Kills on Road & Street

Postprzez Udesky » 16 lut 2009, 20:23

Gibsong napisał(a):Przypominam że moment w sprincie niema znaczenia.

Jeśli auta ma 157KM i waży 1280kg, czyli mniej niż moja Octa to o czym my mówimy?
Sam na własne oczy widziałem jak dostawczaki (puste) robiły osobówki, z ustawianych wyścigów np: BMW E36 2.0 i nie były to małe wygrane.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez 8dyb8 » 17 lut 2009, 00:14

Gibsong napisał(a):to może się pościgamy? kiedyś mnie chciał zrobić takim dostawczakiem, wyszło fajnie bo ja odskoczyłem na kilkanaście metrów a on mógł się wbić na mój pas za mną bo reszta peletonu ruszała normalnie. Jakoś tak mam że jak stoję w pierwszym rzędzie to zawsze jestem gotowy szybko ruszyć.

tu sie nie ma co smiac :D mnie z tydzein temu zrobil koles w dostawczaku, na dodatek jechalem preludka.. co prawda nie byl to 'wyscig' ale cisnalem ostro spod swiatel bo widzialem ze kolesiowi sie spieszylo, ale bylo mokro po sniegu i na to zwalam :D mam takie beznadziejne zimowki ze nawet nie maja rowku do odprowadzania wody, zero przyczepnosci ;/ bo chyba nie istnieje fabryczny dostawczak ktory moglby mnie zrobic na suchym, czy sie myle? :D cos kreci kolo 9 sek na 100 albo w ogole ponizej 10 na pusto?
Ostatnio edytowano 17 lut 2009, 00:22 przez 8dyb8, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez marecky » 17 lut 2009, 00:16

a mnie kiedyś koleś tirem ze świateł zkiillował. był pusty bez teściowej. zdiwiłęm sie troszku :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2007, 20:53
Posty: 803
Skąd: Upadłych Aniołów (TORUŃ)
Auto: mazda 323f z5/96-speedkosiara
peugeot 1.6 118KM+NITRO

Postprzez Gib » 17 lut 2009, 00:21

Udesky o tym że jeśli auto ma 157 KM i waży 1280 kg a drugie ma 137 KM i waży 1280kg to te drugie będzie wolniejsze mimo identycznego momentu np. 350 Nm bo maksimum będzie takie samo ale widocznie zaczyna spadać szybko skoro nie ma mocy. Chętnie się z dostawczakiem przejadę, Beso chyba ma takiego we firmie.
Albo weźcie takiego kiedyś na lotnisko i się przekonamy.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Speed » 17 lut 2009, 01:09

igopatimari napisał(a):a mnie kiedyś koleś tirem ze świateł zkiillował. był pusty bez teściowej. zdiwiłęm sie troszku :|


ja tam sie nie dziwie okolo 400koni skrzynia krotka/dluga do woli ale max to tylko 95km/h :)
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez Gib » 17 lut 2009, 11:19

Waluś
skąd masz dane o tak niskiej masie, w katalogach w necie widzę masę własną takiego dukata od conajmniej 1600 kg do 2000 kg.
Kabina z ramą VW LT waży 1642 kg, więc skąd te 1280 kg?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Jacek176 » 17 lut 2009, 13:28

Gibsong napisał(a):Waluś
skąd masz dane o tak niskiej masie,

No właśnie też mnie to zastanawia. Dziwne mi się wydaje żeby taki dostawczak ważył prawie tyle samo co 323F BA <lol>
Z czego on jest zrobiony? Z włókien węglowych i aluminium? <lol>
A co do ścigantów w dostawczakach to powiem szczerze, że nadzwyczaj często można spotkać takie "trudne przypadki" na ulicy. Nie wiem z czego to wynika, z kompleksów czy z głupoty. Może się mylę ale wydaje mi się, że hamulce i zawieszenie takiego dostawczaka tak średnio nadają się do sportowej jazdy. A to co wyczyniają niektórzy kierowcy tymi samochodami to woła o pomstę do nieba. Już nieraz trafił mi się koleś który wręcz życie prędzej by oddał niż dał się wyprzedzić. I tylko blokuje mi drogę. Wyprzedzanie na trzeciego, na czwartego, jazda środkiem jezdni, walenie prosto na czołówkę, zmuszanie samochodów z naprzeciwka do uciekania na pobocze to tylko niektóry z wystepów, które miałem okazje zaobserwować w wykonaniu "ścigantów w dostawczakach". Byle tylko nie dać się wyprzedzić i samemu łyknąć wszystkich udowadniają jakie to busy są szybkie.
Może niektórzy w osobówkach nie tyle zostają objechani co poprostu odpuszczają jak widzą takiego wariata :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Lukano » 17 lut 2009, 15:17

speedone napisał(a):/dluga do woli ale max to tylko 95km/h usmiech

Byś się zdziwił :P Kumpel jeździ Volvo. Bez ogranicznika prędkości,120 z naczepą, 130 bez ;)
Mnie tam Sprinterkiem 2,9 CDI pięknie się jeździło i spod świateł większość osobówek zostaje.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Waluś » 17 lut 2009, 18:30

z dowodu rej. To jest nie blaszak tylko ramiak 3 osobowy z aluminiową skrzynią :P bez plandeki. Być może masa wpisana jest tak samo jak u mnie "na oko" <lol> to fura z zachodu. ale jeszcze jutro sprawdzę bo nie ma tam masy własnej pojazdu tylko masa max z łądunkiem i tonaż ładunku, Może źle odjąłem ;)
a co do "ścigantów" to spokojnie nie jeżdżę tak na codzień <lol> raz mi się zdarzyło i sam się zdziwiłem. Zwykle daję się wyprzedzić wszystkiemu co jedzie więcej niż 90 :P
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Puhcio » 17 lut 2009, 22:54

Weźcie jeszcze pod uwagę opory powietrza ;)
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez radekkm » 17 lut 2009, 23:26

Jacek176 napisał(a):jak widzą takiego wariata

ja widzialem jednego jak wyladowal na dachu <glupek2>

UPDATE !!
dzis upojny wieczor :D
najpierw ml-a 5.5 AMG ,start ml-a wychodzi o dlugosc ...gdzie moja trakcja...,dwa juz rozwno, 3 ml-a z tylu, w polowie czworki zwolnilem, kierownik ml-a podjechal i pokazal <spoko>
next E39 real m5, mniam mniam,mysle zagadam z kierownikiem ze sprzeglo mi pada i czy by dalo rade z 2-jki,moze mnie nie wysmieje <lol>
to jedziemy od 60 do 180 ... bmw o dlugosc maski z przodu,pozniej podziekowania <spoko> i do domku <aniołek>
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Riki » 18 lut 2009, 01:25

Gibsong napisał(a):Zakończmy już tą wspaniałą dyskusję na temat superszybich dostawczaków.



pawlak32 napisał(a):Koniec OT


a rozmowy o autach "pół ciężarowych" to OT? :|
Wyręczyli mnie już koledzy Waluś i Udesky więc nie muszę zabierać głosu <lol> ;)

radekkm szacunek <uklon> :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez lukster » 18 lut 2009, 11:11

radekkm napisał(a):next E39 real m5

Twoje auto [tiiit], ale stawałem z wieloma m-powerami. Wiele widziałem w akcji. Dlatego jeśli to było prawdziwe m5 to chyba mu 2 gary nie chodziły ;) Sądzę że m3 i m5 ciężko będzie objechać uturbionym klze, co dopiero NA.
Jak wiadomo każda kolejna generacja m-power jest szybsza od poprzedniej. Dla przykładu powiem, że kolega w 300 konnym jajku robiącym 13,4 na 1/4 zebrał od seryjnej ale piekielnie zdrowej M'ki e36 o pół maski. Obaj ogarniają, start zatrzymany.
Kill jest kill oczywiście, ale chciałem Cię tylko ostudzić deko :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Jacek176 » 18 lut 2009, 11:32

Puhcio napisał(a):Weźcie jeszcze pod uwagę opory powietrza ;)

Opory powietrza zaczynają mieć znaczący wpływ dopiero przy dużych prędkościach, chyba powyżej 150km/h.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Gib » 18 lut 2009, 13:44

M5 E39 – na ćwiartkę bardzo niskie 13. A chyba im wyższe prędkości tym wszelkie wydmuszki (auta mające dobry stosunek mocy do masy dzięki niskiej masie) mają cieżej. Ale Kill is kill. Gratulacje.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez pawlak32 » 18 lut 2009, 13:59

Tez wierzyć mi sie nie chce.. Myśle ze zdrowe 540 robi KL-ZE przy wiekszych prędkosciach a co dopiero M-ka. Ale gratki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez radekkm » 18 lut 2009, 22:55

dzieki za graty <uklon>
bmw e39 m5 na cwiare robi niskie czternastki,wazy 1800 kg....
Luki e36 m3 w wersji evo ma 320 km wazy 1500 kg i cwiary robi w okolicach wysokich trzynastek
ganialem juz z e46 m3 cabrio waga 1650 pasazer i kierowca,praktycznie bylo tosamo co z m5 e39
moje auto jezdzi z rolki porownywalnie do aut ktore robia niskie 14,
wniosek-trzeba wymienic sprzeglo i nauczyc sie startow
dziekuje za uwage :]
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez lukster » 18 lut 2009, 23:14

wniosek: m powery w trójmieście są szybsze niż na wyspach :D
radekkm napisał(a):nauczyc sie startow

Uczę się już 2 lata i jakoś nadal mi nie wychodzi :)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez infinito » 18 lut 2009, 23:18

a ja dzis mialem ubaw od sopotu do Gdańska...
Stanela obok na swiatlach blond 'cizia' w porshe cayenne, jak sie pozniej okazalo (tak, tak widzialem tylko tyl) turbo s..
wiec z tego co sie orientuje najmocniejsza wersja..
Fura fajna, lala fajna, to sobie spojrzalem :) jak mi lala nie dala spod tych swiatel to dopiero przy dojezdzie do kolejnych zobaczylem ze to bylo turbo s..
mysle sobie 'mlody chlopak, mx3 sportowe auto, to pewnie myslala ze bede cisnal' a ja nie mam zamiaru porywac sie na cos mocniejszego niz fabia kombi ;P
Kolejne swiatla to samo.
Kolejne to samo...
az mi glupio bylo patrzec w bok : )
dojechalismy do GDańska, zrobil sie korek, przetasowalem sie rezolutnie i blond cizie widzialem tylko we wstecznym lusterku jak motala sie z pasa na pas...
No coz... jak dla mnie to punkt jest moj.
kill to kill hahaha

swoja droga biala fura, cala upier... : ) i pewnie w automacie, bo z taka blondyna w manualnej to moim 1.6 bym polecial :d
Mateusz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lut 2008, 15:18
Posty: 146
Skąd: Trójmiasto
Auto: mazda mx-3 1.6 1993

Postprzez radekkm » 18 lut 2009, 23:28

Luki1010 napisał(a):m powery w trójmieście są szybsze niż na wyspach

jak dwa samochody majace podobna moc moga miec podobne czasy skoro jeden wazy ok tony a drugi poltorej ??
mysle ze ten ktory pogonil civica nie byl seryjny,moze bmw bylo wybebeszone,slyszalem ze z m-ki e36 mozna zrzucic 200 kg
znam goscia ktory ma taka e36 evo jak bedzie okazja to z nim stane i nagram
wiem ze polegne tylko nie wiem ile,te e36 sa szybsze niz e46 w cabrio
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje