Kills on Road & Street

Postprzez Huano » 26 kwi 2006, 22:42

Waluś napisał(a):A ja nikogonie skilowałem, bo nikt się na moim zadupiu ścigać nie chce łoł


Jeśli w te wakacje znów będziesz nad morzem to bedziesz mial sznase na cale mnóstwo sciganek – wierz mi, w sezonie wakacyjnym jest po prostu horror :)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Puhcio » 27 kwi 2006, 14:18

Przemol napisał(a):1 kuń mocy przeci kilkudziesięciom


Chyba osioł hahaha <diabełek>
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez jacobs » 27 kwi 2006, 15:47

Chyba osioł

Sam jesteś osioł :P
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Huano » 27 kwi 2006, 16:04

jacobs242 napisał(a):Cytat:
Chyba osioł

Sam jesteś osioł


No to zaraz sie z tego zrobi drugie HP... :D:D:D
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Przemol » 27 kwi 2006, 19:39

hmmm.......ja jestem MACHO!!!!! hahaha czaisz te kocie ruchy??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2004, 19:22
Posty: 286
Skąd: Zielona Góra
Auto: Mitsu Lancer/AR

Postprzez jacobs » 27 kwi 2006, 19:41

Przemol napisał(a):hmmm.......ja jestem MACHO!!!!! hahaha czaisz te kocie ruchy??

masz problemy z sexem?? <lol>
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Przemol » 27 kwi 2006, 19:44

nie wiem....ale zaczynam rozumieć dlaczeko jeżdze KL <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2004, 19:22
Posty: 286
Skąd: Zielona Góra
Auto: Mitsu Lancer/AR

Postprzez no_name » 27 kwi 2006, 19:58

Waluś napisał(a):A ja nikogonie skilowałem, bo nikt się na moim zadupiu ścigać nie chce <lol>

inaczej poscigales sie juz i teraz nie chca sie scigac ?? mam racje ?? jesli tak to znam to z doswiadczenia

a to teraz napisze, ze fajne autko jechalo przez Pyrzyca mmmm miodzio. Byl to Rover coupe :D:D wiedzialem, ze nie moge podjechac pod niego ostro bo mnie odstawi a chcialem go tylko zobaczyc. no zobaczylem go sobie, ale chlopak sie wku... i sylko ssssssssssssss slyszalem :( jesli nie bylo przerabiane to ten motor ma 200km 2.0turbo mmm 6.5 do setki. fajnie takiego miec wiekszosc czesci z hondy do niego odpowiada :] jest tez wersja z silnikiem 1.6 122km z katem 9 sek. do setki i 130km bez kata.

wynika z tego, ze dostalem po pupie. zloscilem sie bo nie zobaczylem sobie dokladnie jak wyglada z przodu a cieszylem bo widzialem dupcie <diabełek>
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Waluś » 27 kwi 2006, 21:02

no_name napisał(a):inaczej poscigales sie juz i teraz nie chca sie scigac


<diabełek> <diabełek> poniekąd hihihih Ale tak na serio to tylko jeden kolo mi odmówił o podobnej mocy z audi coupe 2,3 ale taka "90" objechałem więc tą też pewnie bym zjadł hehe
A na poważnie to poprostu nie ma gdzie :) nie mamu dwupasmówek i świateł a gdzie się nie rozpędzisz to zaraz trzeba hamulować <diabełek>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez no_name » 27 kwi 2006, 21:18

Waluś te 2.3 to ledwo co chodzi <diabełek> a w mietku 124 to totalna <dupa>
ja mam rywala w A8 3.7 V8 oraz 750 12V przerobiony ponad 400km oba A/T najczesciej ogladam dupcie no chyba, ze pozwalaja mi zobaczyc przod <lol>
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Waluś » 27 kwi 2006, 21:20

no_name napisał(a):te 2.3 to ledwo co chodzi

w sumie to się nie przyznałem że mam dopalacza <lol> więc pewnie masz rację hahaha
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Huano » 27 kwi 2006, 22:29

Po moich okolicach ostatnio jeździ takie małe wkurzające Charade (ten ostatni model) Skubane ma cus fajnego pod machą bo ładnie się zbiera... Nie ucieka ale tez nie pwoeim aby za bardzo je doganiał... Fajne są takie małe gówienka :) zanczy się kupki :)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez no_name » 27 kwi 2006, 22:38

Waluś napisał(a):w sumie to się nie przyznałem że mam dopalacza łoł więc pewnie masz rację hahaha

jak sie dowiedzialem jakis czas temu to jest powszechna opinia, ze posiadam dziwnie mocne swiszczace 2.0 16V FS <lol> swistac swista na pierwszym biegu :P bylo tez pare glosow, ze to 2.0 V6 KF, ale jak wyskoczylem, ze 2.5 V6 to tylko a to teraz wszystko jasne no i zaczelo ponownie w A/T <jelen> <killer> nikt nie mowil, ze seryjna <diabełek>


Huano napisał(a):Po moich okolicach ostatnio jeździ takie małe wkurzające Charade (ten ostatni model) Skubane ma cus fajnego pod machą bo ładnie się zbiera... Nie ucieka ale tez nie pwoeim aby za bardzo je doganiał... Fajne są takie małe gówienka usmiech zanczy się kupki usmiech

mnie wpienial koles w swojej ceerce CRX 130km moze tylko tyle, ale lekka buda ;/ dostal po pupie dal luzz dostal w trasie i przestal sie do mnie stawiac
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez MAXX » 28 kwi 2006, 21:41

no_name napisał(a):mnie wpienial koles w swojej ceerce CRX 130km moze tylko tyle, ale lekka buda ;/ dostal po pupie dal luzz dostal w trasie i przestal sie do mnie stawiac



ja raz na światłąch też zmieżyłem sie z crx a wydech nial jak wiadro wielkie i dostal i to ładnie

ale wiem że crx a bdb stanie jest bardzo mało bo jak z miejsca bylby sprint z dobrze utrzymanym crx z moca seryjna mysle ze mx 3 i 626 raczej by go nie pokonały

crx to bardzo dobry samochodzik do sprintu lecz przy wiekszych prędkościach gorzej by wypadł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2004, 15:59
Posty: 219
Skąd: średniej wielkości
Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH

Postprzez no_name » 29 kwi 2006, 01:02

MAXX napisał(a):ja raz na światłąch też zmieżyłem sie z crx a wydech nial jak wiadro wielkie i dostal i to ładnie

ale wiem że crx a bdb stanie jest bardzo mało bo jak z miejsca bylby sprint z dobrze utrzymanym crx z moca seryjna mysle ze mx 3 i 626 raczej by go nie pokonały

crx to bardzo dobry samochodzik do sprintu lecz przy wiekszych prędkościach gorzej by wypadł


koles mial walnieta lekko (lewe nadkole maska podgieta, lampa poszla no i zderzak), ale wczesniej posiadal jedna wlascicielke od 91roku motor igielka. zbiera sie pieknie <list> sam chcialem odkupic ja. cala seryjna nawet wydech, ale doczepil koncowke zendera wielki komin zawiniety do gory strasznie zwiesniacza autko, ale da sie je wywalic <faja> <jupi> i tak wzielo mnie na rovera z tym samym motorkiem <ganja> bo w crx'ie nie da sie siedziec z tylu nogi mialem za 10 2 hahaha
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Pyton162 » 29 kwi 2006, 11:32

dokladnie na zdrowa crx nie ma rady, napewno madza 626 i mx3 dostaja w pupę i to ladnie, pozdro
Pyton162
 

Postprzez no_name » 29 kwi 2006, 19:04

Pyton162 napisał(a):dokladnie na zdrowa crx nie ma rady, napewno madza 626 i mx3 dostaja w pupę i to ladnie, pozdro

a jakos ja zostawilem crx'e ED9 tak, ze jedo przod byl na wysokosci mojego komina a motor igielka. wczesniej ten sam koles posiadal K8 i tez go odstawialem, ale o pol auta. moze mam a/t ale na sportowej skrzyni nie mowie, ze wszystko jem,ale z germanami lubie sie scigac oraz takimi malymi dziadami moge przegrac to nie wstyd bo ja mam limo a nie scigacza.
a co do Twojego napewno nie jestem pewny
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez LoB » 29 kwi 2006, 19:11

no_name napisał(a):mam a/t ale na sportowej skrzyni


buahhaa a co to niby za twor ... ??
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez no_name » 30 kwi 2006, 22:10

LoB napisał(a):buahhaa a co to niby za twor ... ??

taki, ze krece 100 w 8 sek :P na a/t zmieniana byla pare lat temu sportowa czytaj krotkie biegi a jaka dokladnie to nie powiem bo sam nie wiem ojciec nie zachowal papierow a ja nie mam pojecia jak sprawdzic co tam dokladnie siedzi
a sportowa to wiem bo sam cos mowilem aby taka wstawili bo taniej bylo ja dac niz seryjna nowke od KL'a
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Pyton162 » 1 maja 2006, 12:13

wiesz dla mnie to jest dziwne twoja mazda wazy ponad 1,1tony , i ma 165km , na dodatek w automacie, na moje oko ,zaznaczym zdrowy crx ktory ma mase ok 900kg i moc 130km, nie ma szans taka mazda jak twoja, poprostu kierowca crx byl do pupy, pozdro
Pyton162
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje