej GT) to chyba do setki dostawalbym 5 dlugości. Kiedys tez sie śmialem z tych danych 8.9 do setki w katalogu. Dzisiaj wiem ze da sie je wykręcić.
- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
CC miał głośny tłumik i był czerwony, Z5 faktycznie lekko sfatygowane było i nie trzyma mocy zbytnio ale tu raczej nie bylo co rozmawiać w drugą strone.
Kiedyś stałem z tym CC swoim FSem i już nie chciał się ścigać.
Kiedyś stałem z tym CC swoim FSem i już nie chciał się ścigać.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje