Sprężyny progresywne JAMEX

Postprzez Adamos » 25 kwi 2009, 19:51

powiedzie mi tak szczerze.....ale nie Ci co są maniakami :P czy do 323c takie mts czy jamex by pasowały? nie jezdze po torze i po miescie okolo 70na godzine a po za miastem nie wiele wiece niz można.
jak to sie bedzie zachowywać?
czy widujecie używane gdzieś?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez norbik88 » 27 kwi 2009, 13:02

czy sprezyny jamex do 323F pasuja do 323C ?? Bo do C nie ma nigdzie :/ i chyba od F pasuja co??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2008, 19:20
Posty: 33
Skąd: Września
Auto: 323c 1.5 16v 88KM

Postprzez luki88 » 27 kwi 2009, 22:58

jamex i mts to to samo :)
jeżeli chdzi o te jamexy to jesli w v6 amortyzatory są takich samych wymairow to bym kaldl jamexy od ,8 albo 1,5

mam jamexy i przod za barzo nei usiadl – podejrzewam ze z ciezszym silnikeim efekt bylby duzo lepszy

jezeli chodzi o prowadzenie sie auta to bajka – auto tzyma sie drogi i niejest przysłowiową taczką

rozważając za i przeciw polecam te sprężynki, tylko zeby troche nizej prod stal to był by ideal
no ale z drugiej strony te sprezyny majatku nei kosztuja a wiec mzona sprobowac

do 323c i f beda takei same ponieważ zawieszenei w tych samochodach jest identyczne – jesli zle mowie poprawcie mnie

ps. wszystkei firmy biora sprezyny jamexa albo mts od darstuning :) a wiec tam jest najtaniej
Sprzedam
Zaślepki halogenów i podłogę bagażnika
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2008, 11:39
Posty: 503
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG

Postprzez Bartg » 27 kwi 2009, 23:59

Tak jest do C sa takie same jak do F, ja co prawda zakładalem innej firmy, ale tez byly dedykowane do F i pasuja bez problemu.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Adamos » 28 kwi 2009, 11:24

no to trzeba poważnie pomyśleć na sprężynami :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez yorgoo » 3 maja 2009, 14:08

Czy warto bylo by kupic te jamexy do wersji v6 mając Z5?? Pytam bo pewnie beda wytrzymalsze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2007, 00:16
Posty: 312
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: 323F BA 2.0 V6 '98

Postprzez waldez » 3 maja 2009, 14:22

A ja mam pytanie z innej beczki. Jak wzrastaja koszty z zakupem sprężyn? Dajmy na to:
– sprężyny
– osłony amortyzatora
– robocizna bo sam tego nie zrobie (tylne może i tak ale przód wątpię)
– nie wiem jak z górnymi mocowaniami
– no i łączniki stabilizatorów bo odkręcić się ich nie da
Z tego wynika, że na 364zł za springi + jakaś tam przesyłka się nie kończy, więc koszty tragicznie wzrastają, pominąłem cos co może wyjść przy wymianie ?? I ile w sumie trzeba mieć przygotowanej kasy żeby sobie jamexy założyć??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez luki88 » 3 maja 2009, 15:07

waldez napisał(a):A ja mam pytanie z innej beczki. Jak wzrastaja koszty z zakupem sprężyn? Dajmy na to:
– sprężyny –320 zł (jamexy)
– osłony amortyzatora (8 zł/szt od vw golfa 4 czyli 24 zł ale jak stare sa dobre to lepiej nieruszac)
– robocizna bo sam tego nie zrobie (tylne może i tak ale przód wątpię) (ok 40 zł za sztuke ale przod jest 100x latwiejszy do roboty niz tyl)
– nie wiem jak z górnymi mocowaniami (mocowania wcale niemusza byc uzkodzone ale uzywka kosztuje ok 100-150 sz)
– no i łączniki stabilizatorów bo odkręcić się ich nie da (tylne ok 20 zł/szt ale odkrecic mozna sprobowac) przednich nietrzeba ruszac
Sprzedam
Zaślepki halogenów i podłogę bagażnika
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2008, 11:39
Posty: 503
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG

Postprzez waldez » 3 maja 2009, 16:00

No właśnie więc wydatków się troszke zbiera. A co do 40 zł za sztuke od wymiany to nie wiem czy u nas znajde kogoś kto mi w tej cenie to zrobi. Sami ździercy. Zakładając, że mocowania są dobre wychodzi razem ponad 5 stówek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez yorgoo » 3 maja 2009, 19:23

Samemu da rade to zrobic ,trzeba miec tylko sciagacze na sprezyny a z dodatkowych kosztow co najwyzej wyjda stabilizatory jak urwiesz jak napisal luki88. Wiec koszty nie wzrastaja zbytnio.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2007, 00:16
Posty: 312
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: 323F BA 2.0 V6 '98

Postprzez waldez » 3 maja 2009, 20:36

Wiem, że da rade samemu, ale jak się nigdy do tego nie podchodziło to może być problem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez Bartg » 3 maja 2009, 21:09

– nie wiem jak z górnymi mocowaniami (mocowania wcale niemusza byc uzkodzone ale uzywka kosztuje ok 100-150 sz)

Chyba raczej mala szansa, ze ktos bedzie mial uszkodzone.
– no i łączniki stabilizatorów bo odkręcić się ich nie da (tylne ok 20 zł/szt ale odkrecic mozna sprobowac) przednich nietrzeba ruszac

U mnie nie bylo zadnych problemow z odkreceniem.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez luki88 » 3 maja 2009, 21:19

ja też robiłem to piwerszy raz – pierwszy amortyzator zajoł ok 2 godzin a nastepny juz poł godzinki z przerwami. Z tylu jest najgorzej bo trzeba cały bagażnik od środka na czesci pierwsze rozebra a z przodu jest tylko 6 śrub do odkręcenia. Zaopatrz się w ściski do sprężyn i jazda. PS. Dobre imadło też się przyda aby kolumne makpersona rozkręcic
Sprzedam
Zaślepki halogenów i podłogę bagażnika
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2008, 11:39
Posty: 503
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG

Postprzez yorgoo » 4 maja 2009, 09:24

tak przy okazji ma ktos takie zaciski do sprezyn do wypozyczenia na czas roboty?? moge nawet to przy nim zrobic zeby nie bylo ze nie oddam cy cus ;]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2007, 00:16
Posty: 312
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: 323F BA 2.0 V6 '98

Postprzez Lucasek » 4 maja 2009, 12:57

heh, tez bym pozyczyl.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2009, 13:32
Posty: 200
Skąd: Bytom
Auto: było: Mazda 323F BA 1,5 DOHC 98' SE

Postprzez luki88 » 4 maja 2009, 15:30

yorgoo napisał(a):tak przy okazji ma ktos takie zaciski do sprezyn do wypozyczenia na czas roboty?? moge nawet to przy nim zrobic zeby nie bylo ze nie oddam cy cus ;]


ja pozyczalem od kumpla co ma warsztat
Sprzedam
Zaślepki halogenów i podłogę bagażnika
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2008, 11:39
Posty: 503
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG

Postprzez waldez » 4 maja 2009, 15:34

przecież ściągacze kilka złoty na allegro kosztują. nie wielki wydatek a jest na lata
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez Lucasek » 7 maja 2009, 13:57

dokladnie, widzialem juz od 30 zl
a mam pytanko jak sie skonczylo to grupowe kupowanie z tym grupowym rabatem 10% ?
czy to dalej aktualne ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2009, 13:32
Posty: 200
Skąd: Bytom
Auto: było: Mazda 323F BA 1,5 DOHC 98' SE

Postprzez yorgoo » 8 maja 2009, 07:45

nie bede kupowal czegos co mi sie przyda raz w zyciu, wiec ponawiam pytanie do ludzi z okolic (slask) czy ma ktos mozliwosc uzyczyc mi takich zaciskow na jeden dzien??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2007, 00:16
Posty: 312
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: 323F BA 2.0 V6 '98

Postprzez Kamrat » 10 maja 2009, 09:10

witam,
obniżał ktos Xedosa? chce też założyć Jamexy, tylko obawiam się troche, że przy cięższych pasażerach z tyłu będe szorował o opnę, mam założone felgi 16stki
Mażenia się spełniają
Początkujący
 
Od: 1 maja 2008, 20:58
Posty: 5
Skąd: Wejherowo
Auto: Mazda Xedos 2.0 V6 98rok

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje