Sprężyny obniżające – pytania i odpowiedzi

Postprzez Bo_Lo » 22 gru 2013, 22:22

691184850
Baranski tomasz poznan ul fabianowo

Wysłane z mojego WT19i przy użyciu Tapatalka
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4384 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Bartg » 22 gru 2013, 22:55

Hmm to nie wiem czy jest sens, jak w zeszłym roku w promocji gwinty FK były po 1300zł, teraz gwint w DE 1605zł + przesyłka. Nie wyobrażam sobie seryjnego amora z coiloversem, na -65 już jest mega twardo i czuć jak zawias dostaje po ()(),a płacić tyle za przeróbkę seryjnego amora bez sensu. Akcje typu zalewanie amorka, robienie betonowego zawiasu powodzenia- widziałem jak zachowuje się auto na takim zawiasie, ja bym 5km nie wytrzymał w aucie skaczącym jak piłeczka po przejechaniu przez liść. W Hondach owszem się zakłada, ale jakies markowe typu Skunk2, zresztą tam nie problem kupić sportowe amorki tanie typu MTS w cenie seryjnych Kayab do Mazdy ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
MX5 NC '09
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Bo_Lo » 22 gru 2013, 23:30

Dokładnie tak jak piszesz. Jedynie ma sens jak np do danego auta gwintu nie ma lub ciężko dostać i drogo (np xedos) lub chcemy hardkor na zloty gdzie najniższe położenie gwintu to koza.;–)
Akurat o jakość roboty tego gościa się nie obawiam,dużo aut po jego robocie lata w regionie(xedos na skróconym skoku i utwardzeniu,mx6,moja po regeneracji tyłu plus HR-40,BA na regenerowanym u niego gwincie FK)

Wysłane z mojego WT19i przy użyciu Tapatalka
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4384 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Bartg » 22 gru 2013, 23:33

Ale co nowy gwint na gwarancji to nowy, zwłaszcza że to kwestia dołożenia 400zł tak naprawdę.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
MX5 NC '09
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Bo_Lo » 22 gru 2013, 23:36

Wiadomo,ale tutaj też gość daje gwarancję:–)
Tylko że do xedosa gwint z tego co pamiętam z kosztami wysyłki wychodzi ponad 4k tak więc to już spora różnica;–)ale do BJ czy AB to tak jak mówisz wolałbym kupić gotowy jeśli zmieściłbym się w 1,5k

Wysłane z mojego WT19i przy użyciu Tapatalka
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4384 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Crenshaw » 23 gru 2013, 08:38

bolo, a nie orientujesz się na ile czasu trzeba mu autko zostawić, żeby przeprowadził taką operację? zastanawiam się nad tym, żeby zrobić z mojego zawieszenia taki gwint u tego Barańskiego :P
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Bo_Lo » 23 gru 2013, 18:58

najlepiej zadzwon i zapytaj,mi regeneracje tylnych plus wymiana sprezyn na wszystkich na HRy zrobił w pół dnia.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4384 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez JapanBA » 25 gru 2013, 20:38

Jeździ tu ktoś na wkładach KONI z regulacja twardości ??
Jestem ciekaw opinii o nich...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2012, 00:57
Posty: 391 (2/8)
Skąd: Łódź-Ozorków
Auto: Mazda Lantis CBA 98r.
Mazda Xedos 9 TA KL 01r.
Lexus LS 460 08r.

Postprzez Rafał_ » 25 gru 2013, 21:40

Napisz PW do Jacola.. on chyba ma wkłady Koni w mx-3 :)
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Bo_Lo » 9 sty 2014, 11:59

Ostatnio edytowano 13 sty 2014, 13:52 przez Bo_Lo, łącznie edytowano 1 raz
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4384 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Bo_Lo » 13 sty 2014, 13:50

strzelania sprezyn HR-40(chyba) ciag dalszy,bylem dzisiaj u goscia od zawiezen i wszystko zlozone jest prawidlowo(wg manuala zreszta),łożyska mc phersona nowe ,luz na sworzniu jakis tam jest ale tragedii nie ma. Twierdzi ze springi na tych zwojach co leza na sobie jest tak uklepana/wytarta ze po prostu jak krece kiera to te zwoje o siebie tra i przeskakuja.Polecil doraznie naciagnac węża(posmarowanie smarem nie pomogło).Spotkal sie ktos z czyms takim?ogólnie to spezyny juz dosc stare i wymeczone sa.
Przesmaruje jeszcze krzyżak na ukł kierowniczym.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4384 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez rafał88 » 13 sty 2014, 15:35

ALe CI koles pier...li farmazony, jak moga zwoje o siebie obcierac przy skrecaniu. POmysl tak no chlopski rozum.. Musi byc tego jakas przyczyna, moze cos jest nie dokrecone, ma jakies zuzycie. Nie mam glowy, a swoja droga co ma wiek sprezyny tez, niekotrzy na ori, jak auta wyjechaly z fabryki maja i nie nie strzela i inne historie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez ptaszek775 » 13 sty 2014, 15:40

Na moje to obcieranie zwoi to to ze jeden zwoj idzie w np prawo a ten dolny sto czyli cos sie nie kreci najprawdopodobnie gora bo dul sie blokuje w jednym miejscu i tak ma byc
X E D O S 6Obrazek
Sprzedam pompe wody xedos 6 2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2012, 07:54
Posty: 753 (2/2)
Skąd: Kościan okolice
Auto: viewtopic.php?f=314&t=156205

Postprzez Bo_Lo » 13 sty 2014, 16:16

Mówił o tych zwojach dolnych co leżą jeden na drugim,fakt ze są srogo wytarte w miejscu styku,ale tak jak mówicie mi też się wydaje ze góra nie powinna tak trzymać żeby zwoje się przesuwaly.najgorsze że było to już jakis razy rozbierane,składane na różne sposoby i za każdym razem po czasie problem wraca.teraz jest złożone jak w nabiału,łożyska nowe,mocowanie amora nowe i lipa.z tym ze strzela ciszej i tez lewa raz prawa strona.może teraz to zależnie albo krzyzak?słyszałem gdzieś ze to moze być przez to ze nie skrocilem skoku amora.w sumie to te sprężyny juz zmęczone mocno sa,myślę na wiosnę nowe i skrócić skok amora od razu i zależnie nowe dać

Wysyłane z mojego X10i za a Tapatalk 2

V
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4384 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez rafał88 » 13 sty 2014, 16:41

Skoro jest trzasniecie podczas skrecania, to musi lozyko byc zle ulozone, to jest nie mozliwe, zeby zwoje o sie "tarły" skoro to ma sie cale obracac podczas skrecania kierownica. A nie gora stoi a dol sie tylko kreci, toz to jakas herezja... ja panie mialem -65mm z przod na serii amorach, nic nie strzelalo ani nie pukalo a pamietam ze te moje sprezyny byly nie duzo mlodsze od mazdy. Na serio sprawdz czy wszystko masz dobrze zlozone.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Bo_Lo » 13 sty 2014, 16:49

No właśnie chodzi o to ze sprawdziłem ,bylo inaczej niż w manualu(blacha zamykajaca od góry sprężyny),założyłem wg manualu i to samo,łożyska nie da sie źle założyć

Wysyłane z mojego X10i za pomocą Tapatalk 2
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4384 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez rafał88 » 13 sty 2014, 17:14

A moze nie wskoczylow swoje miejsce ? :> Ja tak mialem rozbieralem skladalem i dojsc nie moglem o co kaman.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Pyton162 » 13 sty 2014, 17:17

nie wiem co jest nie tak, u mnie nic takiego sie nie dzialo, chyba u glika tez nie bo nic nie pisal.
Pyton162
 

Postprzez Bo_Lo » 13 sty 2014, 17:44

U mnie tez bylo ok do czasu jak zjadły łożyska i je wymieniłem.w sobotę jadę do gościa co mi zakładał te springi za pierwszym razem zbierzemy i złożymy jeszcze raz.mysle jeszcze nad wymianą tych podkladow gumowych co sa między dotrzyma a blachą,chociaż sa całe. Myślałem jeszcze nad zbieznoscia,ale nic nie ściąga a kiera prosto jest(była krzywo na poprzednim ustawieniu blach)
Sam juz nie wiem,takie cuda chyba tylko mi sie zdarzaja:–(
Jeszcze ten krzyzak przesmaruje i zobaczę

Wysyłane z mojego X10i za pomocą Tapatalk 2
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4384 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez MX6-CZARNY » 13 sty 2014, 17:49

Kolego moim zdaniem tylko i wyłącznie jest to wina łożyska, ale jakim cudem strzela przy nowym łożysku? Może nie wskoczyło na swoje miejsce? A to że są wytarte nie ma tu żadnego znaczenia moim zdaniem. Mam starę megane kombi do przewozu różnych rzeczy i też są wytarte ostro, ale po wymianie łożysk problem znikł.
Buuu... Mazdy już nie ma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 21:44
Posty: 216 (0/5)
Auto: Cupra 1M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje