Kills on Road & Street

Postprzez Morder » 16 sty 2009, 15:21

radekkm napisał(a):
xXx napisał(a):S14A po delikatnym upgradzie, zostawil go kolosalnie

to juz wiem ze masz zwyciestwo w kieszeni,S14A po delikatnym upgradzie gladko wciagam z rolki


radekkm napisał(a):zapomnialem dodac ze wczoraj znow poznecalem sie na e46 330Ci,kierowcy bmw slepo wierza ze ich auta sa najszybsze...


Radek zrób w końcu w dziale nasze mazdy opis modyfikacji swojego mx-a ;) z tego co opowiadasz jeździ jak szalony hehe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:07
Posty: 897
Skąd: Pułtusk
Auto: MX-3

Postprzez radekkm » 16 sty 2009, 15:48

jak bedzie co opisywac to poskladam wszystko i wrzuce do naszych mazd
to jak auto sie sprawuje dotychczas przy nawet w polowie nieskonczonym projekcie dobrze rokuje na przyszlosc
a co u Ciebie i twojej mazdeczki??
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Gib » 16 sty 2009, 16:41

wstyd się odzywać, corolla D4D, chciała naprawdę dynamicznie ruszyć, ja ruszyłem nieco dynamiczniej ale co to za przeciwnik. Generacja wstecz ale nie wiem czy 1.4 czy 2.0, do tego chyba jechał na długich albo miał bardzo w górę ustawione oba światła, nie wiem jak to poznać.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez xXx » 16 sty 2009, 18:30

Co do S14A z lekkim upgradem to chodzilo mi o wydech 3", BOV Greddy Type RS, doladowanie 1.2 bara, FMIC oraz Inne Turbo, nie pamietam dokladnie jakies ale to Greddy GT 18 bodajze, niestety moge sie mylic z tym ostatnim...

Niestety ale z tym samochodem nie mam zadnych szans, nie jest jeszcze wystrojony, ale [tiiit] niesamowicie, dostaje dwie dlugosci od EVO 58 326 KM hamowanie i robione przez 4Turbo a to wszystko na 450 m, odleglosc pewnego miejsca gdzie sie lubelacy scigaja
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez radekkm » 16 sty 2009, 19:10

ten ktory ja pogonilem mial wydech 3" i FMIC,moc nieznana,widzialem tylko szok kierowcy :D
w tensam dzien pekl nieznacznie mitsu 3000GT wiec mozna porownac,ale z s14a bylo latwiej
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez check » 17 sty 2009, 13:59

radekkm napisał(a):w tensam dzien pekl nieznacznie mitsu 3000GT

wersja turbo czy wolnossąca ? z vr4 to słabo widzę wygraną mx-3 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez Gib » 17 sty 2009, 14:17

czemu, 3000 GT VR4 tylko wygląda szybko, na starcie 4x4 daje mu niezłe 5,9 a dalej już niestety tylko przeszkadza, robiąca 6.5 do paki MX-3 może wygrać. Masa mitsu to jakieś 1750 kg.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez radekkm » 17 sty 2009, 14:17

vr4 ma
0-60mph 5.8
i 14.5 na 1/4
biarac pod uwage ze ma duzo lepszy start od mx-a ze wzgledu na naped na tyl
czemu mx-3 klze ktory wygral z golfem V r32 z zatrzymanego, niemialby pojechac takie mitsu z rolki??
Ostatnio edytowano 17 sty 2009, 14:19 przez radekkm, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Gib » 17 sty 2009, 14:19

on ma napęd na tył i przód jednocześnie :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez radekkm » 17 sty 2009, 14:21

to wyjasnia jego wage
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez check » 17 sty 2009, 14:26

radekkm napisał(a):czemu mx-3 klze ktory wygral z golfem V r32 z zatrzymanego, niemialby pojechac takie mitsu z rolki??

tak jak podałeś vr4 robi rzekomo 14.5s czyli Ty w takim razie powinieneś robić niskie 14s. Nie wiem na jakim setupie jeździsz ale Twoje klze jest nadzwyczaj szybsze od tych polskich klze ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez ravo » 17 sty 2009, 14:44

radekkm napisał(a):u mx-3 klze ktory wygral z golfem V r32 z zatrzymanego

ja wygralem z takim golfem o pol auta i z dobrym startem wiec, albo ten golf byl porobiony a koles sie nie przyznal albo robisz czasy ponizej 14s zalezy jeszcze o ile go pojechales
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez radekkm » 17 sty 2009, 14:46

a Ty dalej nic nie rozumiesz
3000GT ma 5,8 do 60
ja mam jakies 6,5
czyli trace 0,7 sec
wiec majac 15 na 1/4 objezdzam 3000gt z rolki bo juz nie trace 0,7 na starcie

napewno to byl r32
mx wydmuszka,golf kierownik i pasazer,tyle detali
nie gadalem z kierownikiem golfa,spotkalem go na miescie,ganialismy 2 razy ze swiatel,dopiero na trojce zaczalem sie wysowac
ciezko powiedziec na ile ogarnial auto
winning is winning :D
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Antolll » 18 sty 2009, 01:08

Tym razem na wieczorną przejażdżkę wziąłem 626KL :D I dopadłem na światłach Honde Legend 2.7 V6. Po raz pierwszy mi sie zdarzyła tak mała różnica w osiągach, przez kilkaset metrów wyprzedziłem ją o 20-30cm, a zaczęliśmy równo. Okazuje sie że ta honda ma automat, 4b jak u mnie, i 180KM (ciut wiecej niz mazda, ale jest też odpowiednio cięższa), a do 100 ma 9,4 co w sumie sie zgadza.

Obrazek

A Poznaniakom na wyścigi zdecydowanie polecam hetmańską :D 2pasy, odgrodzone od reszty murkami, a częsciowo na estakadzie, i długie odcinki miedzy światłami. Można sie rozkulać <jupi>
Dodatkowo, o ile ktoś chciałby przekroczyć 50kmh, to pewnie ucieszyłaby go informacja o braku fotoradarów (no, jeden, ale akurat na zakrecie i przed swiatłami) i miejsca gdzie miśki mogłyby sie ustawic, ja i tak 50ki nie przekraczam <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 22:00
Posty: 64
Skąd: Poznań
Auto: niżej wypisałem :D

Postprzez check » 18 sty 2009, 01:21

swego czasu znajomy taką Legend tylko w manualu dość sporo objeżdżał swoim Pugiem 206 2.0 GT :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez Gib » 18 sty 2009, 10:47

Fajne auto!
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Wujek Kamil » 18 sty 2009, 15:07

Antolll napisał(a):
A Poznaniakom na wyścigi zdecydowanie polecam hetmańską :D 2pasy, odgrodzone od reszty murkami, a częsciowo na estakadzie, i długie odcinki miedzy światłami. Można sie rozkulać <jupi>
Dodatkowo, o ile ktoś chciałby przekroczyć 50kmh, to pewnie ucieszyłaby go informacja o braku fotoradarów (no, jeden, ale akurat na zakrecie i przed swiatłami) i miejsca gdzie miśki mogłyby sie ustawic, ja i tak 50ki nie przekraczam <lol>


Chyba krótko tu mieszkasz...miejsca gdzie szkieły często stoją – Hetmańska Wiadukt na pasie wyłaczonym z ruchu, Hetmańska przed Rondem Starołęka, Hetmańska przed rondem Zegrze. Przy wiadukcie zabrali mi dowód od Kadetta 3.0 za slicki na przdniej osi ale 20zł i przegląd u Foltyna i mam dowód wrócony. Ale wyjazd z Rolnej i papeć do wiaduktu na Hetmańskiej 200-205kmh na budziku ;)

Wczoraj kupiłem Vectre V2000 na części i skillowałem jakąś 323 BA (nie wiem jaki silnik – dwururka końcówka wydechu fabryczna raczej bo mała średnica):)
było 1,7D 75KM 1000kg ---> było 1,6T 224KM 970kg ----> jest dupowóz 2.0D 80KM 1180kg ---> jest 2.0T >280KM 860kg----> jest za mało...NX Project in progress ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2008, 13:19
Posty: 84
Skąd: Iława
Auto: 220KmGTX>Sunny2.0D>C20LET

Postprzez Mev » 18 sty 2009, 15:31

iiyama napisał(a):Jeśli troll ma zdrowe te K8 to na starcie już powinien być o długosc auta od xedosa

W Borsku ścigałem się parę razy z Trollem i szliśmy łeb w łeb – raz o kawałek wygrywał Troll, raz ja – wszystko zależało od startu, ale to nie była długość auta, tylko pół długości maski różnicy co najwyżej :)

Więc albo Trolla ma zajechane K8 – a w to wątpię, albo ja mam zdrowego xedosa – to już prędzej <lol>
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez Pyton162 » 18 sty 2009, 16:06

dokladnie masz zdrowego kf tak samo jak yarek z filmu gdzie sie tnie z trollem
moze na wiosenny zlot sciagniemy yarka ze soba to sie poscigacie
Pyton162
 

Postprzez Antolll » 18 sty 2009, 20:23

Wujek Kamil napisał(a):
Antolll napisał(a):
A Poznaniakom na wyścigi zdecydowanie polecam hetmańską :D 2pasy, odgrodzone od reszty murkami, a częsciowo na estakadzie, i długie odcinki miedzy światłami. Można sie rozkulać <jupi>
Dodatkowo, o ile ktoś chciałby przekroczyć 50kmh, to pewnie ucieszyłaby go informacja o braku fotoradarów (no, jeden, ale akurat na zakrecie i przed swiatłami) i miejsca gdzie miśki mogłyby sie ustawic, ja i tak 50ki nie przekraczam <lol>


Chyba krótko tu mieszkasz...miejsca gdzie szkieły często stoją – Hetmańska Wiadukt na pasie wyłaczonym z ruchu, Hetmańska przed Rondem Starołęka, Hetmańska przed rondem Zegrze. Przy wiadukcie zabrali mi dowód od Kadetta 3.0 za slicki na przdniej osi ale 20zł i przegląd u Foltyna i mam dowód wrócony. Ale wyjazd z Rolnej i papeć do wiaduktu na Hetmańskiej 200-205kmh na budziku ;)


Mieszkam 19 lat, ale od pół roku mam dziewczyne niedaleko ronda zegrze, a mieszkam dokladnie na drugim koncu hetmanskiej, wiec srednio co 2 wieczory lece hetmańską, i nigdy policji nie widziałem :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 22:00
Posty: 64
Skąd: Poznań
Auto: niżej wypisałem :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje